piątek, września 01, 2017

ELFA PHARM - letni zestaw mini set podróżny.

Hej!
W lipcu dotarł do mnie zestaw, mini set do przetestowania. Miał być letni, ale ja myślę, że sprawdzi się nie tylko latem, ale i w ciągu całego roku. Przecież wyjazdy, czasem nawet niespodziewane mogą nas zaskoczyć w każdym momencie.
Elfa Pharm przygotowała właśnie takie mini zestawy, które możemy wszędzie ze sobą zabrać w podróż.




W skład zestawu wchodził:
1. Żel pod prysznic z ekstraktem z róży damasceńskiej / do kupienia TUTAJ.
2. Szampon do włosów z miętą / do kupienia TUTAJ.
3. Mydło o zapachu arbuza / do kupienia TUTAJ.
4. Balsam do ust / do kupienia TUTAJ.
5. Torba ekologiczna / do kupieni TUTAJ.
6. Zestaw próbek.

Powiem Wam, że wszystkie produkty przypadły mi do gustu. Miałam możliwość pierwszy raz używać produktów Elfa Pharm, mimo że były to mini produkty (szampon i żel pod prysznic) można było spokojnie poznać ich działanie, ponieważ były bardzo wydajne. Zarówno szampon jak i żel bardzo dobrze się pieniły, więc nie trzeba było zużywać dużej ilości kosmetyku.
Szampon bardzo fajnie, ziołowo pachniał, można było wyczuć miętę, byłam z niego bardzo zadowolona.
Jeśli chodzi o żel pod prysznic, również dobrze się pienił, dobrze zmywał wszelkie zanieczyszczenia, zapach był różany, mimo że nie przepadam za różanymi aromatami, ten mi zupełnie nie przeszkadzał.
Mydło ma ładny, owocowy zapach, ale czy arbuzowy, to tak do końca nie byłabym pewna, ale jest ładny i przyjemnie się go używa.
Próbki zużyłam, ale po jednym razie i jednym użyciu nie mogę wystawić opinii, w każdym razie były to całkiem fajne produkty.
Na koniec zostawiłam sobie mojego ulubieńca z całego zestawu, jest nim balsam do ust Verry Berry, który jest nowością marki. Ma piękny, owocowy zapach, cudowną aksamitną konsystencję, nie lepi się na ustach. Pierwszy raz mam balsam w takiej formie, odkręcane w połowie jajeczko, nie musimy nic wykręcać, ani nakładać palcami, super higieniczne rozwiązanie - odkręcasz jajeczko, balsamem smarujesz usta i zakręcasz jajeczko. Super sprawa. Jestem nim zachwycona :)
Ogólnie, wszystkie produkty są świetne i warte poznania, również w pełnowymiarowych pojemnościach.
 



 
Znacie, lubicie produkty Elfa Pharm? które z nich są Waszymi ulubieńcami?
Pozdrawiam :)
 
 

11 komentarzy:

  1. też otrzymałam taki zestaw, ten balsamik do ust jest bardzo fajny ja mam inny smak. a z torby korzystam codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy ten zestaw :) Balsamik do ust mnie zaciekawił!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo praktyczny ze względu na małe pojemności :)

      Usuń
  4. Mydełko super wygląda :) Bardzo lubię ich torby, świetne na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten balsam do ust mnie zaciekawil :) Jestem łasa na takie nowinki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto mieć taki zestaw pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger