piątek, sierpnia 11, 2017

TRUSCADA - letnie,wakacyjne kolorki/ wzornik i stylizacja.

Hej!
Jakiś czas temu obiecałam Wam pokazać jak wyglądają na wzorniku moje nowe, wakacyjne, letnie kolorki od Truscady.
Więc dzisiaj serdecznie Was zapraszam na ten post :)




 
W dzisiejszej stylizacji wykorzystałam przepiękny, ciemno różowy kolorek Kessy i dwa paznokcie ozdobiłam nakładając kolor Supreme.
Supreme jest przeźroczysty z maleńkimi, mieniącymi się drobinkami o przeróżnych kolorach.
 
 
Kolor Supreme można używać do przeróżnych kombinacji, możemy nałożyć solo, możemy nakładać na wszelakie kolory, lub używać jako dodatek w stylizacjach.
Przepięknie się mieni kolorami tęczy, szczególnie ujawnia swoje piękno i blask w słońcu. Wygląda wtedy bajecznie :)
Gorąco Wam polecam hybrydy Truscada, kupicie je u dystrybutora Kristyl/klik
 

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Super 👌 😊 fajnie, że Ci się podobają kolorki :)

      Usuń
  2. Piękny ten brokatowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się wersja z drobinkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przepiękny, może zdjęcia nie do końca oddały jego urok, ale uwierz mi na słowo :)

      Usuń
  4. Piękne kolory i piękne opakowania :))

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne, fantastycznie wyglądają na paznokciach i opakowania też są dopieszczone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, firma się stara, zmiana opakowań zdecydowanie na plus :)

      Usuń
  6. Błękitny kolor jest przepiękny 💙 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak widać na Twoim monitorze, ale jest to kolor miętowy ;) :*

      Usuń
  7. Śliczne kolorki i paznokcie super!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne odcienie, 35 zł chętnie poświęcę aby wypróbowac jakiś lakier z tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tej marce:) Wpadły mi w oko opakowania:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger