środa, grudnia 12, 2018

REVERS Cosmetics, paleta cieni, serum i pomadka.

Hej!
Witajcie :) Ostatnio w moje ręce wpadły kolejne kosmetyki firmy Revers Cosmetics, z czego bardzo się cieszę, ponieważ są to nie drogie, a dobre kosmetyki. Dzisiaj pokażę Wam trzy kolejne produkty, które spisują się całkiem, całkiem.
Zapraszam na post.



NEW CITY TRENDS PROFESSIONAL EYESHADOW PALETTE, 
"Cienie do powiek to kompaktowa paleta idealnie dobranych cieni do powiek. Zestaw zawiera 6 nowych odcieni o różnorodnych efektach wykończenia - od matowych przez satynowe po metaliczne. Dzięki intensywnej pigmentacji możesz stworzyć wyrazisty, efektowny makijaż oczu, który utrzyma się przez cały dzień. Wysoki poziom nasycenia koloru i delikatna konsystencja zapewnia bezproblemową aplikację - cienie doskonale się rozcierają i dobrze przylegają do skory. Zestaw odpowiedni do makijażu dziennego oraz wieczorowego."
  
W paletce New City Trends znajduje się 6 cieni, pięć z nich jest metalicznych, a tylko jeden (biały) jest matem. Paletka moim zdaniem ma bezpieczne kolorki, jest idealna do dziennego makijażu, chociaż to wszystko zależy od tego jak będziemy stopniować i nakładać te cienie, taki efekt otrzymamy, może on być delikatny, ale i mocniejszy, wieczorowy. Do wyboru jest kilka wariantów kolorystycznych, cienie są mieszane w kasetkach metaliczne z satynowymi, czy matowymi. Dla każdego znajdzie się taka, która będzie odpowiadała naszym wymaganiom. Cienie są dosyć dobrze napigmentowane, ładnie i bezproblemowo się blendują i łączą między sobą, również z innymi cieniami. Jest to nowość, są warte polecenia. Koszt takiej paletki to 14,99zł. Ta paletka ma nr 03. 
 
"Wyjątkowo kremowa, długotrwała pomadka do ust zamknięta w eleganckim opakowaniu, pozwala przez długi czas cieszyć się perfekcyjnym makijażem z satynowym wykończeniem. Pomadka zapewnia ustom super nawilżenie, jednocześnie pokrywa je nasyconym kolorem.
Gwarantowany, spektakularny efekt glamour bez przesuszonych ust!
Jak używać?
Zacząć od środka ust i rozprowadzać ku kącikom, aby podkreślić linię ust."

 Pomadka, którą ja mam to nr 09, jest to śliczny czerwono/różowy kolorek, trochę odbiega od tego koloru, który jest na stronie sklepu, dlatego przy wyborze, tak bardzo nie kierujcie się tym co tam widzicie. Najlepiej przed zakupem zobaczyć w jakiejś drogerii na żywo jak one wyglądają. Mimo to, jestem z tego koloru bardzo zadowolona, na żywo jest piękny. Mocno nawilża usta, kolor faktycznie dosyć długo utrzymuje się na ustach. Pięknie, cukierkowo pachnie. Jednak muszę Was ostrzec, pomadka lubi wędrować z ust, więc konieczne będzie użycie konturówki. Do wyboru jest 10 kolorów, są piękne i chciałoby się je mieć wszystkie. Koszt takiej pomadki to tylko 7,99zł.

"Aktywne serum sprawia, że rzęsy stają się dłuższe, gęstsze oraz widocznie odżywione i wzmocnione. Nowoczesna formuła zawiera opatentowaną substancję WidelashTM, która niezwykle efektywnie stymuluje wzrost rzęs. Prowitamina B5 poprawia strukturę włosków i sprawia, że stają się one mocniejsze, bardziej elastyczne i lśniące. Alantoina intensywnie nawilża i regeneruje delikatną skórę powiek wzdłuż linii rzęs, zapobiega podrażnieniom i zaczerwienieniom. Otrzymane z natury, połączenie trzech roślinnych składników aktywnych, redukuje utratę włosków, stymuluje ich wzrost i zwiększa gęstość.
Pierwsze rezultaty działania serum widoczne już po 3 tygodniach stosowania. Najbardziej spektakularne efekty już po 12 tygodniach kuracji. Skuteczność potwierdzona badaniami.
Efekt: Naturalnie długie, mocne i lśniące rzęsy."

 Na obecną chwilę nie powiem Wam nic o efektach stosowania tego serum, ponieważ mam obecnie otwarte serum innej firmy i muszę je zużyć, więc efekt nie byłby miarodajny i wiarogodny. Dlatego pokazuję tylko jak wygląda opakowanie i w środku jego zawartość. Wygląda standardowo, większość tych produktów wygląda tak samo. Jeśli chcecie go wypróbować i sprawdzić, czy i jak u Was zadziała, to warto się skusić, bo jego cena jest niska 16,99zł. Na rynku tego typu produkty są o wiele droższe. Ja na pewno za jakiś czas do niego wrócę i przekonam się o jego działaniu. 
To na dzisiaj tyle, jak widać kosmetyki nie muszą kosztować fortunę, żeby były dobrej i przyzwoitej jakości. Ja jestem z nich bardzo zadowolona i jak tylko będę miała sposobność poznać więcej kosmetyków tej firmy, to na pewno zobaczycie ich recenzje.
Znacie tę markę i kosmetyki? Jak się u Was sprawdzają?
Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. aww kolorki palety idealne na tą porę roku!!! choć ja przyznam że teraz lubuje się w nieco mocniejszych

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka kusi, aby ja wypróbować. Lubie takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mialam nigdy produktow z tej firmy ale pigmentacja calkiem przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa ta paleta jest cudowna. Kolory przepiękne. Chcę ją, chce !

    OdpowiedzUsuń
  5. zarówno kolorystyka paletki cieni i pomadki jest totalnie w moim guście, ślicznie mienią się te kolorki cieni

    OdpowiedzUsuń
  6. Serum mnie zainteresowało. Markę znam i stosuje ich kosmetyki .Paletka ma piękne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna paletka w mojej kolorystyce, pomadka też urocza, lubię róż na ustach

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna pomadka mój kolor.. Cienie też śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka cieni ma ukryte w sobie przepiękne kolory - idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają się mi ich produkty, te kolory są wręcz cudowne z paletki

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna paletka cieni, idealne kolory na imprezę lub sylwestra. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę że cienie mają całkiem dobrą pigmentacje :)

    Buziaki:*

    Nowy post - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajną pigmentację ma ta paletka. Ciekawe połączenie kolorów, idealne do dziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. paletka i pomadka do mnie przemawiają, co za kolory!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory paletki cudne, ale mnie najbardziej interesuje serum.

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka piękna. Zdecydowanie są to moje kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta paleta cieni bardzo mi sie podoba, zarowno zestawienie kolorow jak i ten blysk :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam i jestem nimi zachwycona! Twoje cienie i pomadka mają przepiękne odcienie i intensywność. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paleta jest piękna, bardzo podobają mi się jej kolory i skoro ją chwalisz to chętnie bym się na nią skusiła

    OdpowiedzUsuń
  20. Paletka ma bardzo ładną kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Im więcej czytam na temat tych kosmetyków, tym mam większą ochotę je wypróbować :) Zainteresowało mnie zwłaszcza to serum do rzęs i na pewno przyjrzę się mu bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolory w paletce są cudowne,takie lubię najbardziej. Pomadka też bardzo mi się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne te kolory. Może kupię przyjaciółce na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale jestem ich bardzo ciekawa i kiedyś z pewnością je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety, mam bardzo krótkie rzęsy i wciąż bardzo mnie to denerwuje. Ciekawa jestem, czy to serum coś by u mnie zdziałało.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger