poniedziałek, czerwca 26, 2017

ROSEGAL - white asymmetrical dress, wishlist.

Hi!
  
Today I have prepared for you my wish list. These are white asymmetrical dresses/klick, all from Rosegal/klick.
I invite you to post.











 KLICK 



  
On the Rosegal store page there are beautiful, white asymmetric dresses. Ideally suitable for summer wear. Dresses have lovely designs, patterns and colors. I am fascinated by these beautiful dresses. I chose the dress that I liked the most for you. I hope you also like it. The dresses are beautiful, I am delighted to see them all in my closet :)
Which dress do you like the most?

Podobają Wam się sukienki, które wybrałam?
Zapraszam gorąco do klikania w linki pod zdjęciami :)
Pozdrawiam :)
 

12 komentarzy:

  1. Czwartka od dołu to moja zdecydowana faworytka- przepiękna jest ajćććć <3 sama dumnie bym nosiła <3

    powiem Ci kochana, że mi się te linki nie otwierają, we wszystkim jakiś error wyskakuje, musisz sobie to sprawdzić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wiem co się dzieje, sprawdzałam również na telefonie i wszystko dobrze się otwiera :/

      Usuń
  2. Ta biała koronkowa skradła moje serce :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne wszystkie, nie mogłabym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger