wtorek, lutego 19, 2019

Czym jest ChillBox? Kilka informacji.

 Jak to działa?
Chcielibyśmy podarować Ci odrobinę relaksu w galopującym pospiesznie świecie. Dlatego stworzyliśmy Chillbox - pudełko pełne relaksu zawierające kosmetyki, książkę, przekąski i gadżety. Co miesiąc proponujemy Wam nową edycję Chillboxa, każda z nich ma swój określony motyw przewodni, który przyświecał nam podczas tworzenia pudełka.
 Możesz obdarować Chillboxem zarówno siebie, jak i bliską Ci osobę. Kto jak kto, ale wiemy jak robić udane prezenty! By jak najlepiej dopasować do Twoich upodobań książkę, która znajdzie się w boxie możesz wybrać spośród 5 gatunków książek.

Zamówienia wysyłamy wszystkim jednocześnie, około 10 dnia kolejnego miesiąca. Zamawiając w styczniu Chillboxa lutowego wysyłamy go 10 lutego itd. Potrzebujesz prezentu "na ostatnią chwilę"? Dostępne są też poprzednie edycje Chillboxa, możemy wysłać je w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od wpłaty.
Możesz zarówno wybrać pojedyncze pudełko jak i subskrypcję by nie martwić się pamiętaniem o zamówieniu kolejnego Chillboxa. :)
 
Nie wiem jak Was, ale mnie zachwyca różnorodność tych pudełek, to że można w nich znaleźć nie tylko kosmetyki, ale i różnego rodzaju przekąski, czy gadżety. Dla miłośników literatury znajdą się również książki, można wybierać w aż 5 gatunkach literackich.
Znacie ChillBoxa? Subskrybujecie te pudełka, lub zamawiacie pojedyncze boxy?

27 komentarzy:

  1. Znam i subskrybuję - jestem zawsze mile zaskoczona zawartością. Podoba mi się fakt, że oprócz kosmetyków jest też książka i jakiś gadżet - to fajne urozmaicenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten box jest fantastyczny, podoba mi się pod każdym względem, ja rozpoczęłam subskrypcję od lutowego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Planuję rozpocząć subskrypcję, bo bardzo podobają mi się te wszystkie edycje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zamawiam pudełek i nadal mnie to nie kusi, ale podoba mi się jego różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie miałam żadnej edycji, ale za każdym razem, jak patrzę na blogach, to jest jedno z najlepszych pudełek na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem fajna sprawa.

    Wpadnij i do mnie

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że podoba mi się oferta Chillboxa - obejrzałam zawartośc kilku pudełek i prezentuje się naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam te pudełka i mają najciekawszą ofertę na rynku. Ale czy bym zamówiła? Nie lubię kupować w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  9. znam i lubię Chillboxa, swego czasu namiętnie go kupowałam

    OdpowiedzUsuń
  10. super sprawa, jeszcze nie miałam takiego boxa

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzę te boxy :) ale sama nigdy żadnych nie subskrybowałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam że czytam o tych boxach od dawna. Nie spotkałam jeszcze takiego który by mi odpowiadał w 100%. Raz jeden zaintrygowało mnie serum, ale...było dodawane tylko do boxów dla ambasadorek...więc klops;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie zdecydowałam się na takie pudełeczko! :D
    Chciałabym spróbować zamówić taki box.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. oj widzę tutaj kilka świetnych produktów :) Chyba muszę wykupić takie pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie subskrybuje zadnego boksa gdyz nie czuje takiej potrzeby, ale wlasnie Chill Box jak dla mnie jest najciekawszy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam takie boxy mimo że nie zawsze są fajne. Ale każdy box ma coś nowego.. Innego

    OdpowiedzUsuń
  17. Chillboxa znam jedynie z blogów oraz z YouTube'a :) Sama jeszcze nie miałam okazji go zamawiać, ale kto wiem, może kiedyś w końcu się skuszę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego boxa. Jednak zawartość całkiem fajan

    OdpowiedzUsuń
  19. Od pewnego czasu subskrybuję ChillBoxa i jestem nim oczarowana. Nie ma pudełka, które mogłoby się z nim równać, no może z wyjątkiem I love box.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę kilka ciekawych produktów i lubię Maseczki do twarzy więc chętnie też bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To jakby pudełko idealne dla mnie... narobiłaś mi ochoty na nie!

    OdpowiedzUsuń
  22. znam Chillboxa i bardzo lubię, kiedyś namiętnie go kupowałam

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam chillboxa i fajną miał zawartość

    OdpowiedzUsuń
  24. Od dawna mam ochot na tego boxa i chyba wreszcie się skuszę :) Boxy mają zawsze fajną zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  25. znam chillbox, ale nie mialam okazji jeszcze testować pudełka , ale po tej recenzji się na pewno skusze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam jeszcze ChillBoxa, ale słyszałam o nim.

    OdpowiedzUsuń
  27. od pewnego czasu mam oko na ten box.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger