sobota, czerwca 10, 2017

SAMMYDRESS - SANDALS/ perłowe sandałki na koturnie :)

Hej!

Witajcie kochani :) Lato w pełni, bynajmniej u mnie ;) jest pięknie, słonecznie, cieplutko, tak jak uwielbiam :)
Mam dla Was propozycję ze sklepu SammyDress/klick, sa to piękne, perłowe sandałki na koturnie, które bardzo mi się podobają i są mega wygodne :)
Zapraszam na post.




 Przy ostatniej stylizacji obiecałam Wam, że pokażę sandałki które miałam na stopach i oto one :)
Perłowe sandałki na koturnie, mimo że koturna wydaje się wysoka, zupełnie się tego nie odczuwa. Są bardzo wygodne.
Perłowe, zapinane w kostce i dodatkowo zapinanie ozdobione zostało małymi perełkami. Całość jest niesamowicie urocza :)
Gdy otworzyłam pudełko z butami byłam oczarowana samymi butami, jakością ich wykonania, i faktem że nie było czuć typowego smrodku dla chińskich butów, które kupujemy w sklepach. Pasują do każdej stylizacji, do spódnic, spodni, spodenek, czy sukienek.
Jestem bardzo zadowolona z bucików i mam nadzieję, że Wam również się podobają :)
Dajcie znać w komentarzach, co o nich sądzicie, czy lubicie buty na koturnie?
Zapraszam również do klikania w linki, za co z góry serdecznie dziękuję :*


Pozdrawiam :)

26 komentarzy:

  1. Ty zawsze coś ładnego wybierzesz :D Ładne są bardzo, lubię koturny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, cieszę się że to co wyszukam, podoba Ci się :) :* ja też, są bardzo wygodne.

      Usuń
  2. Bardo ładne, idealnie wpisują się w mój styl - uwielbiam koturny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo się podobają, zdecydowanie mój styl :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, delikatny do wszystkiego pasują :) dziękuję za klik :*:)

      Usuń
  4. They are super cute!
    Love them!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne, złote sandalki na lato :)
    Buziaki kochana,

    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. what a nice post,
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są, super będą do dżinsów ;)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są cudowne, cieszę się że Ci się podobają :):*

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger