czwartek, stycznia 02, 2020

"To nie może być prawda" Hanna Dikta - Wydawnictwo Zysk i S-ka.

Przeszłość, która miała pozostać zamkniętym rozdziałem. Spotkanie, które zmienia wszystko.
Małgorzata jest kobietą szczęśliwą. Ma pracę, którą lubi, zakochanego w niej męża – utalentowanego lekarza, oraz przyjaciółkę jeszcze z czasów studiów, którą traktuje jak siostrę. Spokój kobiety burzy spotkanie z dawnym kochankiem. Krzysztof, niegdyś najprzystojniejszy wykładowca na uczelni, jest umierający. Tajemnica, jaką powierzy Małgorzacie na łożu śmierci, sprawi, że jej poukładany, bezpieczny świat w jednej chwili rozsypie się na kawałki…
Autor: Hanna Dikta
Rok wydania: 2018 
Stron: 272 
Oprawa: broszurowa ze skrzydełkami 
Format: 130x200
Zysk i S-Ka.
Zysk i S-Ka
Po przeczytaniu tej książki, od razu sam nasuwa nam się wniosek - To nie może być prawda!
Tytuł idealnie ukazuje całą głębię i powagę sytuacji, w której znalazła się główna bohaterka tej powieści, Małgorzata.
Ma poukładane życie, kochającego, wiernego i oddanego męża chirurga, Marcina. Od lat starają się o dziecko, tylko to jest im do pełni szczęścia potrzebne.
Małgorzata jest czterdziestolatką, polonistką, poukładaną kobietą, wiedzącą czego chce od życia. Jak każda kobieta ma swoje tajemnice, dylematy i rozterki, oraz przyjaciółki które ją wspierają w trudnych momentach życia.
Pewnego dnia dowiaduje się, że miłość jej życia, profesor z którym miała romans będąc studentką jest umierający... postanawia go odwiedzić. Jest wstrząśnięta tą wizytą, profesor prosi ją o kolejne spotkanie, na które się zgadza i przychodzi. Na tym spotkaniu  dowiaduje się czegoś, co wywraca jej uporządkowane życie do góry nogami i wie, że nic już nie będzie takie same jak do tej pory.
Profesor bawidamek umiera nie tylko na raka, ale i na HIV. Małgorzata jest zdruzgotana tą wiadomością, ciężko jest jej pogodzić się z odejściem kogoś, kogo zawsze kochała... 
Często jest tak, że skutki szalonej miłości i decyzji podjętych w młodości powracają niczym bumerang aby upomnieć się o swoją, bardzo wysoką cenę...
Więcej Wam nie napiszę i nie zdradzę szczegółów tej świetnej powieści obyczajowo-psychologicznej, jeśli takie lubicie, to na pewno wam się spodoba i chętnie po nią sięgnięcie.
Ta książka, to kolejne moje spotkanie z pisarką i na pewno nie ostatnie.
Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka.


https://sklep.zysk.com.pl/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 komentarzy:

  1. Oj raczej nie jest to pozycja dla mnie, nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Historia faktycznie ciekawa, będę miała na uwadze tą książkę gdy przyjdzie czas na obyczajówki.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi historiami, ale polece mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj nie sięgam po takie gatunki książek, ale ta historia mnie na tyle zaciekawiła, że mam ochotę ją poznać osobiście

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka brzmi zachęcająco, musze ja wpisać na moja listę.

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie to zaintrygowałaś mnie tą książką, chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie tajemnice z przeszłości kuszą - lubię tego typu historie i chętnie się skuszę na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Historia trochę tajemnicza ale podoba mi się chętnie bym przeczytał tą książke

    OdpowiedzUsuń
  9. Tajemnicza historia, czyli to co lubię najbardziej. Zapisuję sobie tę książkę i chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie czytałam żadnej książki tej autorki niestety. muszę to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie tajemnicze historie. Chętnie przeczytam książkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. z tą książką jeszcze nie zdążyłam się zapoznać, ale widać tematyka jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba książka nie dla mnie, tematyka jest zbyt trudna :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się ciekawa historia. Lubię takie historie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się na ciekawą i wciągającą lekturę. Będę mieć ten tytuł na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger