wtorek, grudnia 18, 2018

KIM KARDASHIAN - Zestaw prezentowy.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was post, do którego zbierałam się od kilku lat. Tak... Już chyba ze trzy razy miałam o tym zestawie napisać, ale jakoś odwlekałam ten moment, do dzisiaj. Zbliża się najcudowniejszy czas w roku,  cudownych, rodzinnych Świąt, jeszcze mamy czas żeby zakupić prezenty, dlatego ten zestaw prezentowy może być również inspiracją, by kupić go ukochanej osobie pod choinkę. 
Zapraszam na dalszą część posta.

 "Kim Kardashian Kim Kardashian" - to bardzo elegancki i wyszukany zapach dla kobiet. Jest to kompozycja złożona z kwiatowych tonów zmierzających do korzennego serca i orientalno - drzewnej podstawy. Kim Kardashian to zapach odpowiedni na chłodne dni. Wykorzystasz go przede wszystkim w uroczystych chwilach swojego życia. Sprawdzi się zawsze gdy będziesz chciała czuć się wyjątkowa i okazała.
Delikatny wiciokrzew, świeża i soczysta mandarynka oraz urzekający kwiat pomarańczy tworzą bardzo łagodny wstęp. Po chwili rozwijają się słodkie i specyficzne tony przypraw i pięknych kwiatów. Elegancka tuberoza, uroczysty jaśmin i słodka gardenia tworzą bukiet elegancji, wdzięku i kobiecej siły, której wrażenie dodatkowo wzmacniają wyraźne przyprawy. Orientalny aromat odległych krain to efekt połączenia drzewa sandałowego, fasoli tonka, zmysłowego piżma i zapierającej dech w piersiach orchidei. Radość sprawi Ci niesłabnąca trwałość perfum. Będziesz czuć ze skóry ich uwodzicielskie tony przez wiele godzin po aplikacji."
Nuty głowy: kwiat pomarańczy, mandarynka, wiciokrzew 
Nuty podstawy: drzewo, drzewo sandałowe, fasola tonka, orchidea, piżmo 
Nuty Serca: gardenia, jaśmin, przyprawy, tuberoza 
Grupa zapachów: kwiatowe, orientalne

 Lata temu, był to bodajże 2011 lub 2012 rok, wtedy to pierwszy raz zakupiłam te perfumy, po pierwszym psiknięciu totalnie mnie oczarowały i wiedziałam, że przepadłam, że jest to "mój zapach". Pachniały tak jakoś inaczej, nie był to na pewno zapach oczywisty i taki, który poczujemy u co drugiej osoby mijanej na mieście. Myślę, że każdy zna KK i co do jej osoby nie będziemy tutaj polemizować, bo nie o niej mowa w tym poście, ale jeśli chodzi o zapachy jej perfum to na pewno są inne i niecodzienne. Miałam również inne wersje flakoników (zapachów) KK, ale ten najmocniej mnie uwiódł. Nie tylko mnie, ale i mojego męża, na którego silnie działają. Uważa, że są bardzo sexowne i kuszące, lubi kiedy nim pachnę. Mnie pozostaje tylko mu wierzyć. Kilkukrotnie zamawialiśmy już ten zestaw. Kiedy się kończy, muszę zawsze mieć go w zapasach. W zestawie znajduje się woda perfumowana, balsam do ciała z rozświetlającymi drobinkami i kremowy żel pod prysznic, wszystko w tej samej tonacji.
 Tym balsamem najlepiej smarować ciało latem, gdy jest opalone i kiedy te drobinki pięknie się mienią w słońcu.
Zarówno flakonik, balsam jak i żel pod prysznic mają po 100ml pojemności. Całość jest zachowana w eleganckiej, czarnej kolorystyce z różowymi akcentami.  
Woda perfumowana bardzo długo utrzymuje się na skórze, a na ubraniach potrafi być wyczuwalna do kolejnego prania. Uważam, że ich jakość jest na wysokim poziomie.  Jeśli macie ochotę na ten zestaw, to będzie idealnym prezentem pod choinkę. Ja go kupuję w jednej z drogerii internetowej. Koszt nie jest duży, za zestaw zapłacimy coś ok. 120zł. 

Znacie ten zapach, albo inne perfumy KK?

28 komentarzy:

  1. Totalnie nie znam nic z tej marki. Zestaw prezentuje się elegancko. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ten zestaw jest piękny, szkoda, że nie napisałaś o nim wcześniej bo kupiłabym go siostrze na święta, a tak pewnie kupię na urodziny ale dopiero w październiku .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam zapachu, ale wygląda przepięknie. Raczej Mikołaj mi ich nie przyniesie, bo nawet o nich nie wiedział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go, ale chętnie bym go przetestowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki muszą cudownie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie nie znam, choć zestaw wygląda bardzo elegancko. Zapach wydaje mi się, że trafiły do mnie, uwielbiam wiciokrzew i zaskoczyła mnie trochę cena, spodziewałam się wyższej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy flakon, od razu wpadł mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o takiej firmie. Opakowanie prześliczne a więc i zawartość też musi być super

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam nic co jest sygnowane KK ale ucieszyłabym się z takiego zestawu

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ ma piękne opakowania, ucieszył by mnie taki zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny jest ten zestawik:) elegancki i ladnie zapakowany

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezentuje sie genialnie, nie pogardzilabym takim zestawem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego zestawu, ale intrygujące nuty zapachowe, poza tym wyjątkowo pięknie się prezentuje:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy i elegancki jest ten zestaw. Perfum ma ciekawe nuty zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają pięknie. Orientalne zapachy jednak są nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ogromnie ciekawa tego zapachu. Kiedyś słyszałam że KK ma swoje kosmetyki jednak jeszcze ich nie widziałam. Prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie prezentuje się ten zestaw, chętnie widziała bym go pod swoją choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam, że są takie perfumy (jak i cały zestaw). Z pewnością ucieszyłabym się z takiego prezentu pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam ten zestaw, zastanawiałam się nad zakupem na prezent. Fajnie, że o nim napisałaś, bo jednak wiem, że chce to kupić 😊 sam desing już zachęca 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nawet nie wiedziałam, że są perfumy KIm. Falkon bardzo mi się podoba, więc zapach pewnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw ciekawy, nie słyszałam wcześniej o tych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie się prezentuje ten zestaw i z pewnością będzie świetnym pomysłem na prezent :) Jestem bardzo ciekawa tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny zestaw, idealny na prezent

    OdpowiedzUsuń
  25. Cały ten zestaw wygląda niesamowicie. Bardzo podoba mi się szata graficzna i każdego kosmetyku w tym zestawie. Niestety nie znam tego zapachu ani kosmetyków, ale jestem przekonana, ze niejedna kobieta chciałaby dostać taki prezent pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiem szczerze, że ten zestaw wygląda bardzo ciekawie, idealny na prezent <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Z takiego zestawu każda kobieta się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger