niedziela, sierpnia 27, 2017

WISHTREND - koreański krem witaminowy/Vitamin 75 Maximizing Cream.

Hej!
Od dawna interesują mnie kosmetyki koreańskie. Jakiś czas temu miałam okazję poznać jeden z kremów marki Wisthrend. Dzisiejsza recenzja będzie o kremie Vitamin 75 Maximizing Cream, zapraszam.



 Krem witaminowy,  użyto w nim organicznych źródeł witamin, a lepkość i chłonność została polepszona  by odmładzać i nawilżać skórę od wewnątrz.  Krem w połączeniu z innymi produktami byWishtrend pozwala na szybsze efekty!
  • Zawiera 75% wody witaminowej z Rokitnika W miejsce zwykłej wody użyto 75% witaminowej wody z Rokitnika, aby zwiększyć absorpcję i efekt nawilżenia.
  • Naturalna witamina EMaksymalizujący krem witaminowy 75 jest pełen naturalnej witaminy E, dzięki takim składnikom jak olej palmowy, olej z nasion słonecznika i olej z orzechów macadamia.
    Witamina E pomaga zapobiegać starzeniu się skóry i w utracie jej elastyczności.  Aby uzyskać szybkie, konkretne efekty polecamy używać kremu wraz z Zaawansowanym serum z witaminą C. 
  • Krem na dzień i na noc, który nie podrażnia i nie jest lepki  Alantoina, arginina i pantenol bez podrażniania pomagają wzmocnić bariery nawet najbardziej wrażliwej skóry, by zatrzymać w niej wodę.  
  • Twoja skóra zasługuję tylko na to, co najlepsze.
    Głównym priorytetem marki byWishtrend jest zdrowie skóry klientów. Dlatego też Maksymalizujący krem witaminowy 75 nie zawiera parabenów, fenoksyetanolu, sztucznych aromatów I barwników!
 Stosowanie:
Używaj codziennie rano i wieczorem, jako ostatni krok przy pielęgnacji. Rozprowadź na twarzy i wklep delikatnie, by wspomóc wchłanianie.
Wskazówki:Krem daje jeszcze lepsze efekty, gdy używany jest wraz z Zaawansowanym serum z witaminą C marki byWishtrend. 
Skład:
Hippophae Rhamnoides Water(75%), Butylene Glycol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate, Copolymer, Betaine, Caprylic/Capric Triglyceride, 1,2-Hexanediol, Panthenol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Elaeis Guineensis(Palm) oil, Elaeis Guineensis(Palm) Kernel Oil, Dimethicone, Beeswax, Allantoin, Arginine, Xanthan Gum, Carbomer, Ethylhexylglycerin, Ethyl Hexanediol, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil
 Pojemność: 50ml

Krem znajduje się w białym kartoniku. Słoiczek jest z ciemnego/brązowego szkła, posiada dodatkowe wieczko.
Krem ma piękny, cytrynowy zapach. Konsystencja kremu jest biała, jakby żelowa. Nie smuży, jest niesamowicie aksamitny. Wystarczy odrobina, żeby pięknie rozsmarować go na twarzy. Nie pozostawia tłustej warstwy, nie jest lepiący, idealnie nadaje się pod makijaż. 
Krem jest idealny zarówno na dzień jak i na noc.
Nie zapycha, nie wyskakują żadne niespodzianki/pryszcze po jego użyciu.
Mnie ten krem osobiście zachwycił, używam go z wielką przyjemnością. Może nie widzę jeszcze rozjaśnienia moich przebarwień, ale i tak go uwielbiam, cudownie nawilża moją skórę.
Na pewno mogę Wam go polecić, krem jest super :)
 

http://www.wishtrend.com/skin-care/1638-vitamin-75-maximizing-cream-by-wishtrend.html?a_aid=BeautyAndNails
Wpiszcie kod:WISHMAX

Znacie koreańskie kosmetyki byWishtrend?
Pozdrawiam :)
 

36 komentarzy:

  1. Wygląda super i z pewnością przypadłby mi do gustu, bo lubię cytrusowe zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten sklep i Koreańskie kosmetyki! Są rewelacyjne i ten sklep nie zawodzi ani z przesyłką ani z jakoscia :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, przesyłka szła chyba z 1.5tygodnia tylko :)kremik jest super :):***buziaki

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam koreańskich kosmetyków, chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od dawna byłam ciekawa koreańskich kosmetyków, warto je poznawać, jestem na początku tej drogi :)

      Usuń
  4. Po Twoim opisie wydaje sie, ze to kremow idealny ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę go! pierwszy raz spotykam się z tym kremem, to dla mnie całkowita nowość ale bardzo kusząca. uwielbiam azjatyckie produkty

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego kremiku, wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skusiłaś mnie na ten krem, chętnie go zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletnie nie znam kosmetyków tej marki. Kremik wydaje się ciekawy, ale widzę w składzie Xanthan Gum, składnik którego staram się unikać, bo może zapychać pory, a moja cera jest na to podatna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz się nad nim zastanowić. Szkoda, bo jest świetny :)

      Usuń
  9. Jeszcze nie miałam do czynienia z koreańskimi kosmetykami, widzę muszę to zmienić:)
    Krem wygląda interesująco i co najważniejsze dobrze nawilża:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie nawilża, ja jestem mega zadowolona :):***

      Usuń
  10. Nigdy nie miałam koreańskich kremów ale jestem gotowa spróbować powyższy gdyż cena USD27.99 wydaje się bardzo przystępna jak na jego działanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się konsystencja tego kremu : ) Oczywiście marki nie znam więc dla mnie to taka nowinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz mam taką konsystencję kremu :)dla mnie też był nowością :)

      Usuń
  12. Ja teraz z Vianka mam krem i jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba jeszcze nie miałam nie miałam kremu z witaminą C..:)
    Czas wypróbować:D
    Koreańskie kosmetyki są suuper!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ochotę na ten kremik, to super, jest extra :):***

      Usuń
  14. ciekawy krem, jego zapach i konsystencja na plus

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny i chętnie bym spróbowała ale ja mam już swoje znalezisko życia! Może kiedyś... Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam koreańskich kosmetyków i jakoś podchodzę do nich z dystansem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie próbowałam jeszcze koreańskich kosmetyków, ten ma fajny skład, może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz zadowolona, na pewno warto poznać koreańskie kosmetyki :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger