poniedziałek, sierpnia 14, 2017

VABUN - dla niej...For Lady No.5

Hej!
Witajcie po weekendzie:) Mam nadzieję, że miło go spędziliście :)
Nowy tydzień zaczynam pachnąco, kobieco za sprawą perfum od Vabun, dziś coś dla nas, dla kobiet...For Lady No.5 :)
Zapraszam :)



 Woda perfumowana Vabun for Lady No.5

Typ: kwiatowo-drzewny.
Nuta głowy: bergamotka, liczi.
Nuta serca: drzewo różane, róża.
Nuta bazy: kamelia, nuty drzewne.
Pojemność: 50 ml.


 Nie tak dawno temu pisałam Wam o wodzie perfumowanej dla mężczyzn od Vabun, dzisiaj przyszła kolej na damskie perfumy.
Perfumy polecane i rekomendowane są przez samą Małgorzatę Rozenek-Majdan
W sklepie widnieje informacja o tym, że
Pierwsze 100 opakowań jest z odręcznie napisanymi życzeniami od Radka Majdana!
Jeśli macie na taki prezent ochotę, śpieszcie się :)
Aktualnie trwa promocja na te perfumy ze 129zł na 89zł - warto skorzystać!
Przejdźmy teraz do samych perfum. Zapakowane są w różowo-biały kartonik. Po jego otwarciu ukazuje nam się kwadratowy, szklany, przeźroczysty flakonik z delikatnie różową wodą perfumowaną w środku. Nakrętka również jest kwadratowa. Na flakoniku znajdują się tłoczone złoto-czarne napisy z logo i nazwą perfum.
Flakonik prezentuje się elegancko, minimalistycznie, w całej jego prostocie jest niezwykły urok. Nie jest krzykliwy, jest stonowany, delikatny i kobiecy.
Tak jak jego zapach, ukryty w szklanej przestrzeni.
Zapach nie tłamsi, nie narzuca swojego istnienia, delikatnie się unosi przywołując na myśl, lato, zachód słońca, łąkę pełną kwiatów, kobietę subtelną, delikatną a zarazem silną i zdecydowaną...Taki jest Vabun For Lady No.5
Zapach jest śliczny, kwiatowy, delikatny i subtelny, z domieszką tego czegoś co sprawia, że chce się go wąchać, przywołuje na myśl miłe wspomnienia i skojarzenia, moje myśli krążą wokół Włoch ten zapach tam mnie unosi...
Mnie oczarował :) Mam nadzieję, że Was również oczaruje swoją delikatnością, serdecznie polecam :)

Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. spodoba mi się, mam nadzieję, czekam na niego , ładny flakonik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję :)będę wyczekiwać recenzji :)

      Usuń
  2. Zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nuty zapachowe, brzmi wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie go opisałaś, aż bym wypróbowała, tym bardziej, że lubię takie kwiatowo - drzewne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :):*** jeśli takie lubisz, to na pewno Ci się spodoba :)

      Usuń
  5. Jest szansa, że zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach brzmi interesująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Flakonik wygląda bardzo ładnie :D Jeżeli o zapach, to myślę, że przypadłby mi do gustu, moje nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello,

    Lovely !

    Sarah, https://sarahmodeeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się nie podoba. Mam obie wersje.
    Obserwuję i zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger