sobota, sierpnia 12, 2017

KONKURS!!!

Hej!
Witajcie w weekend, mam nadzieję że będziecie miło go spędzać :)
Przygotowałam dla Was wakacyjny KONKURS/rozdanie, w którym do wygrania będzie nowy, czarny strój kąpielowy rozm.M i dwie płukanki do włosów Cameleo srebrna i fioletowa. 
Zapraszam :)

 Strój jest nowy, mimo że jest już prawie połowa sierpnia strój będzie idealny na basen przez cały rok :) Płukanki są nowe, żadna nie była przeze mnie użyta, idealne do zniwelowania żółtych tonów na rozjaśnianych włosach, lub do ochłodzenia koloru. Jeśli mamy włosy blond, możemy na chwilę zmienić odcień włosów :)
Strój wygląda tak:

Grafika konkursowa od wczoraj jest już u mnie udostępniona na FB/klik
i w prawym górnym rogu strony bloga.
Zasady są banalnie proste, więc jeśli macie ochotę wziąć udział w konkursie/rozdaniu, serdecznie zapraszam:)

Oto proste zasady:
Bądź publicznym obserwatorem mojego bloga http://www.beauty-and-nails.pl/


Polub mój fanpage https://www.facebook.com/BeautyAndNailsBlog/
Udostępnij publicznie zdjęcie konkursowe, oraz zaproś do zabawy min. 3 osoby :) - punkt dla osób biorących udział w konkursie na FB ;)
Konkurs trwa od 11.08.2017r - 25.08.2017r.
Wyniki podam do trzech dni od zakończenia konkursu :)
POWODZENIA!!!


Wynik konkursu:
Na dane do wysyłki czekam do 1.09 biouroda24@gmail.com :)

12 komentarzy:

  1. Życzę Wszystkim powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic giveaway my dear
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. również życzę wszystkim powodzenia, bardzo fajne nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  4. love this post :)
    have a nice week :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny konkurs, ja mam troche skomplikowaną sprawę z Fb ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, możesz wziąć udział w konkursie tutaj na blogu :)

      Usuń
  6. Obserwuje jako: Nadia
    Lubię na Fb jako: Malinowy Skarbiec
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: lonely castaway
    lubię jako: Anita Lal

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się:)
    Obserwuję blog jako Aneta Nojszewska
    Lubię jako Aneta Nojszewska

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział! Kostium kąpielowy przydałby mi się ogromnie! :)
    Obserwuję blog jako: Kinga princesskindka
    Na fb: Kinga Czerwińska :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger