czwartek, grudnia 06, 2018

ATELOKOLAGEN Perłowy Colway - Lagenko.

Hej!
Witajcie Kochani w ten piękny, mikołajkowy dzień :)
Pochwalcie się, co dostaliście w prezencie od Mikołaja? Jakie tradycje związane z Mikołajem goszczą w Waszych domach?
Co jakiś czas w mojej kosmetyczce, swoje miejsce mają wspaniałe kosmetyki marki Colway. Tym razem idę do Was z recenzją Atelokolagenu Perłowego, który możecie zamówić w sklepie Lagenko - KLIK.
 Zatem, zapraszam na post.


"Atelokolagen perłowy o wielokierunkowym działaniu
Dzięki swojemu bogactwu naturalnych składników aktywnych jest to produkt, który wspomaga mechanizmy naprawcze skóry, nawilża ją, odmładza i chroni przed postępującymi zmianami. Wygładza jej powierzchnie, spłycając zmarszczki i zapobiegając powstawaniu nowym. Ponadto wzmacnia naczynia krwionośne, które wraz z wiekiem nabierają skłonności do pękania. Doskonale sprawdza się jako kosmetyk ujędrniający i antycellulitowy, jest polecany do stosowania na całe ciało w zależności od potrzeb i oczekiwanych rezultatów.
Atelokolagen perłowy oczyszcza także skórę z toksyn, redukuje plamy i przebarwienia oraz wszelkie zmiany skórne powstałe na skutek zaburzeń hormonalnych. Dzięki temu, że oddziałuje na skórę na poziomie wszystkich jej warstw, odbudowuje jej strukturę, a kondensat masy perłowej pomaga ukryć niedoskonałości poprzez odpowiednie rozświetlenie i odbijanie światła.
Uniwersalny, bezpieczny, przeznaczony do kompleksowej pielęgnacji
Jego naturalny skład pozwala na stosowanie przy każdym rodzaju skóry. Jest przeznaczony przede wszystkim dla skóry dojrzałej, na której wykazuje pełne spektrum działania. Doskonale sprawdza się przy skórze wrażliwej, tłustej i suchej, wspomagając jej mechanizmy naprawcze, a także chroniąc przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych.
Atelokolagen perłowy można stosować na wszystkie partie ciała w zależności od potrzeb. Redukuje on nie tylko zmarszczki, ale też cellulit, ujędrnia skórę tam, gdzie osłabione zostało jej „białkowe rusztowanie”. Kosmetyk należy stosować codziennie rano oraz wieczorem. Należy nanieść go na skórę wcześniej dogłębnie oczyszczoną i delikatnie wmasować. Świetny duet tworzy z atelowodą komórkową, którą polecamy wykorzystać w przypadku szczególnie dużych i widocznych przebarwień.
Atelokolagen perłowy to kosmetyk, który nie tylko odbudowuje to, co zostało zniszczone w wyniku upływającego czasu, ale przede wszystkim stymuluje naturalne procesy rewitalizujące skóry. Efekty jego działania są zatem długotrwałe, natomiast Ty cieszysz się młodym wyglądem, niezależnie od wieku."

 Atelokolagen perłowy mieści się w białym kartoniku. Po wyjęciu, przed oczami mamy przepiękną i niespotykaną formę kosmetyku, po części przeźroczysta część, przez którą widać jakby dwie spirale przeplecione przez siebie, i które są jakby oszronione perłowym pyłem, całość zatopiona jest w żelowej, przeźroczystej  konsystencji. Spód jak i nakrętka mają złoty kolor, co dodaje jeszcze bardziej eleganckiej i luksusowej rangi temu kosmetykowi. Biała, duża pompka dozuje idealne kuleczki wielkości małego groszku. Sam kosmetyk po wydostaniu się na zewnątrz, łączy się żel z tym perłowym pyłem tworząc perłową, żelową masę. Na zdjęciu nie dało mi się tego uchwycić, widać tylko przeźroczysty żel. Dlatego musicie mi uwierzyć na słowo. Ogólnie moim zdaniem całość prezentuje niezwykle szykownie i idealnie sprawdzi się jako prezent pod choinkę. Jeśli nie macie pomysłu, co ofiarować swoim mamom pod choinkę, to na pewno ten kosmetyk będzie idealnym pomysłem. A dlaczego dla mam? Ponieważ jest to kosmetyk, który najlepiej sprawdzi się u osób dojrzałych, u których zmarszczki, czy przebarwienia dają o sobie znać. Ja stosuję ten atelokolagen od niedawna i już jestem nim niesamowicie zachwycona, jak fantastycznie działa na moją twarz. Postanowiłam stosować go na twarz rano i wieczorem, choć możecie na jakąkolwiek część ciała, która tego najbardziej potrzebuje. Pojemność jest dosyć duża, bo aż 120ml dlatego przeznaczona jest również do pielęgnacji całego ciała. Pachnie bardzo delikatnie i słodko, jest to zapach prawie nie wyczuwalny i nie utrzymuje się zbyt długo. Bardzo dobrze się rozsmarowuje, jedną kuleczką rozsmarujemy dosyć dużą powierzchnię ciała, dlatego jest wydajny. Po rozsmarowaniu widać pod słońcem maleńkie, mikroskopijne odbijające się od światła drobinki. Najwspanialsze w tym produkcie jest to, że działa, że spłyca zmarszczki, rozświetla twarz, czuć napięcie skóry, oblicze jest zdecydowanie młodsze. Mogę Wam ten kosmetyk tylko i wyłącznie polecić, ja jestem nim zachwycona i na stałe zagości w mojej kosmetyczce. 

Znacie atelokolagenowe kosmetyki? Znacie kosmetyki Colway?
Pozdrawiam :)

35 komentarzy:

  1. Ależ tu już świąteczny klimat :)
    Produkty kolagenowe potrafią dać bardzo fajne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystałam z maseczek tej firmy. Niezłe były.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze styczności z tą marką, ale ten produkt bardzo mnie zainteresował :) W dodatku wygląda bardzo luksusowo, więc idealnie nadaje się na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boszeeee już za samo opakowania bym brała. Wygląda cudnie!
    Marki nie znam ale przekonujesz mnie żeby poznać :D
    p.S obłędne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem Ci, że nigdy nie widziałam tak cudownego opakowania kosmetyku! Boski jest, mam na niego chęć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie widziałam ,zachwycił mnie jak go tylko zobaczyłam 🙂

      Usuń
  6. Ale zdjęcia to Ty Kochana robisz przecudowne! Napatrzeć się nie mogę. Dzięki temu mam ochotę wypróbować wszystko co pokazujesz w swoich postach. To serum również.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ☺ dziękuję bardzo Kochana 😍 😘

      Usuń
  7. fantastyczne zdjęcia, opakowanie kosmetyku wygląda niezwykle profesjonalnie, tak, że chciałbym go mieć w swojej kosmetyczce :)Fantastycznie, że jego działanie także na zmarszczki jest widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, cieszę się że Ci się podobają 😄 😘 musisz go mieć 💪 😊

      Usuń
  8. Opakowanie produktu wygląda kusząco, brałabym w ciemno. Super, że kosmetyk spisuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda cudnie 😊bierz w ciemno 😉 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie już sama buteleczka zachwyca. Skoro ten kolagen tak dobrze się sprawdza to będę miała go na uwadze podczas zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zaskoczona całym produktem. Chętnie się w niego zaopatrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są piękne, nie słyszałam jeszcze o tym kosmetyku i marce.

    OdpowiedzUsuń
  13. produmtu nie znam ale opakowanie ma piekne

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie poznalam tej marki, ale samo serum prezentuje sie oblednie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam ani tej mąki ani tego kosmetyku. Ale powiem szczerze wywarł na mnie pozytywne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowanie mocno przyciąga wzrok poprzez te krzyżujące się spiralki, ja jeszcze nie miałam kosmetyków tej marki, moja mama z tego co kojarzę też nie. Faktycznie ciekawy pomysł na prezent pod choinkę, śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Opakowanie jest cudne, a do tego dobre efekty i mamy super produkt. Może faktycznie jest to produkt idealny na prezent dla mamy

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia. Produkty wygląda genialnie i bardzo luksusowo. Mam na niego ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  19. to wspaniale że tak działa. I do tego piękne opakowani. Jak zwykle kupuje oczami:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ogólnie lubię kosmetyki z kolagenem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam ani tego produktu, ani marki, ale wygląd tego kosmetyku jest wręcz oszałamiający :) Dawno nie widziałam tak pięknego opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety nie znam ani matki, ani ich kosmetyków, ale już wizualnie czuję się zachęcona do zakupów. Ekstra szata graficzna :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz widzę markę ale prezentuje się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam o kosmetykach marki Colway, ale jeszcze ich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Na Mikołaja trochę się rozpieściłam i kupiłam sobie parę książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym kosmetyku. Jestem pewna,że moja mama ucieszyła by się z takie upominku. Kosmetyk wygląda niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger