poniedziałek, grudnia 03, 2018

FEMINELLE, ochronny płyn do higieny intymnej - Oriflame.

Hej!
Bardzo dobrze wiemy jak ważne jest dla naszego zdrowia  dbanie o higienę intymną. Firmy prześcigają się z ofertami różnych płynów, żeli, olejków i innych preparatów do mycia naszych sfer intymnych nie tylko damskich, ale również coraz częściej i męskich. Ja ostatnio postawiłam na ochronę i zamówiłam ochronny płyn Feminelle z ekstraktem z aloesu, firmy Oriflame.


 "Delikatny płyn myjący z ochronnym ekstraktem z aloesu, naturalnym kwasem mlekowym i witaminami chroni delikatną skórę przed przesuszeniem i zapobiega uczuciu dyskomfortu w okolicach intymnych. Łagodny - może być stosowany codziennie. Delikatnie perfumowana formuła zapewni ci świeżość i pewność siebie. Testowany alergologicznie, dermatologicznie i ginekologicznie."
SKŁAD: 
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCO-GLUCOSIDE, SODIUM CHLORIDE, LAURYL GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, SODIUM BENZOATE, DMDM HYDANTOIN, LACTIC ACID, POLYQUATERNIUM-67, PARFUM, SODIUM LACTATE, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE

Butelka jest biała, plastikowa, z zielonym dozownikiem. Ale również z naklejką, na której widnieje aloes. Opakowanie jest ładne, delikatne, nie krzykliwe. Mieści w sobie 300ml płynu. Sam płyn jest przeźroczysty, dosyć gęsty o delikatnym, chyba aloesowym zapachu. Pieni się dobrze i dobrze dba o sferę intymną pielęgnując i chroniąc. Podczas używania tego płynu, nie zauważyłam żadnego negatywnego wpływu, nie podrażnia, nie powoduje szczypania, pieczenia, czy swędzenia. Różne są zdania i różne szkoły, które mają swoje teorie na temat stosowania czegokolwiek do mycia sfer intymnych. Jedni są za stosowaniem różnych produktów a inni preferują mycie tylko i wyłącznie samą wodą, czy naparami. To już zależy wszystko od osobistych preferencji i tego, do czego sami jesteśmy bardziej przekonani. Ja na pewno stosując samą wodę, nie czułabym się komfortowo, jednak wolę używać płynów do higieny, które są do tego specjalnie przeznaczone. Ten płyn, jeśli jeszcze go nie znacie mogę Wam polecić, będziecie zadowolone.

Jakie jest Wasze zdanie na temat dbania o higienę intymną, jesteście za płynami, czy raczej za stosowaniem zwykłej wody?
Pozdrawiam :)  

25 komentarzy:

  1. Ja nie wyobrażam sobie codziennej higieny bez odpowiedniego płynu do tych stref. Według mnie są one nam bardzo potrzebne, wyrównują pH naszej skóry i zdecydowanie lepiej dzięki nim można się najzwyczajniej w świecie odświeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Częściej ciepłą wodę, natomiast tego płynu nie użyłabym do tych okolic, ponieważ ma kiepski skład.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego produktu jeszcze nie miałam , byc moze i ja sie skusze na to

    OdpowiedzUsuń
  4. od kilkunastu lat używam płynów, gdyby mi się skończył sięgnęłabym po żel pod prysznic jednak sama woda to za mało, też nie czułabym się czysta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam wierna jednej marce, jednak chyba zmienili skład bo płyn który zawsze używałam raptem zaczął wywoływać koszmarne podrażnienia. Tego nie znam, ale może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam innego płynu do higieny, ten niestety oprócz aloesu ma składniki szkodliwe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego nie znam, ale najczęściej stosuję płyny do higieny, albo mydełko szare ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznam, że jescze go nie uzywałam. Zawsze kupuję takie produkty w aptece.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wiedzieć, że ten płyn się sprawdza. Ja od lat używam płynu z Ziaji, ale lubię co jakiś czas wypróbować coś nowego :) Przy okazji skuszę się na ten z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście jestem za stosowaniem płynów :) Taki z aloesem daje wrażenie delikatności, dobrze że nie podrażnia, ale jednak sam aloes mógłby być nieco wyżej w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mogę stosować pierwszych lepszych produktów do tych miejsc, bo mnie uczulają. Mam swój sprawdzony żel i go nie zmieniam

    OdpowiedzUsuń
  12. jest tyle fajnych płynów a ja mogę stosować tylko i wyłącznie Lacatyd :( wszystkie inne mnie uczulają

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie niestety wiekszosc z tych zeli wysusza :(

    OdpowiedzUsuń
  14. z racji tego że mam wrażliwą skórę używam płynów bez slsów

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedni płyn do higieny intymnej to u mnie podstawa, bez tego ani rusz

    OdpowiedzUsuń
  16. O nie wiedzialam ze Oriflame ma tez produkty do higieny intymnej, ja uzywam delikatnego z CD :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja stosuje regularnie płyn, testowałam już wiele mam kilka ulubionych i ich zazwyczja używam

    OdpowiedzUsuń
  18. lubie płyny, tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też jestem za stosowaniem płynów, ten wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda tylko, że ten płyn ma taki nieciekawy skład.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy ten płyn z ekstraktem z aloesu, ale mam już sprawdzony i raczej nie będę go na razie zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie mam obaw przed stosowaniem tego typu płynów, więc stosuję ;) Nie znam jeszcze tego, ale skoro polecasz to pewnie warto go wypróbować dla odmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O, nie znałam tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie wyobrażam sobie swojej higieny intymnej bez odpowiedniego kosmetyku. Tego płynu nie znam, ale jeśli tylko nadarzy mi się taka okazja, to z chęcią go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja do pielęgnacji tych wrażliwych okolic mam już sprawdzone kosmetyki.A jeżeli miałabym szukać, to raczej nie w Oridlame, tylko w drogerii.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger