wtorek, grudnia 04, 2018

Peeling Trychologiczny Radical stymulujący porost włosów.Wygraj zestaw 5 kosmetyków Radical-KONKURS!

Hej!
Witajcie :) Od dawien dawna wiadomo jak ważny w naszym codziennym życiu jest dobry i zadbany wygląd. Podnosi on naszą pewność siebie, jesteśmy szczęśliwsi i dobrze o sobie myślimy. Często słyszałam stwierdzenie, że piękne i zadbane włosy są naszą wizytówką ( nie tylko dłonie) i to jest prawdą. Ja ostatnio szczególną uwagę poświęcam moim włosom i skórze głowy. Wcześniej używałam tylko szamponu, odżywki czy maski i to było wszystko. Obecnie za sprawą Peelingu Trychologicznego firmy Farmona ,zobaczyłam jak ważnym etapem w pielęgnacji włosów jest oczyszczanie skóry głowy i złuszczanie zrogowaciałego naskórka. Zapraszam na post.

  Większość z nas wie, że kluczem do skutecznej pielęgnacji jest peeling, który zapewnia głębokie oczyszczanie i jak widać sprawdza się to nie tylko w pielęgnacji ciała, ale i włosów. Nowością marki Radical jest Peeling Trychologiczny - to skuteczny krok w kierunku gęstych, zdrowych i pięknych włosów! Potrójna siła działania przeciw wypadaniu włosów - poprawia kondycję skóry głowy, skutecznie zmniejsza wypadanie włosów oraz sprawia, że rosną mocniejsze.
  W jaki sposób peeling może zadziałać podczas pielęgnacji włosów? Może zdziałać cuda! Skóra głowy obciążona jest nie tylko włosami, ale i licznymi kosmetykami. Szampon, odżywka, maski, pianki czy lakiery, osadzają się także u nasady włosów, a niewypłukane do końca - utrudniają wnikanie dobroczynnych substancji z preparatów. Z czasem może to powodować osłabienie włosów i ich nadmierne wypadanie.  Taki peeling ma za zadanie skutecznie oczyścić skórę głowy i w pełni przygotować ją na przyjęcie wszelkich składników odżywczych. Peeling Trychologiczny do skóry głowy o enzymatycznej formule (czyli pozbawionej drobinek), nie tylko usuwa resztki kosmetyków, lecz także pobudza skórę głowy pobudzając mikrokrążenie. Dzięki temu, cebulki włosów aktywizują się do intensywniejszej pracy i wzrostu. Regularnie stosowany wpływa na polepszenie ogólnego stanu włosów - może być stosowany zarówno przez kobiety jak i przez mężczyzn. Nasze włosy stają się grubsze, jest ich więcej, a wypadanie zostaje zmniejszone.
Składniki aktywne: 
* Kwasy AHA i papaina - dogłębnie oczyszczają skórę głowy, skutecznie usuwają martwy naskórek, zanieczyszczenia i pozostałości kosmetyków, przywracając skórze fizjologiczną równowagę 
* Arginina i ekstrakt ze skrzypu - wyraźnie wzmacniają włosy i skutecznie zmniejszają ich wypadanie oraz zapewniają bardziej intensywny i szybszy wzrost włosów 
* Prowitamina B5 i mocznik - zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia skóry głowy, zapobiegają przesuszeniu i łagodzą podrażnienia
Stosowanie peelingu stanowi pierwszy, ważny krok we właściwej pielęgnacji skóry głowy z problemem wypadania włosów, podnosząc skuteczność pozostałych produktów z serii. 
W skład całej serii Radical do włosów osłabionych i wypadających wchodzą jeszcze:
* szampon
* mgiełka
* serum
* odżywka
 Radical to prawdziwy przełom w walce z wypadaniem włosów. Gwarantuje potrójną siłę działania:  wzmacnia włosy, regeneruje ich strukturę i zmniejsza łamliwość. Spektakularne działanie zawdzięcza bogatej formule opartej na wyjątkowo skutecznych i skoncentrowanych składnikach.
Peeling Trychologiczny Radical bardzo mnie interesował, chyba najbardziej z całego zestawu. Byłam bardzo ciekawa jego działania. I tutaj jestem mega pozytywnie i mile zaskoczona jego dobroczynnym działaniem. Ale zacznijmy od opakowania, które jest nie dość, że z ładną szatą graficzną, to jeszcze miękka tubka zakończona jest w "dziubek"- dzięki któremu aplikacja jest przyjemna, łatwa i precyzyjna. Możemy nim dotrzeć w każdy punkt naszej głowy. Peeling stosujemy na suchą skórę i delikatnie wmasowujemy. Pozostawiamy na 10-15 min, później spłukujemy i myjemy głowę szamponem. Stosuję go 2 razy w tygodniu. Efekt zauważyłam już po pierwszym użyciu. Moje włosy dosyć szybko się przetłuszczały, wymagały odświeżenia praktycznie co drugi dzień. Odkąd zaczęłam stosować ten peeling, włosy dłużej zachowują świeżość, już nie przetłuszczają się tak szybko jak wcześniej. Skóra głowy jest teraz dogłębnie oczyszczona, co od razu dało się zauważyć.  
Zdałam sobie sprawę, jak ważne jest peeligowanie skóry głowy, by włosy były silniejsze, zdrowsze, piękniejsze, mocniejsze i przestały wypadać. Dla mnie jest to bardzo ważne, ponieważ bardzo często borykałam się z nadmiernym wypadaniem moich włosów, nie radziłam sobie z tym problemem i teraz widzę skuteczną poprawę w tym temacie.
Jeśli chcielibyście osobiście poznać działanie tego peelingu i pozostałych kosmetyków, które są nowością firmy Farmona - macie teraz okazję, ponieważ na moim Instagramie trwa konkurs, w którym do wygrania jest właśnie ten wspaniały zestaw.
Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału :)
Link do konkursu:
↓↓↓

https://www.instagram.com/p/BqtmvXuhREM/
 
Stosujecie peelingi do skóry głowy? Znacie te nowości? Borykacie się z problemem wypadania włosów?
Pozdrawiam :)

31 komentarzy:

  1. Fajnie się prezentują. Jestem ciekawa co mają w składach. Szkoda, że ich nie zamieściłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. znam serię i bardzo lubię. Skuteczne produkty

    OdpowiedzUsuń
  3. Firma cieszy się sporą renomą i wiele osób je poleca.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta seria radical jest bardzo fajna, a peeling do skalpu szczególnie przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta seria jest bardzo ciekawa. Peelingów do skóry głowy nie stosowałam, ale planuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wezmę udział w konkursie, bardzo cenię tę markę, bo wielokrotnie mi pomogła w problemach z włosami, wiec nie mogę przepuścić takiej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tego peelingu i tego, czy będzie równie fajny, jak ten Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też muszę się zaopatrzyć w taki peeling. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam o nich dość dużo ostatnio i uważam że są to godne polecenia produkty

    OdpowiedzUsuń
  11. O tym peelingu już sporo dobrego słyszałam, muszę go wreszcie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Regularnie sięgam po peelingi do skóry głowy i staram się odpowiednio ją pielęgnować. Tego peelingu nie znam choć czytałam wiele dobrego na jego temat

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem bardzo ciekawa jak ta seria sprawdzi sie u mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba zestaw tych kosmetyków do włosów. Nie korzystałam z niego być może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten peeling jest genialny! Doskonale się u mnie sprawdza i już zamówiłam sobie kolejne opakowanie. Cała seria jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Peeling do skóry głowy używam od niedawna, tego nie znam. Z pewnością jak skończe obecny to zakupię do przetestowania

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze nigdy nie używałam peelingów do skóry głowy, ale czytałam, że to super sprawa. Ten mam zamiar kupić podczas najbliższych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również nigdy nie stosowałam peelingu na skórę głowy... szczytem moich możliwości jest stosowanie wcierki;)Fajne te produkty - przyciągają wzrok!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Peeling kiedyś stosowałam, ale z innej marki. Tych produktów nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zabieram się do testów tego zestawu! Mam nadzieję, że równie fajnie się u mnie spisze :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Peelingu jestem bardzo ciekawa. Ogólnie kosmetyki Radical niespecjalnie sprawdzają się na moich włosach, ale czuję, że peeling to będzie mój hit :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dawno nie miała ich produktów, muszę wrócić. uwielbiam peelingi głowy

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam, że jeszcze nie peelignowałam skóry głowy ale bardzo zaciekawił mnie ten temat i sprawdzę dokładnie jakie są jeszcze inne możliwości. Na ten moment nie mogę używać zbyt "ciężkich" składów więc postaram się znaleźć coś lżejszego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze mówiąc, nigdy nie używałam peelingu do skóry głowy i jestem bardzo ciekawa, jak by się u mnie sprawdził. Kosmetyki tej marki znam bardzo dobrze, więc kiedyś na pewno go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznam szczerze, ze jeszcze nigdy nie uzywalam peelingu do skory glowy, ale niesamowicie mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ mnie zaciekawiłaś tym peelingiem. Często używam kosmetyków Radical w pielęgnacji włosów, dobrze się sprawdzają i są stosunkowo niedrogie, a do tego łatwo dostępne :) Zerknę na konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubię kosmetyki Radical, ale z tym peelingiem jeszcze nie miałam do czynienia

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo się polubiłam z kosmetykami tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiele dobrego słyszałam na temat całej serii tych kosmetyków. Bardzo jestem ich ciekawa. Może udałoby się im coś zdziałać z moimi cienkimi włosami.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger