piątek, sierpnia 04, 2017

BANGGOOD - dżinsowa czapeczka.

Hej!
Witajcie Kochani :) Chciałam Wam dzisiaj pokazać bardzo fajną dżinsową czapeczkę/klik, która wspaniale się teraz sprawdza przy takich upałach chroniąc głowę przed promieniami słońca. Ta czapeczka jest do kupienia w sklepie Banggood/klik.



 Czapeczka jest dżinsu w łatki, stylizowana na starą i wytartą, która ma już od schodzenia dziurki. Od jakiegoś czasu jest moda na wszelkie przetarcia, wytarcia, dziury, strzępy itd. Ten trend przeniósł się nie tylko na spodnie, kurtki dżinsowe, spodenki, spódnice ale i na czapeczki. Ja osobiście nie mam nic przeciwko, mnie one bardzo przypadły do gustu.
Te czapeczki dostępne są w kilku wariantach kolorystycznych.
Co ważniejsze są to czapeczki unisex, czyli mogą je nosić zarówno kobiety, jak i mężczyźni oboje będą w nich świetnie wyglądali.
Na stronie sklepu Banggood.com, są jeszcze inne, równie świetne wzory czapeczek dżinsowych, na pewno Wam się spodobają.
Dajcie znać, czy Wam się podoba ta czapeczka?

20 komentarzy:

  1. Czapka może nie do końca przypadła mi do gustu, ale widać, że mąż dobrze się w niej czuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oryginalna czapka, mąż jak model, zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za cene 9,69$ śmiało można kupować,udanego weekendu kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) dziękuję i wzajemnie kochana 😍 😘

      Usuń
  4. Świetnie! Poklikałam oczywiście :* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój narzeczony ostatnio przymierzał podobną w sklepie :) Jak się trafi okazja to zamówię mu taką przez internet, wychodzi dużo taniej z tego co widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No świetna stylówka:)
    Czapka super!
    Kliknięte:)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger