niedziela, grudnia 30, 2018

Atelowoda komórkowa Colway. Lagenko.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Każdy z nas wie, jak ważna w naszym organizmie jest woda i jakie ważne funkcje spełnia. Jakiś czas temu odkryłam wspaniałą Atelowodę komórkową Colway, jak działa i do czego służy, o tym dowiecie się z dalszej części posta. Ten kosmetyk kupicie na stronie Lagenko - TU.


 "Atelowoda komórkowa to skarb dla skóry człowieka, jej skład odpowiada składowi wody, jaka jest obecna w ludzkiej skórze.
 Skóra człowieka potrzebuje wody z jednej prostej przyczyny – to ona odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie wszystkich procesów komórkowych. Uczestniczy w procesach metabolicznych i przyczynia się do skuteczniejszego wchłaniania kolagenu. Jednak nie zawsze jej ilość odpowiada jej potrzebom, może być jej zbyt mało, co przekłada się na zaburzenia w procesach i tym samym na stan oraz wygląd naszej skóry. Nie bez znaczenia jest jednak skład wody obecnej w komórkach. Musi być ona bogata w jony minerałów i pierwiastki śladowe, taka jest właśnie Atelowoda komórkowa.
 Atelowoda komórkowa to coś znacznie więcej, niż kosmetyk pielęgnacyjny, ma również znacznie większą wartość, niż woda występująca w komórkach skóry. Jest bogata w wiele składników aktywnych, które dzięki swojemu synergicznemu działaniu oddziałują na skórę wielokierunkowo na wszystkich jej płaszczyznach. Wykorzystanie właściwości atelokolagenu do wiązania wody komórkowej to jedna z największych zalet Atelowody komórkowej.
 Atelowoda komórkowa to kosmetyk, który nie ogranicza się jedynie do jednego kierunku działania. Unikatowy skład pozwala jej nie tylko chronić skórę przed wolnymi rodnikami i przeciwdziałać występowaniu stresu oksydacyjnego, ale również dogłębnie ją nawilża oraz odżywia. Ponadto, daje uczucie odświeżenia, jak też rozświetla ją oraz wygładza. To skuteczna broń w walce z oznakami starzenia się skóry – zmarszczkami, utratą jędrności i elastyczności.
 Kosmetyk przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry, delikatnie pielęgnuje i mocno odżywia skórę, w związku z czym doskonale radzi sobie z problemami zarówno cery dojrzałej, jak też wrażliwej, trądzikowej, suchej i normalnej."

Rewitalizująca mgiełka do twarzy znajduję się w ładnej, metalowej butelce ze złotymi dodatkami. Dodatkowo, każdy kosmetyk otrzymujemy w eleganckim, białym kartoniku, na którym znajduje się dodatkowy opis kosmetyku. Wewnątrz znajdziemy ulotkę. Mgiełkę rozpylamy za pomocą atomizera, który dozuje odpowiednią, delikatną mgiełkę. Ma specyficzny, ale ładny zapach, który nie utrzymuje się długo na skórze, dlatego nie przeszkadza. Spryskując twarz musimy uważać na oczy, ponieważ w składzie znajduje się witamina C i to ona powoduje szczypanie, dlatego musimy mieć oczy zamknięte podczas aplikacji. Atelowodę należy zawsze rozpylać na dobrze oczyszczoną skórę twarzy, można delikatnie wklepać do wchłonięcia/suchości. Następnie można przystąpić do dalszej pielęgnacji/makijażu.
Skóra twarzy jest wyraźnie odżywiona i rozjaśniona. Bardzo dobrze wpływa na stan skóry, szczególnie dobrze widać jej dobroczynne działanie przy skórze dojrzałej. Twarz jest wyraźnie odmłodzona i iwygładzona. Najlepiej sprawdza się w duecie z innymi atelo kosmetykami. Ja tej mgiełki używam w połączeniu z atelokolagenem perłowym o którym już mogliście poczytać TUTAJ, a już niebawem pokażę Wam kolejne cudeńko z tej serii, ale w wersji gold, więc wyczekujcie recenzji.
Ja jestem zauroczona kosmetykami Colway, od dłuższego czasu mi towarzyszą i żaden mnie jeszcze nie zawiódł, więc mogę Wam gorąco je polecić.

Znacie tę mgiełkę? Stosujecie w swojej pielęgnacji takie wody?
Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. Czasem korzystałam z masek Colway i dobrze się spisywały, jednak jako mgiełki używam wody z własnego ujęcia albo naparów ziołowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej wody nie znam, ale czesto uzywam mgielek do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się pięknie. takie mgiełki to ja uwielbiam stosować latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia 😍 ja też lubię mgiełki, szczególnie w lato 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa mgiełka. Śliczne zdjęcia.. Muszę kiedyś po nia sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam jej wcześniej ale chętnie poznam, bo lubię takie produkty.
    Zdjęcia pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę poznać jakiś produkt tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkt wygląda bardzo profesjonalnie i zaciekawiła mnie już po samym opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ ona ma opakowanie!! wow
    nie znam jej ale ostatnio uwielbiam tego typu kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  10. Mgiełki bardzo lubię, odświeżają twarz i dodatkowo ją pielęgnuje. Podoba mi się ta mgiełka

    OdpowiedzUsuń
  11. O produktach Colway już słyszałam, ponoć są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  12. opakowanie wygląda pięknie, miałam jak na razie tylko jeden kosmetyk COLWAY, który bardzo polubiłam dlatego mam chęć na dalszą znajomość z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne opakowanie, gustownie wygląda. Ciekawe są takie mgiełki

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze słyszę o takiej wodzie. Dobrze, że się sprawdza na Twojej cerze. Jestem ciekawa jak byłoby u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna ta mgiełka, ale nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tej mgiełki nie znam, ale stosuję tego typu produkty na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej mgiełki i jest ona dla mnie niemałą zagadką. Na pewno będę chciała ja poznać.Jej właściwości na pewno ułatwią codzienną pielęgnacje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tej konkretnej mgiełki nie znam, ale ogólnie mgiełki bardzo lubię. Ta ma piekne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków tej marki, ale widzę, że chyba czas to zmienić ;) Wpisuję tę mgiełkę na moją wishlistę i czekam na recenzję kolejnego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię produkty tego typu, muszę sprawdzić tą mgiełkę :) Ma bardzo ładną buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiedziałam o tym że ta marka wypuściła na rynek tak ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger