niedziela, czerwca 18, 2017

LANDYBRIDAL - sklep z sukienkami, moje propozycje.

Hej!
Witajcie w  ten niedzielny poranek :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was przegląd sukienek, jakie możecie znaleźć w sklepie internetowym LandyBridal/klick
Zapraszam na przegląd, być może któraś z Was akurat potrzebuje jakiejś pięknej sukni :)














 Sklep LandyBridal ma w swojej ofercie suknie na przeróżne okazje, na studniówki, bale, przyjęcia okolicznościowe, wesela - koktajlowe, wieczorowe, bankietowe, czy ślubne.
Zapraszam na ten dział Prom Dresses/klick, są tu przepiękne kreacje na szczególne okazje i wyjścia, zarówno długie suknie jak i krótkie, dopasowane i te iście królewskie :)
Ja wybrałam tylko kilka z nich, ale z dużego asortymentu można dla siebie znaleźć i wybrać tę, która najbardziej nam odpowiada i się podoba :)
Jest lato, sezon ślubny w pełni, być może ktoś z Was jeszcze szuka odpowiedniej dla siebie sukienki, warto zajrzeć na ten dział Wedding Dresses UK/klick

Tradycyjnie zapraszam do klikania w linki ;)



Znacie ten sklep? Podobają Wam się moje propozycje?

Pozdrawiam :) buziaki:*

18 komentarzy:

  1. Trzecia od góry najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, na zdjęciach prezentują się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne suknie :D moja ślubna podobna była do tej drugiej, a ślub brałam 2 tyg temu:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, na pewno była śliczna :) wszystkiego najlepszego :) buziaki :*

      Usuń
  4. Piękna jest ta czwarta

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger