czwartek, lutego 14, 2019

VALENTINE’S COLLECTION – LIMITED EDITION ; Bi.es

Hej!
Witajcie Kochani :)
Nastał dzisiaj dzień zakochanych, czyli Walentynki - przez jednych wyczekiwany, dla innych obojętny. Jak by nie patrzeć jest to miłe święto choć ja uważam, że miłość powinniśmy okazywać sobie na wzajem każdego dnia, nie tylko jeden raz w roku.
Przechodząc do tematu dzisiejszego wpisu, a jest nim cudowna i niespodziewana walentynkowa przesyłka od firmy Bi.es, w której znalazły się dwa zapachy dla niej i dla niego. Jest to limitowana kolekcja walentynkowa, stworzona specjalnie na tę okazję. 
Zapraszam na post :)


 "Numerologiczne 11, jak przystało na liczby mistrzowskie, to osoby uduchowione, z dojrzałą duszą, ponadprzeciętną wrażliwością i empatią. Świadome swej wyjątkowości, kreatywne i oryginalne. To oddani przyjaciele i wierni partnerzy. Dedykowany im zapach pomimo swej subtelności ma silne działanie afrodyzujące.
 Numerologiczne 11 to czuli i kochający partnerzy, wrażliwi na potrzeby drugiej strony. Potrafią być bardzo wymagający, jednak ich lojalność i oddanie w pełni rekompensują wszystkie starania, czyniąc ich wymarzonymi towarzyszami życia.
 Nuty zapachowe: cytryna, pomarańcz, róża, peonia, nuty morskie, wetiwer, piżmo, jaśmin."

No11- jest to woda toaletowa dedykowana dla mężczyzn. Jest to zapach uniwersalny, zarówno na dzień i od święta. Na pewno spodoba się wielu mężczyznom, zarówno młodym jak i trochę starszym. Przy pierwszym kontakcie wydaje się, że są dosyć mocne, jednak po chwili tracą na intensywności pozostawiając ciekawą aurę świeżości i rześkości cytrusów. Jest ładnie, ciekawie i męsko.
   
"Wibracja 44 przynależy do osób o wysoko rozwiniętej intuicji, którym życiowa ścieżka naznacza drogę ku wyższym celom. 44 mają lekkość w pokonywaniu życiowych trudności, a ich opanowanie i magnetyzm czynią z nich charyzmatyczne przywódczynie i oddane partnerki. Dla kobiet spod liczby 44 stworzyliśmy zapach słodki i delikatny, ale też bardzo szlachetny i elegancki.
Pod wrodzoną charyzmą i siłą charakteru numerologicznej 44 kryje się romantyczna dusza, która jest w stanie poświęcić wszystko dla miłości. Kobiety spod tej liczby szybko się przywiązują, darząc partnera szczerym i trwałym uczuciem. Nie jest im obca zazdrość, pomimo iż same obdarzone magnetycznym urokiem, silnie przyciągają do siebie płeć przeciwną.
 Nuty zapachowe: bergamotka, arbuz, owoce leśne, akord zielonych liści, jaśmin, róża, konwalia, lilia wodna, paczula, drzewo sandałowe, piżmo, wanilia, piżmo tonka."

No 44 - są to perfumy stworzone specjalnie dla kobiet. Czerwony kolor idealnie wpasował się w temat walentynek, w temat miłości. Jak widzicie w opisie, jest bogactwo owocowych i kwiatowych nut zapachowych, czyli takich jakie lubię najbardziej. Dlatego jak dla mnie jest to zapach idealny na co dzień choć wiem, że dla osób które wolą delikatniejsze wonie, może być za mocny. Więc jako zapach na wieczorne wyjścia, czy specjalne okazje jak walentynki, będzie idealny.
Oba zapachy są bardzo udane. Na plus zasługuje również duża pojemność, bo mamy tutaj 100ml w bardzo przystępnej cenie 40zł.


Laboratorium Uroda oferuje nam bogatą kolekcję zapachów i interesujących flakoników. Już kolejna, wiosenna nowość Blossom jest w sprzedaży, nie ukrywam że jestem jej bardzo ciekawa. Zerknijcie na ich flakoniki, po prostu są obłędne :) TUTAJ.

Dajcie znać, jak Wam minęły Walentynki? Obchodzicie to Święto Zakochanych, czy jest Wam obojętne?
Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. Mężczyzny jeszcze nie mam, ale 44 brzmi super. Kocham owocowe, delikatne zapachy, a nuta owoców leśnych skradła moje serce. Piękne flakoniki, prezentują się super. :)

    https://fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze kuszące propozycje, muszę je mieć

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie obchodzę tego święta. Bardzo fajny pomysł z taką edycją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam że te zapachy nie należą do ciekawych, ale mimo wszystko chciałabym je osobiście powąchać. Wyglądają bardzo zachęcająco. A nuty mają ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  5. do mnie też trafił ten duet, to była bardzo miła niespodzianka :) zapachy perfum są fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesyłka z tą limitowaną walentynkową edycją była przesympatyczną niespodzianką. Oba zapachy wpasowały się w moje nuty zapachowe, więc ja jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również otrzymałam ten duet bardzo fajna niespodzianka. Nie spodziewałam się nawet że go otrzymam :D zapach perfum jest powalający. Wpadnij do mnie na modnenewsy.pl może coś Cie zainteresuje, pozdrawiam =D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam przyjemności jeszcze by je testować. Może kiedyś ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam te zapachy i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemne są te zapachy :) Zwłaszcza męski przepięknie pachnie. A tej wiosennej kolekcji Blossom też jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zaciekawily nie te zapachy, gdyz wygladaja przeuroczo i oczywiscie fajnie ze jest to duo dla pary :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujące peffumki a dokładnie ich zapachy. Super

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfumy tej marki, ciekawią mnie coraz bardziej ;) A jeśli chodzi o Walentynki, to my nie obchodzimy ich jakoś specjalnie, ale miło spędziliśmy walentynkowy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Walentynek nie obchodzę takie komercyjne święto. Zapachów akurat tych nie znam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele ostatnio się słyszy o tych perfumach. Ja zakochałam się w ich cudownych flakonikach <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusisz... ja mam swój zapach, ale mój mąż mógłby mieć inny na każdy dzień miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny ten limitowany zestaw, muszę go w końcu poszukać, bo jeszcze nigdzie mi się nie rzucił w oczy

    OdpowiedzUsuń
  18. ta męska wersja musi mieć świetny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oba zapachy muszą być cudowne. A flakony tylko to potwierdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam oba zapachy, a walentynek nie obchodzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie się prezentują te zapachy. Flakoniki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Flakoniki mi się bardzo podobają i wyglądają uroczo.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger