wtorek, sierpnia 29, 2017

ROSEGAL - Retro Dresses.

Hi!
 How do you do? I recently discovered Rosegal.com online store, which has a free delivery of clothes around the world I like. For example, here you can see beautiful retro dresses that are perfect for summer time!
I chose clothes for you which I would wear in summer.
The dresses are beautiful, with interesting designs and colors, I am sure you will find something you are looking for.



                               KLICK                                                            KLICK

                    KLICK                                            KLICK

                        KLICK                                                  KLICK

                                                 KLICK

Want new clothes, why do not you look here?
Summer is on sale, all from 33% discount. Use RGEN code for another 10%!
Time for a new outfit!

Surprise code: RGEN
 
http://www.rosegal.com/promotion-summer-sale-special-364.html?lkid=199592

54 komentarze:

  1. flamingowa jest piękna, słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie ten styl :) U mnie ten sam temat hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie pokochałam sukienki :) fajnie, zaraz zajrzę :)

      Usuń
  3. We flamingi - cudo :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/letni-ootd-biaa-spodniczka-z-siateczka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Te w nutki widziałam, super sa😁 no i ta we flamingi😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne sukienki, uwielbiam ten sklep:) poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Flamingi najlepsze 😊 Nie wiedziałam, że teraz piszesz po angielsku 😜 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We flamingi wymiata :)czasem człowiek jest zmuszony ;)

      Usuń
  7. tam jest tyle pięknych ubrań, ze nie wiadomo co wybrac

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kreacje przyciągają uwagę, najbardziej podoba mi się jedynka 15,33 oraz trójeczka 12,44 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka we flamingi jest bardzo oryginalna i nietuzinkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe propozycja, chyba najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza sukienka z dołem w grochy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najfajniejsza sukienka w nuty na pięcioliniach! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsza super:) KLIK


    Buziaki kochana dziękuje za odwiedziny:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Och ciężki miałabym wybór jednej z nich :D Lubię ten krój

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem chyba jedyną Kobietą która wręcz nienawidzi sukienek hahah :)CHyba ze są Maxi :) POklikane :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też tak miałam, a od roku (dopiero!)pokochałam sukienki :))buziaki:***

      Usuń
  15. Te nutki są super motywem :) Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też pisałam o sukienkach retro :) Najbardziej podoba mi się ta z pierwszego zdjęcia - czarna z dołem w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo świetnych sukienek :)
    Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Te sukienki w nutki są bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta z flamingami wypadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne i bardzo oryginalne sukienki :) Te z nutkami zauroczył mnie najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam styl retro, piękne sukienki, szczególnie ta w flamingi:)
    klik: 18.11; 23.29; 14.69; 20.08; 20.49; 19.37; 18.76; 15.85

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również go lubię :)flamingi wymiatają :)dziękuję za kliki :***

      Usuń
  22. Ta we flamingi i nutki baardzo oryginalna<3
    (20.08, 19.37, 15.85) Na pewno znalazłyby się okazje do założenia ich:D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger