środa, lutego 13, 2019

Biżuteria srebrna - LaVivre.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Od Święta Zakochanych dzieli nas już tylko jeden dzień. Większość z nas już od dłuższego czasu przygotowuje się do tego dnia. Jedni szykują niespodzianki dla swoich ukochanych, inni kolację, czy upominki - wszystko zależy od pomysłowości i inwencji każdego z nas. Są też osoby, które nie obchodzą Walentynek, jest im ten dzień zupełnie obojętny. Każdy ma swoje zdanie na ten temat, jedni obchodzą, drudzy nie - musimy uszanować każdego zdanie.
Niezależnie od  tego, każdy z nas uwielbia otrzymywać podarunki i prezenty, obojętne czy jest ku temu szczególna okazja, czy też otrzymamy ten upominek bez okazji. Ja osobiście kocham otrzymywać biżuterię, dlatego jeden prezent zrobiłam sobie sama, a drugi zrobił mi mój mąż. 
Zapraszam na post.


 
Na zdjęciach widzicie przepiękny, srebrny łańcuszek idealnie nawiązujący do Walentynek - dwa serca splecione ze sobą. Jedno z nich wysadzane jest małymi cyrkoniami, drugie mniejsze jest gładkie. Całość przepięknie się prezentuje. Łańcuszek jest delikatny i bardzo kobiecy, ślicznie się układa na szyi. Długość łańcuszka możemy sobie regulować z tyłu, przy zapięciu.
Biżuteria srebrna idealnie pasuje do każdej stylizacji, jest ponadczasowa. Sprawdzi się zawsze, jeśli nie mamy pomysłu na prezent, a chcemy obdarować ukochaną osobę czymś pięknym i od serca. Takie łańcuszki sprawią radość każdej kobiecie, nie tylko podczas Walentynek, ale niezależnie od okazji.
Przepiękną biżuterię i ślicznie zapakowaną dostaniecie w sklepie LaVivre

Kochani, a jak jest u Was? Obchodzicie Walentynki? Macie już gotowe prezenty na jutrzejsze Święto Zakochanych? Jak Wam się podoba łańcuszek?
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Biżuterię uwielbiam otrzymywać. Serduszka bradz są fajne. Mam podobne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już prezent mam, ale świętować będzie dopiero jak mąż wróci do domu. Ten łańcuszek jest cudowny, idealny na walentynki

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy naszyjnik, lubię taką subtelną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się!!! lubię srebro na szyji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, delikatny łańcuszek. Przewieszka subtelna :)
    Ciekawi mnie tylko jego długość - nie przepadam za łańcuszkami które kończą mi się tuż przy początku szyi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny łańcuszek :) Uwielbiam motyw serduszek w biżuterii :) Bardzo mi się podoba, pomimo tego, że wolę złoto niż srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łańcuszek ładny, ale ja akurat takiej biżuterii nie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łańcuszek bardzo ładny :). Mam bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna bizuteria totalnie w moim minimalistycznym stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna biżuteria. Pięknie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  11. na prawdę śliczne mają wzory - serduszka genialne

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten naszyjnik, szukam jakiegoś dla siebie i ten bardzo zwrócił moją uwagę - chyba sobie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  13. biżuteria to jest zawsze dobry prezent, s taka z serduszkami jest idealna na Walentynki :-) Cudownie prezentuje się ten naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna biżuteria 😍😍😍 nie obchodzę tego "święta "

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna biżuteria. Ja mam podobną, dwa serduszka splecione razem, takiej samej wielkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie się prezentuje ! sama chętnie bym taką delikatną biżuterię przygarnęła i nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza biżuteria, idealna na walentynki. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny Wisiorek podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam taką delikatną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna biżuteria, jest zawsze idealnym pomysłem na prezent :) A na Walentynki, to już w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna biżuteria.:) Uwielbiam motyw serduszek nie tylko na walentynki .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger