piątek, listopada 30, 2018

GREEN PHARMACY, mydło w płynie i olejek kąpielowy.

Hej!
Witajcie, dzisiaj napiszę Wam słów kilka o dwóch produktach firmy Green Pharmacy, mianowicie o mydle w płynie i olejku kąpielowym. Zapraszam na post. 


 "Myje, pielęgnuje i regeneruje. Tworzy warstwę chroniącą przed wysuszaniem. Słodki, korzenno-owocowy aromat to wyjątkowy duet woni dla relaksu ciała i zmysłów, zarówno w kąpieli, jak i pod prysznicem. Olejek mandarynkowy nastraja pozytywnie, a ciepłe nuty cynamonu koją zmęczenie."
 Sposób użycia
Do wanny wlać 1-2 nakrętki olejku pod strumień ciepłej wody (37- 40°С), kąpiel powinna trwać 15-20 minut. Pod prysznicem niedużą ilość olejku rozprowadzić gąbką na skórze i masować okrężnymi ruchami.
 Skład
Aqua, Sodium Laureth Sulfate,PEG-7 Glyceryl Cocoate, Polysorbate 20,Cocamide DEA,Glycerin,Cocamidopropyl Betaine, Panax Ginseng Root Extract, Citrus Reticulata Peel Oil,Cinnamomum zeylanicum Leaf Oil, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Citric Acid, Disodium EDTA, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone,Triethylene Glycol,Limonene,Cinnamal.

Olejek mieści się w ładnej, brązowej, zaokrąglonej butelce, która dobrze leży w dłoni. Mamy tutaj pojemność 250ml. Mimo ciemnego opakowania, widać ile płynu ubywa. Możemy olejek stosować zarówno do kąpieli jak i pod prysznic do mycia ciała. Ja go stosuję obecnie do mycia ciała. W okresie zimowym bardzo lubię takie świąteczne nuty zapachowe podczas kąpieli, a na pewno mandarynka i cynamon ze świętami mi się kojarzą. Zdecydowanie na plan pierwszy przebija się aromat mandarynki, słabiej czuć woń mojego ukochanego cynamonu, nad czym troszkę ubolewam ;) Jednak olejek dobrze się pieni, ładnie pachnie, dobrze myje, więc spełnia swoje zadanie. W grudniu go polecam, kąpiel będzie bardzo przyjemna, pełna relaksu, ukojenia będziemy pewni poprawy nastroju. 

"Pierwszy krok ku miękkim, nawilżonym i pachnącym dłoniom. Ziołowy, łagodny, gęsty żel oczyszcza i dba o dłonie. Nie zawiera tradycyjnych mydeł. Jest idealny do pielęgnacji nawet suchej i wrażliwej skóry. Chroni ją przed wysuszeniem. Specjalny składnik filmotwórczy z gliceryną tworzą system zatrzymujący wilgoć, a ekstrakt z rokitnika, naturalny przeciwutleniacz, przedłuża młodość skóry.
Roślinne mydło w płynie Green Pharmacie o wspaniałych właściwościach pielęgnacyjnych jest  pierwszym krokiem ku zdrowej i gładkiej skórze rąk.
 Podstawowym składnikiem preparatu jest lecznicza roślina Rokitnik, której owoce są niezwykle bogate w witaminy oraz makro i  mikroelementy, posiadają właściwości ochronne i regenerujące skórę, oraz są wspaniałym antyoksydantem co przeciwdziała starzeniu skóry.
Wyciąg z rokitnika oraz gliceryna kosmetyczna o głęboko nawilżających właściwościach  tworzą idealny preparat do codziennej pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i podrażnionej."

Mydło mamy również w przyciemnianej, brązowej butelce z białym dozownikiem/pompką, która działa dobrze, nie zacina się i dozuje tyle mydła, ile potrzeba. Pachnie ładnie, kwiatowo. Mydło jak to mydło, oczywiście ma za zadanie oczyścić z codziennego brudu przeważnie dłonie, więc spełnia je dobrze. Nie mam zastrzeżeń. W butli mieści się 465ml. W obu kosmetykach konsystencje są żelowe/lejące i przeźroczyste. Na równi jestem z obu tych kosmetyków zadowolona.
Polecam :)

Znacie te produkty? Po jakie zapachy lubicie sięgać zimą podczas kąpieli?
Pozdrawiam:) 

25 komentarzy:

  1. Kiedyś używałam kosmetyków tej firmy. Dziś stawiam na bardziej naturalne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tę markę pamiętam głównie ze świetnego żelu do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię green pharmacy, miałam ich sole do kąpieli i olejki ale inne, ten też muszę poznać

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek do kąpieli w tej od razu kojarzącej się ze świętami wersji bardzo mnie kusi :) Na grudzień faktycznie to będzie idealny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nic nie mialam tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam kiedys krem z tej firmy :) fajne produkty w niskich cenach

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jakoś nie mogę polubić się z tą firmą :) trochę nie lubię ich takiego zazielania - że niby naturalny kosmetyk, a skład pozostawia wiele do rzeczenia :) dołączam do grona obserwatorów i pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemne kosmetyki z tej firmy . Ja tez je polecam . Mandarynka z cynamonem super polaczenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Markę znam bardzo dobrze, bo często goszczą u mnie jej kremy do rąk i stóp :) Tych konkretnych kosmetyków nie znam, ale zapowiadają się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama kiedys uzywala mydla tej marki i pamietam ze bardzo je chwalila, wygladaja przepieknie i zachecajaco :D

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię kosmetyki tej marki, mam ochotę na cynamonowy olejek, uwielbiam korzenne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja już dawno nie miałam kosmetyków z tej firmy. Muszę koniecznie do niej wrócić, a te tutaj to będzie świetna okazja na wypróbowanie nowości. Takie zapachy to coś dla nie :) Uwielbiam cynamon w kosmetykach, szczególnie zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. olejek kąpielowy świetna sprawa, nie trzeba później smarowa ciała :) lubi takie rozwiązania i ten zapach musi być piękny

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię produkty tej marki. Ten olejek musi być super. Koniecznie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś dość częśto sięgałam po kosmetyki tej marki, teraz rzadko się to zdarza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie są to kosmetyki dla mnie, ponieważ zawierają składniki, które mnie podrażniają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używalam jeszcze nigdy tych kosmetyków. Ja zimą wybieram świąteczne zapachy. Lubię pieczone jabłko z cynamonem

    OdpowiedzUsuń
  18. Podejrzewam, że muszą naprawdę ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam, ale kiedyś miałam coś z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie sięgam po produkty tej marki ze względu na składy. Preferuję naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tych produktów., ale kuszą zapachem i szatą graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam jeszcze tych produktów, pewnie zapachy by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już sam zapach w pełni mnie przekonuje do tych produktów. Muszę je poznać

    OdpowiedzUsuń
  24. Marka jest mi znana, mają sporo ciekawych produktów, choć tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger