wtorek, czerwca 20, 2017

NewChic - pierwsza część zamówienia.

Hej!

Witajcie Kochani, dzisiaj zobaczycie pierwszą część mojego zamówienia, które doszło jakiś czas temu ze sklepu NewChic. Na jeszcze jedną rzecz czekam, powinna dotrzeć w tym tygodniu :)
Zapraszam na post.



Tym razem chciałam zamówić coś nie tylko dla siebie, dlatego wybrałam dla męża okulary polaryzacyjne. To coś co widzicie na zdjęciach, to miało być tło do zdjęć, ale źle i nie dokładnie przeczytałam opis, dlatego zamiast tła do zdjęć mam obrazek 80x125 ;) 
Z okularów jesteśmy zadowoleni, mężowi dobrze się je nosi, bardzo dobrze przez nie widać podczas jazdy samochodem.
Mam nadzieję, że ostatnia rzecz która ma dotrzeć, będzie również trafiona ;)
Na zdjęciach widzicie moje pieski, owczarki francuskie/briardy, najkochańsze psy na świecie :) 💓
Tradycyjnie zapraszam Was gorąco do klikania w linki :*

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Gdyby obrazek był faktycznie tłem to byłaby super sprawa :) Klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale za późno się zorientowałam :( może następnym razem mi się uda, bo takie tło fajnie sprawdzi się zimą, kiedy pogoda nie będzie sprzyjała robieniu zdjęć :)dziękuję za klik :*

      Usuń
  2. Tak czy inaczej, bardzo ładny obrazek i możesz przed nim umieścić stolik z białym blatem i robić zdjęcia katalogowe jakichś małych przedmiotów, takich jak np te okulary. Przyda Ci się! Ja też mam teraz najświeższy post ze współpracy z newchic, jakbyś mogła zrobić co trzeba, będę wdzięczna. Pozdrawiam!^^
    klik:19zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź, na pewno się przyda i użyję go do zdjęć :) Już kilka dni temu byłam u Ciebie i "zrobiłam co trzeba" haha;)))

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger