sobota, sierpnia 19, 2017

Świętujemy 11th Anniversary/urodziny sklepu BANGGOOD.

Hej!
Witajcie Kochani :) Wakacje mają się ku końcowi, wrzesień zbliża się wielkimi krokami, jesień powoli zagląda w nasze progi, dzieci zaraz pójdą do szkoły.
Część sklepów już planuje duże obniżki i promocje, a ja chcę Was dzisiaj zaprosić na 11 urodziny/anniversary, które świętuje sklep Banggood.com.


To już 11 urodziny/11th Anniversary sklepu Banggood.com, z tej okazji sklep przygotował mega promocje, bardzo dużo kodów promocyjnych, które możemy wykorzystać na zakupy w sklepie.
Jest to na super sprawa, jeśli chcemy upolować tańsze Iphony, tablety, odzież, torebki, buty, wszelakie gadżety do domu.
Zajrzyjcie, bo na prawdę warto, nie dość że są duże obniżki, to jeszcze dostajemy kupony na zakupy.
Poniżej znajdziecie przykładowe linki z przekierowaniem, pobuszujcie, na pewno upolujecie fajne rzeczy :)

Dajcie znać, co upolowaliście, co najbardziej Wam się w sklepie Banggood podoba, jak oceniacie urodziny sklepu?
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Sporo fajnych rzeczy mają, moją uwagę zwróciły szczególnie zegarki, ciekawa jestem również tego smartfona (klik: 74.99$)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dużo smartfonów i zegarków mają :)Ogólnie bogaty asortyment tam jest :) dziękuję za klik :***

      Usuń
  2. JA jeszcze w tym sklepie nic nie zamawiałam, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zamawiałam jeszcze nic stamtąd, więc lecę zobaczyć co mają dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post, thanks for sharing!
    Anyway would you love to following each other? Let me know


    xoxo
    ayu

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Super, mam nadzieję że byłaś zadowolona z zamówień :)

      Usuń
  6. Ogólnie to nie lubię współpracy z tym sklepem, wyzysk i jeszcze raz wyzysk.. a co do ciuszków to czasem nawet wpadnie coś w oko:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a ja nie mam z nimi problemów, wszystko odbywa się na poziomie :)

      Usuń
  7. 11 lat to sporo czasu :) Na tej stronce można znaleźć chyba wszystko, mnóstwo różności mają w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zdziwiona, że istnieją już 11lat :)tak, mają duży asortyment :)

      Usuń
  8. Ja zamówiłam sobie pierdoły :) Squichy toye i grill na zęby hahah a !:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa, na pewno zajrzę i zobaczę czy będziesz zadowolona :):***

      Usuń
  9. Ja jeszcze nie robiłam tam zakupów :D Wszystko przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  10. 11 la? O kurcze, to sporo :D Nie zamawiałam jeszcze z tego sklepu, ale mam nadzieję, że się to zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mają naprawdę szeroki asortyment! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tej firmy akurat nic nie mam ;) Klik

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger