poniedziałek, lipca 31, 2017

ZAFUL - czarno biały kombinezon/jumpsuit.

Hej!
Witajcie Kochani w nowym, pięknym tygodniu :)
Dzisiejsza stylizacja będzie elegancka, może kojarzyć się również z mundurkiem szkolnym ;) Ale ten dwukolorowy  kombinezon/jumpsuit  bardzo mi się w sklepie Zaful/klik spodobał, będę miała nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu :)




Przeglądając ofertę sklepu Zaful w dziale z kombinezonami w oczy rzucił mi się ten oto dwukolorowy, piękny kombinezon. Uszyty jest porządnie, z elastycznego materiału, który bardzo dobrze się nosi. Jeśli ktoś nie lubi prasować, będzie zawiedziony, ponieważ te materiały ciężko się prasuje. Stylizacja nawiązuje do czasów szkolnych, może kojarzyć się z mundurkiem szkolnym ;) Ale jak dla mnie zupełnie mi to nie przeszkadza, kombinezon i tak bardzo mi się podoba. Równie dobrze może spisać się w roli eleganckiego stroju, jeśli dobierzemy wysokie szpilki, jak i troszkę luźniejszej stylizacji zakładając buty na płaskim obcasie, w obu sprawdzi się rewelacyjnie :) 
Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba ten kombinezon:)


60 komentarzy:

  1. zrobione, fajne buty, kombinezon to nie mój klimat

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudownie wyglądasz ;)
    poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon to racze nie moja bajka, ale buty masz cudowne! Szalenie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kombinezony, ale brak mi odwagi się w niego ubrać :( Cudny jest Twój, elegancki :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu Kochana, na pewno będziesz cudownie wyglądać :):***

      Usuń
  5. Widzę, że płukanka sie jeszcze utrzymuje na włosach :) Długo :) Pokliłam Ci jak zawsze :):*

    OdpowiedzUsuń
  6. stylowy i elegancki kombinezon, pięknie!:)
    kliknięte:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna i oryginalna stylizacja:) kombinezon bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. szalona stylizacja :D
    Zapraszam do wspólnej obserwacji: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki był zamysł :))

      Usuń
    2. Z tego co pamiętam, to już dawno Cię obserwuję, pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Wyglądasz świetnie w tej eleganckiej stylizacji. Ceny nie widzę, kombinezon był chyba bardzo popularny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci kochana dziękuję😍😄 faktycznie już się wyprzedał, ale może za jakiś czas wznowią sprzedaż :)

      Usuń
  10. dobrze w nim wyglądasz, chociaż ja nie czułabym się komfortowo w "szerokich rybaczkach"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😉 czasem kusi mnie na takie szaleństwa 🤣

      Usuń
  11. Cudowny kombinezon i śliczne sandały:) Piękna jak zawsze!
    Klikam: kombinezon niedostępny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kombinezony ale jeszcze nie mam takiego na długie nogawki, klik, chyba wyprzedany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, chyba musisz sobie taki zamówić :) 😊 😍 dziękuję za klik 😄 😘

      Usuń
  13. Ale masz słodziutką torebeczke:)

    Buziaki piękna:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana 😍 😘 cieszy mnie to, że Ci się podoba 😆 buziaki 😘

      Usuń
  14. zachwycam się Twoim kombinezonem ! jest przepiękny <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, super, że Ci się podoba 😆 😊 😍 😘

      Usuń
  15. Kombinezon to nie moja bajka, to chyba jedyna rzecz garderoby, której nie lubię :) Poklikane! Twój chyba już wyprzedany, bo pusto pod linkiem, z kolei w jego miejsce wskoczył ogrom innych propozycji, iście letnich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wooow, bombowo wyglądasz w tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow ale świetny kombinezon! Coś innego, fajny:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo nietuzinkowy. Fajne sandałki :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty bardzo mi się podobają, a kombinezon nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW, kombinezon jest wręcz niespotykany, ale właśnie w tym tkwi jego uroda! Świetnie wyglądasz :)
    PS. Pomagam - klik oddany! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, o to chodziło :) bardzo dziękuję 😊 😍 😘

      Usuń
  21. Świetny kombinezon! Cudownie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo oryginalna stylizacja :) Podoba mi się :*
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/tiulowa-sukienka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebeczka świetnie wpasowałaby się w moją garderobę! Kombinezon ma ciekawą górę! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)tak, góra jest zdecydowanie najciekawszym elementem tego kombinezonu :):*

      Usuń
  24. Nie przepadam za kombinezonami z taką długością nogawek, ale na Tobie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger