czwartek, czerwca 29, 2017

ZAFUL - białe spodnie꘡white pants i białe buty꘡white shoes.

Hej!
Witajcie słoneczka :) Dzisiaj mimo że jest bardzo wietrznie i burzowo, udało mi się zrobić kilka zdjęć i pokazać Wam moje ostatnie zamówienie, które zrobiłam w sklepie Zaful/klik. Zamówiłam białe spodnie꘡white pants i białe klapki na platformie꘡white platform slippers, mam nadzieję że Wam się spodobają :)


Tym razem postawiłam na biel i wybrałam białe spodnie i białe buty. Na lato super. Jeśli chodzi o spodnie, mają dwie kieszenie po bokach, osadzone są niżej, na wysokości ud. Na łydkach mają ozdobne paski ze złotymi klamerkami. Materiał jest elastyczny, są mega wygodne, bardzo lubię kiedy materiał posiada stretch, wtedy nie mam skrempowanych ruchów i jest mi bardzo wygodnie.
Klapeczki są ozdobione sztucznymi kwiatuszkami, na wysokiej, miękkiej, gumowej platformie, są niesamowicie mięciutkie i wygodne, rewelacyjnie się je nosi :)
 Inne dostaniecie tutaj -
fashion slippers/klik
Zamówienie jak najbardziej udane :)
Tradycyjnie kochani zapraszam Was do klikania w linki, zarówno te pod zdjęciami jak i te poniżej :)
↓↓↓
Dajcie znać, czy Wam się podoba moje zamówienie?
Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :* pomysłowe klapki, przyciągają uwagę :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie wyglądasz,fajne te buty ;)
    kliknięte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) :* buciki są urocze i bardzo wygodne :)

      Usuń
  3. Buty robią wrażenie! O białych spodniach myślę już od dłuższego czasu, jednak nie mogę znaleźć żadnych w moim rozmiarze i rozsądnej cenie... :D Wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szukałam jakiś fajnych białych spodni i te okazały się bardzo dobre :) klapeczki uwielbiam, cieszę się, że Ci się podobają :) Dziękuję :*

      Usuń
  4. Piękna, letnia stylizacja:) podobają mi się klapki:*
    Klik: 16,33; 23,96$:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne to zamówienie, wyglądasz tak radośnie i letnio w tej stylizacji, podoba mi się, a linki oczywiście poklikałam :) Powodzenia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podoba Ci się moja stylizacja :) :* dziękuję za poklikanie :*

      Usuń
  6. Spodnie mają ciekawe ozdobniki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm in love with these shoes! ))
    And look is very good and so summer)

    madmoonpolish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger