poniedziałek, sierpnia 07, 2017

VABUN - dla niej i dla niego...Vabun Sport.

Hej!
Dzisiaj odpoczywamy od upałów, dlatego chcę Was kochani zabrać i zaprosić do świata pięknych zapachów, do świata VABUN.
Poznam Was z zapachem dla mężczyzn, z linii sport - VABUN SPORT. 





“Mężczyzna Vabun jest nowoczesny i nietuzinkowy. Ma swój własny styl, ale przy tym nie boi się eksperymentować. Niewątpliwie jest to zapach dla mężczyzny, który jest pewny siebie i własnego zdania.”

Radosław Majdan

Jak zdążyliście zauważyć, kosmetyki Vabun są sygnowane nazwiskiem Radosława Majdana, myślę że nie muszę nikomu przedstawiać, każdy pewnie zna Pana Majdana.

Miałam przyjemność poznać dwa zapachy, jeden dla Pań i jeden dla Panów. Dzisiaj zajmiemy się zapachem dla Panów. Vabun Sport jest jest wodą perfumowaną i przyznam szczerze, że nie często mam do czynienia w drogeriach z wodami perfumowanymi, a wręcz nie spotkałam się z nimi, zawsze są to wody toaletowe. Dlatego kiedy tylko paczuszka do mnie dotarła i okazało się, że jest to woda perfumowana, bardzo się ucieszyliśmy. Woda perfumowana oznacza dłuższe utrzymywanie się zapachu na skórze, czy ubraniach. Oczywiście nie zawiedliśmy się, zapach bardzo długo się nosi i utrzymuje na ciele, czuć go długie godziny, a na ubraniach jeszcze kilka dni, a w sumie do następnego prania.

Przejdźmy do flakonika, który jest szklany, przeźroczysty, prosty i bez zbędnych finezji, ma logo z przodu i naklejkę z tyłu flakonika, wieńczy go srebrna nakrętka. W prostocie siła, a siła jest, siła w zapachu, który jest mocny, ale nie przytłaczający, świeży ale nie lekki...urzeka, urzeka i tchnie tajemniczością, przywodzi na myśl dzikość serca, porywu i szaleństwa upalnych, letnich nocy...

 "Vabun Sport to zapach zadziorny z nutą tajemniczości. Kusi zmysły, dodaje energii do działania. Nie pozwala o sobie zapomnieć. Przeplatają się nuty kardamonu, drzewa sandałowego, piżma oraz ambry. Energetyczny, kuszący zmysły."

Zapach, który nie pozwala o sobie zapomnieć, chcesz go mieć...mężczyzna, który pachnie Vabun jest nietuzinkowy, zmysłowy, nieokiełznany i tajemniczy...

Wspaniały i cudowny zapach, uwielbiamy go za trwałość i za zapach, woda perfumowana Vabun Sport, jest godna polecenia. Obecnie firma posiada trzy linie perfum i żeli pod prysznic dla mężczyzn, oraz 2 linie perfum dla kobiet (osobiście polecane przez Małgorzatę Rozenek-Majdan). Produkty dostępne są w wybranych sieciach drogerii (Dayli, Hebe, Drogerie Polskie), sklepach GoSport, czy salonach mody męskiej Pako Lorente. 

My chcemy poznać je wszystkie :)

Znacie zapachy Vabun? 

Pozdrawiam :)

 

26 komentarzy:

  1. ciekawa jestem jaki maja zapach :)"

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemny zapach, mój chłopak go miał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam bardzo się spodobał :) mam nadzieję, że Wam również :)

      Usuń
  3. Miałam okazję wąchać te męskie, muszę przyznać, że mają ładny zapach i do tego są trwałe :3
    pozdrawiam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego zapachu dla Pań:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nuty zapachowe, myślę, że mojemu mężowy by się spodobały, może sprezentuję mu coś takiego niebawem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubi świeże, sportowe nuty to będzie mega zadowolony :)polecam :)

      Usuń
  6. Bardzo głośno o nich ostatnio :-) Zapachu nie znam , mój mąż sam sobie kupuje takie produkty bo jest bardzo wybredny :-0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy by mu się ten zapach spodobał :)

      Usuń
  7. Ciekawi mnie ten zapach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Może sprawię te perfumy mojemu narzeczonemu :) dużo dobrych opinii o nich czytam na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że mu się spodobają, tym bardziej że nie są drogie a trwałość jest super :)

      Usuń
  9. Ale się oni robią na Bekhamów hihih :) Zapaszku nie znam , buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest ;)a zapach warto poznać, a być może Wam się bardzo spodoba :)

      Usuń
  10. Zapachów nie znam, ale ciekawi mnie a wersja damska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest kobieca, delikatna, bardzo ładny zapach :)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawa jestem zarówno ich zapachów jak i trwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam bardzo zapachy odpowiadają, trwałość też jest bardzo dobra 👍 :)

      Usuń
  12. Nie znam tych perfum :) Ale ciekawie mnie ich zapach i trwałość :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/klasyczna-stylizacja-spodnie-w-pepitke.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Kompletnie nie znam tych zapachów i jakoś nigdy mnie nie kusiły ani mojego narzeczonego, ale duży plus za trwałość i to, ze jest to faktycznie EDP a nie EDT :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger