wtorek, sierpnia 15, 2017

DRESSLILY - strój kąpielowy i czarne buciki.

Hej!
Witajcie Kochani :) Lato szybciutko nam ucieka, a ja dopiero teraz zamówiłam sobie strój kąpielowy/klik ;) O stroju będzie w dalszej części posta. Zamówiłam również czarne buciki na płaskim obcasie/klik 
Obie rzeczy pochodzą ze sklepu DressLily/klik.



Strój kąpielowy ma przepiękny kolorek, coś pomiędzy miętowym a niebieskim, ozdobiony jest nadrukiem w kwiaty.
Majteczki są z wysokim stanem, cały strój nawiązuje do stylu retro. Niestety nie trafiłam z rozmiarem, majteczki są za luźne, góra pod biustem również, przez co całość źle mi się układa. Nie miałam odwagi Wam się w nim pokazać, bo pewnie szybciej byście stąd pouciekały ;)
Najwyżej strój pójdzie dalej, a na przyszły rok zacznę wcześniej zamawiać, być może w końcu trafię z odpowiednim rozmiarem.
Jeśli chodzi o buty, to rozmiar trafiony, mnie one bardzo się podobają, mają zwężane noski, które są glitterowe, w kolorze srebra. Mocno się błyszczą w słońcu, a że ja jestem sroczka, to lubię takie błyskotki i zupełnie ta ozdoba mi nie przeszkadza :)
Inne śliczne sukienki z kwiatowym motywem znajdziecie tutaj/floral dress for sale/klik.
Tradycyjnie zapraszam Was serdecznie do klikania w linki, są tylko trzy ;)

Pozdrawiam:)

31 komentarzy:

  1. Super rzeczy, ale te buty szzcególnie wpadły mi oko. Piękny design ! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny strój, szkoda, że nie trafiłaś z rozmiarem, ale za to buty extra!
    Ślicznie wyglądasz i pięknego masz pieska:)
    klik: 15.14; 19.35

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nad tym ubolewam, bo podobał mi się ten strój 👙 tak, buty są śliczne 😊 a pieski takie mam ✌️ 🐕

      Usuń
  3. Piękny ten strój, szkoda że nie trafiłaś z rozmiarem :) Baleriny też ładne, takie nietypowe przez ten błyszczący nosek :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo szkoda, może uda się następnym razem trafić z rozmiarem :) dziękuję 😍😘

      Usuń
  4. Prześliczny jest ten strój kąpielowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty prezentują się naprawdę świetnie! :) Wpadły mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze strojami kąpielowymi ciężko trafić. Buty bardzo ładne :) 15,14 19,35

    OdpowiedzUsuń
  7. strój kąpielowy wygląda cudnie, uty też, wszystko poklikane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że nie jest dla mnie wymiarowy ;)dziękuję za kliki :***

      Usuń
  8. Strój kąpielowy wygląda cudownie, sama chcę sobie na przyszły rok zamówić jakiś z wysokim stanem :) W psiakach się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się wydaje, że bezpieczniej będzie zamówić jednoczęściowy ;)dziękuję, psiaki fakt są urocze ;D

      Usuń
  9. Szkoda, że nie trafiłaś z rozmiarem stroju kąpielowego, bo jest bardzo ładny :)
    A buty rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. love this post, so nice :)
    kisses :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. strój piękny! :) szkoda, że nie trafiłaś z rozmiarem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wielka szkoda, bo bardzo mi się podoba ten strój :)

      Usuń
  12. A ten strój kąpielowy to jest z push-up'em?? Piękny jest<3
    Buciki też się pewnie przydadzą na jakiś miły wieczór;)
    (15.14, 25.10)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana i do tego ma usztywniane miseczki:)najlepiej jeśli ktoś ma większą dupkę a małe piersi do tego stroju;)buciki są fajne :) dziękuję za kliki :***

      Usuń
  13. Kostium jest przepiękny! Większa dupka i mniejsze piersi, to moja figura, czyli leżałby na mnie nienagannie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest ten strój kąpielowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger