sobota, grudnia 08, 2018

EXCITE by Oriflame, zestaw prezentowy dla mężczyzn.

Hej!
Witajcie Kochani :) Dopiero były mikołajki, a już odliczamy dni do Świąt Bożego Narodzenia. Sen z powiek będą nam spędzać prezenty, a raczej ich wybór i szukanie czegoś odpowiedniego pod choinkę dla naszych najbliższych. Część z nas już dużo wcześniej planuje i kupuje prezenty, a część robi to spontanicznie i w ostatniej chwili. Jest jeszcze trochę czasu, więc spokojnie możemy zamówić podarunki i nie stresować się tym, czy przesyłka zdąży dojść na czas jeszcze przed Świętami. Jeśli planujecie dla swoich mężów, braci, czy chłopaka zestaw kosmetyków, to polecam Wam fajny Excite by Oriflame wraz z dołączoną torebką.
Zapraszam na post.


 "Dezodorant antyperspiracyjny o wysokiej koncentracji zapachu Excite. Dodające wigoru nuty melona zanurzone w głębokich akordach herbaty i mchu tworzą niezapomniany zapach pełen mocy."

Dezodorant jest koloru ciemno niebieskiego z szarą nakrętką. Pojemność jest typowa 150ml. Szata graficzna jak widać jest prosta, tylko z napisami. Zapachu nie będę opisywała, bo jest taki sam jak w przypadku wody toaletowej, o nim możecie przeczytać poniżej.

 "Ocean czystej, zmysłowej męskości. Bergamotka i melon tworzą rześki początek - jakbyś zanurkował w chłodnej, przejrzystej wodzie. Akordy ozonowe łączą się z aromatycznymi nutami herbaty, budząc zmysły. Mech i drewno cedrowe dodają naturalności i głębi."

Excite by Oriflame to aromatyczno-owocowa woda toaletowa dla mężczyzn. Ten zapach został wydany dosyć dawno temu, bo aż w 2009 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jest Marie Salamagne. Nutami głowy są: bergamotka, pigwa, piołun i melon; nutami serca są: herbata, estragon i woda morska; nutami bazy są: mech, cedr i piżmo. 
Woda umieszczona jest w niebieskim, ładnym kartoniku, który był zafoliowany. Flakonik jest prostokątny, z tyłu wyrzeźbiony jakby w falę morską. Szkło jest błękitne, korek ma odcień nieco ciemniejszego błękitu. Kojarzy się z morzem, oceanem, i piękną, lazurową wodą. Zapach coś mi przypomina i z czymś kojarzy, a że jestem sentymentalna, to lubię takie skojarzenia z przeszłości. Na pewno jest świeży, lekko mroźny, trochę rześki i dynamiczny. Ładny, na pewno będzie się podobał, ale nie jest to zapach ciepły i otulający. Wyrazisty i  z charakterem. Idealny na co dzień, od samego rana pobudzi zmysły i da kopa do działania, pełny pozytywnej energii. Dla osób zdecydowanych i lubiących wszelką aktywność. Będzie idealnym prezentem pod choinkę, i na pewno wielu osobom przypadnie do gustu. Tak jak wcześniej wspominałam, ja zamówiłam te produkty jako zestaw, do którego dołączona jest śliczna torebeczka prezentowa, którą widać w tle, więc nie musimy się martwić w co zapakować prezent. Jeśli macie w planach zakup zestawu pod choinkę, to Oriflame przygotowało ich sporo, są pięknie zapakowane i gotowe, by położyć je pod choinkę.

Jak jest u Was, szykujecie już prezenty pod choinkę? A może macie już wszystko kupione i prezenty czekają by je położyć pod choinką? 
Pozdrawiam :)

28 komentarzy:

  1. większość prezentów już mam albo są zaplanowane, ten zestaw byłby idealny dla mojego taty i planuję go zamówić

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw, i ta kolorystyka bardzo zachęca

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już prawie skompletowane prezenty. zostaly drobiazgi i pakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie maja swietne, mysle ze i zapacha musi byc super

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny duet- idealny na prezent!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. musza ładnie pachnieć takie zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już większość prezentów mam. Teraz tylko drobiazgi zostały. Zestaw ładny, lubię świeże zapachy dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy zestaw, fajne nuty zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że do zestawu dołączona jest świąteczna torebka. Sam zapach wydaje się ciekawy i może sprawię ten zestaw bratu pod choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenty tylko dla dzieci, juz kupione. Pozostałe cóż jeszcze nie wieści to bedzie

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw idealny pod choinkę, ale ja już wszystko mam kupione :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw na prezent!! rozglądnę się za nim

    OdpowiedzUsuń
  14. Calkiem fajny zestawik :) chociaz ja wole robic inne prezenty a to dac jako dodatek

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglada bardzo elegancko idealny prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że nie jeden mężczyzna ucieszyłby się z takiego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zakochana w opakowaniach, ale obiecałam sobie, że na razie nie kupuje zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie zestawy to chyba najlepsze prezenty. Ja bardzo lubię je dawać. Zapach musi być piękny

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uważam, że takie zestawy są bardzo fajnym pomysłem na prezent :) Ja już mam prawie wszystkie prezenty i teraz czeka mnie już tylko ich pakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw od razu skojarzył mi się z wakacyjnym wypoczynkiem nad morzem :D Jestem bardzo ciekawa zapachu :) Z chęcią kupiłabym te produktu mojemu mężowi

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam perfum z Oriflame, ale kuszą mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam w planach kupić ten zestaw dla mojego męża na gwiazdkę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetny zestaw, idealny na prezent pod choinkę i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki zestaw to super pomysł na prezent, każdy mężczyzna cieszy się z nowej perfumy

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyjaciolka chyba kupiła taki chlopakowi i był z niego bardzo zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie się prezentuje ten zestaw. Święta już za nami, ale powodów do dawania upominków nie brakuje. Mój mąż ma niedługo urodziny, później Walentynki i tak co chwilę coś :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten zestaw wygląda rewelacyjnie. Widać, że poszczególne elementy stanowią jedną, spójną całość. Na prezent są idealne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger