niedziela, sierpnia 06, 2017

BANGGOOD - złote obrączki.

Hej!
Dzisiejsza niedziela jest chłodniejsza, upały zelżały, można troszkę odpocząć od duchoty ;)
Zapraszam Was na króciutki post, zobaczycie złote obrączki , jakie zamówiłam w klepie Banggood.com/klik




W sklepie Banggood.com przeglądałam biżuterię, ostatnio stawiałam na kolczyki i były to przeważnie złote kolczyki, tym razem zdecydowałam się na komplecik dla mnie i dla męża - złote obrączki.
Wybór obrączek jest duży i mieliśmy troszkę dylemat, na które ostatecznie się zdecydować, podobały nam się jeszcze czarne, ale w końcu postawiliśmy na tradycyjne złoto.
Obrączki mile nas zaskoczyły jakością wykonania, wyglądają jakby były zrobione z prawdziwego złota. Mają delikatny wzór, połączenie żółtego i białego złota. Męskie obrączki mają tylko wzorek z białego złota, natomiast damskie mają dodatkowo maleńkie cyrkonie. Ogólnie są ślicznie, bardzo nam się podobają :) Od kilku dni je testujemy, nosząc non stop, mocząc w wodzie - chcemy sprawdzić co się będzie z nimi działo, jak będą się ścierać, czy odbarwiać. Na razie jest wszystko dobrze, nic się z nimi nie dzieje.
  Troszkę obawialiśmy się rozmiaru, czy będą pasowały. Ja zdecydowałam się na rozmiar najmniejszy, czyli 6, a mąż na rozmiar 10, oboje dobrze trafiliśmy, chociaż ja gdybym miała możliwość wybrać numer mniejszy, na pewno bym się zdecydowała :)

 Dajcie znać, czy Wam się podobają obrączki?
Pozdrawiam :)
  

36 komentarzy:

  1. Ja za jakiś czas stanę przed wyborem obrączek, bo ślub w czerwcu, ale raczej skuszę się na klasyczne obrączki bez żadnych zdobień a z trapezowym wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, podobają mi się :) Fajnie, że trafiliście z rozmiarkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne są i fajnie, że udało Wam się wybrać odpowiednie rozmiary:)
    klik: 5.28$

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne obrączki wybraliście! Jeny, musisz mieć chudziutkie palce *.* :P.
    poklikane ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana i cieszę się, że Ci się podobają :)Tak, palce z całego ciała mam najchudsze haha ;)

      Usuń
  5. Przyznam szczerze, że widzę dużą różnicę pomiędzy obrączkami które przysłali a tymi które są na zdjęciu w sklepie. Przede wszystkim te na sklepowym zdjęciu są matowe i mniej żółte...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana, masz rację, obrączki nie są matowe, są z połyskiem i bardziej żółte, niż na zdjęciach ze sklepu ;)

      Usuń
  6. O! Prezentują się całkiem przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na dłoni prezentują się przyzwoicie, wyglądają jak prawdziwe ;)

      Usuń
  7. Jeśli chodzi o biżuterie to wolę tradycyjnego Jubilera, ale trzeba przyznać ze te obrączki wyglądają świetnie, aczkolwiek nie wytzrymają tak długo bo są tylko pozłacane :( . Cieszę się, ze Wam przypasowały:* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa jak długo wytrzymają, na razie testujemy je codziennie i nic się z nimi nie dzieje ;)Trzy lata temu kupiliśmy dziecku kolczyki na bazarku też pozłacane za 15zł i jestem w szoku, do tej pory córcia je nosi najbardziej je lubi, uszy nie bolą, nie ma uczulenia i cały czas wyglądają jak nowe jak z prawdziwego złota :)mimo, że ma piękne złote kolczyki woli nosić te z bazarku :)

      Usuń
  8. Obrączki są super! Bardzo fajne:)
    W ogóle to Banggood ma dużo ciekawych gadżetów:D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, są śliczne i dobrze się noszą :)można znaleźć wiele perełek w tym sklepie :)

      Usuń
  9. bardzo ładnie wyglądają :) w tym sklepie jest mnóstwo ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne obrączki ;) Podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają bardzo ładnie ;) Ja skusiłam się w innym sklepie na kolczyki, mam nadzieje, że nie będą wyglądać tandetnie ne żywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, jestem pewna że nie będą wyglądały tandetnie :) już mam kilka par i wszystkie są na prawdę świetnej jakości :)

      Usuń
  12. Obrączki nie w moim stylu, akurat na palcach to noszę białe złoto z diamentami, za to na uszach co podleci XD Pozdrawiam!^^
    P.S. Mam bardzo podobny pierścionek zaręczynowy, tylko że drobniejszy i z białego złota.^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię białe złoto :) ten pierścionek jest pamiątką po mojej mamie, również ma domieszkę białego złota :) Twój musi być śliczny 😄

      Usuń
  13. ładnie te obrączki się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentują się ładnie, aczkolwiek to nie mój typ jeśli chodzi o obrączki właśnie :) W przyszłym roku ślub, więc szukamy czegoś ładnego, ale raczej stacjonarnie i będzie to zdecydowanie coś bardziej klasycznego, bez większych ozdób :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger