poniedziałek, grudnia 17, 2018

Torebka NEW YORK i Spray Termoochronny HairX do stylizacji włosów

Hej!
Witajcie Kochani :)
Święta zbliżają się wielkimi krokami, jeszcze tylko kilka dni i będziemy cieszyć się wspólnie spędzanymi świętami w gronie najbliższych.
Upływający tak szybko czas, nastraja mnie nostalgicznie, często myślę o tym, że "dopiero były święta i nowy rok, a tu już kolejne"... też tak macie?
Dzisiaj chcę Wam pokazać śliczną torebkę New York i spray termoochronny HairX do stylizacji włosów. Obie rzeczy znajdziemy na stronie Oriflame.  
Zapraszam do dalszego czytania.


"Chroń swoje włosy przed uszkodzeniami termicznymi stosując spray zabezpieczający je aż do 230°C. Zawiera aktywne substancje ochronne i keratynę, skutecznie zapobiegające zniszczeniu włosów. Formuła o 24-godzinnym działaniu antystatycznym pozostawia włosy nawilżone, gładkie i naturalnie błyszczące. Nie klei się i nie pozostawia smug. Poziom utrwalenia 2."
  
Spray znajduje się w szarej, płaskiej i zwężanej ku górze butelce. Zakończona jest atomizerem, który przy psiknięciu tworzy delikatną mgiełkę. Ja stosuję go praktycznie po każdym myciu włosów, przed suszeniem suszarką i stylizacją w wilgotne włosy. Spray nie klei włosów, również ich nie przetłuszcza i nie obciąża w żaden sposób. Praktycznie nie czuć, że coś mamy nałożone na włosy. Dobrze się układają podczas suszenia i stylizacji np. szczotką. Włosy są miękkie, ujarzmione, nie puszą się i nie elektryzują. Jak dla mnie jest super :) Do tego bardzo ładnie pachnie.

 "Miękka, lekka i pojemna torebka w najmodniejszych metalicznych odcieniach. Dwustronna - wystarczy chwila, by zmienić jej wygląd, a tym samym stylizację na wieczorową. Supermodny, odpinany detal w formie szykownego węzła. Z praktycznym etui na drobiazgi".

 Ten sezon zdecydowanie należy do metalicznych odcieni. Nie tylko kurtki metaliczne są modne, ale  również nie może tego trendu zabraknąć u producentów torebek. W mojej szafie w tym sezonie króluje ta cudowna, DWUSTRONNA torebka, która jest obecnie nowością firmy Oriflame. Właśnie to jest w niej niesamowite, że w zależności od naszego ubioru, torebkę (jej kolor) możemy sobie dopasować. Z jednej strony jest koloru można powiedzieć stalowego, a z drugiej miedzianego. Ozdobny węzeł możemy odpinać i przekładać w zależności od tego jaki kolor będziemy nosić w danym dniu. Torebka jest dosyć duża, na pewno zmieści format A4. Jedyny minus to zapięcie, którego w tej torebce brak. Chcąc zamknąć torebkę, mamy tylko do dyspozycji dwa sznurki, które możemy zawiązać i jest to jedyne jej zapięcie. Szkoda, bo byłaby idealna, a tak obawiam się, że ktoś może coś z niej wyjąć, bądź po prostu cała zawartość może się wysypać przy upadku torebki. Osobiście wolę, kiedy torebka zapinana jest na zamek błyskawiczny. Mimo tego uważam, że jest śliczna i godna polecenia. Do tego jest miękka i lekka.

Dajcie znać, czy idziecie za duchem mody i czy podoba Wam się metaliczny trend tego sezonu?
Pozdrawiam :)

29 komentarzy:

  1. Torebka przydatna, na wiele okazji, świetna. Podoba mi się. Najbardziej ta druga wersja miedziana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta torebka jest świetna, super patent dwustronnej torebki :)
    szkoda tylko że nie ma zamka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podoba mi się w wersji brazowej, ale super, że można sobie ją wywracać w dowolny sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł z taką dwustronną torebką, będzie pasować do wielu stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba wydaje się być bardzo delikatna. Nigdy nie stosowałam takiego sprayu przed suszeniem włosów

    OdpowiedzUsuń
  6. ta torebka jest ekstra, żałuję, że jej nie zamówiłam ale może pojawi się w kolejnych katalogach. Zawsze staram się pamiętać przed używaniem gorących urządzeń do włosów o sprayu ochronnym

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka bardzo fajna! Fajnie, że jest złota, bo ja bardzo lubie ten kolor, więc muszę ją mieć 😊 A ten spray na pewno się przyda do prostowania włosów 😊 bo ciągle o nim zapominam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spray mialam i byl okej :) a torbka niestety nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka bardzo mi się podoba. O dwustronnej jeszcze chyba nigdy nie słyszałam. Ekstra

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna torebka, a taki spray jest bardzo potrzebny w okresie Swiat i sylwestrowego szalenstwa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej nie idę za modą, ale torebka bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka bardzo fajna. Ja mam jedną metaliczną, widzę, że nadal są w modzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba torebka ma ciekawy kolor

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, ze bardzo ci służą kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  16. cudo torebka! metaliczny kolor - to taki, ktory zdecydowanie mi sie spodobal. szkoda tylko, ze nie posiada tego zamka ;/ no, ale nie mozna miec wszystkiego ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka jest świetna. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna jest ta torebka, wersja brązowa na codzień a błysk na wyjatkowe okazje

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna ta torebka :) Spray termoochronny zawsze mam pod ręką, w zimie zazwyczaj do zabezpieczania używam olejku, a w lecie własnie takich sprayów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spray znam bardzo dobrze, bardzo często go kupuje. Torebka sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba ta torebka :) Fajnie, że jest dwustronna, bo dzięki temu, jest dużo bardziej uniwersalna. Szkoda tylko, że nie ma solidniejszego zapięcia, bo byłaby idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam tego sprayu. Torebka mi się podoba!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ktoś miał pomysł z tą dwustronnością! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dwustronna torebka? Ale ekstra! Sama bym taką chciała i chyba sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebka wygląda powalająco. Nigdy jeszcze się nie spotkałam z dwustronną torebką. To coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta torebka bardzo mi się spodobała, przydałaby mi się taka <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger