sobota, lutego 02, 2019

Odżywka do rzęs Long 4 Lashes.

Każda kobieta szuka sposobu na piękne i długie rzęsy. Stoi przed trudnym wyborem: jakie serum do rzęs będzie najlepsze? Jaki kupić kosmetyk, czy taki którego cena jest niska, a może postawić na markowy produkt, gwarantujący efekt? Nie każdy wie, że Long for lashes serum do rzęs, pełni też funkcję witaminowej odżywki. To produkt, który stymuluje wzrost rzęs, pielęgnuje okolice oczu, działa wzmacniająco na włoski i zwiększa intensywność ich koloru. Wielozadaniowość jest możliwa dzięki aktywnym składnikom, które zawiera odżywka do rzęs Long for Lashes.

Odżywka do rzęs long 4 lashes zwiększa długość i ilość włosków okalających oczy. Efekty gwarantowane przez producenta, są możliwe do uzyskania w pół roku. Pierwsze rezultaty stosowania innowacyjnej odżywki pojawiają się już po trzech tygodniach codziennego stosowania. Jedno opakowanie produktu (3 ml) wystarcza na przeprowadzenie pełnej kuracji. Long 4 lashes odżywka do rzęs i serum w jednym, ma dobroczynny wpływ na stan naszych oczu, ponieważ pielęgnuje linię rzęs oraz zapobiega podrażnieniom. Aplikator dociera do każdej rzęsy, stąd nazwa preparatu (lash z ang. rzęsa). Dodatkowym plusem jest atrakcyjna cena kosmetyku, który zapewnia tak spektakularne efekty. Odżywka do rzęs Long 4 Lashes może być stosowana niezależnie od wieku, więc nawet nastolatki mogą go używać, zadbać o swoje rzęsy i wydłużyć je w bardzo krótkim czasie.
Korzystając z najnowszych, światowych osiągnięć medycyny estetycznej opracowano wyjątkowo skuteczne serum, które wydłuża, zagęszcza i wzmacnia rzęsy oraz widocznie poprawia ich kondycję. Jego receptura zawiera bimatoprost - substancję aktywną, uważaną obecnie za jeden z najefektywniejszych związków stymulujących wzrost rzęs.
Kwas hialuronowy nawilża i wygładza powierzchnię rzęs, a prowitamina B5, wnikając we włókno włosków, poprawia ich strukturę i sprawia, że stają się mocniejsze, bardziej elastyczne i lśniące. Alantoina zapobiega podrażnieniom i zaczerwienieniom.
Serum należy nałożyć jednym pociągnięciem przy użyciu pędzelka-aplikatora na czystą i suchą skórę powiek wzdłuż linii górnych rzęs (po uprzednim demakijażu). Stosować raz dziennie na noc. Nie stosować do wnętrza oka i na dolną linię rzęs.
Preparat może być stosowany przez osoby noszące szkła kontaktowe (przed aplikacją należy zdjąć szkła), po zakończonej chemioterapii, na przedłużane i zagęszczane rzęsy, na makijaż permanentny, a także po hennie brwi i rzęs.
Jakiś czas temu używałam to serum i efekty były widoczne. Uważam, że nie warto przepłacać, kupując produkt kilkukrotnie droższy.

29 komentarzy:

  1. Bylam bardzo ciekawa tej odzywki, zwlaszcza ze nie nalezy do najdrozszych, musze sie nad nia zastanowic :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam dobre rzeczy o tej odżywce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie zaczęłam kurację tą odżywką :) Mam nadzieję, że uda mi się wydłużyć i pogrubić rzęsy, żeby na wiosnę wyglądały pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę ponownie sięgnąć po jakąś odżywkę do rzęs. Dawno niczego nie używałam, a kiedyś efekty były :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że to produkt taki wielozadaniowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego produktu ale.z tego co czytam to jest interesujący

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja odpuściłam sobie tego typu produkty bo wypróbowaniu kilku różnych firm. Owszem efekt się pojawiał, ale jak tylko kończyłam używanie odżywki, efekt też się kończył. Trudno, musze jakoś przeżyć z moimi krótkimi i jasnymi rzęsami - by się ratować sięgam po tusze i sztuczne rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy jej nie używałam ;) Może kiedyś się skuszę, ale zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu kupić tą odżywkę :) tyle razy się nad nią zastanawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dwie inne odzywki, ale jak się skończą, to może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam, że jest świetna. Mam ja na liście zakupów

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam to serum, wzmocniło moje rzęsy, takie kosmetyki dobrze się u mnie sprawdzają choć wymagają systematyczności ale dla pięknych rzęs warto pamiętać o aplikacji odżywki

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo dobrego czytałam o tym produkcie. Obecnie stosuje preparat z Alverde ale nie jestem zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Opinie na temat tej odżywki są bardzo dobre, więc skoro daje dobre efekty, to może warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosowałam kiedyś tę odżywkę. Całkiem ładne rzęsy po niej miałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Długo zastanawiałam się nad tą odżywką i w końcu muszę się na nią zdecydować. Może udałoby mi się nieco wydłużyć moje rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie używam odżywek , miałam kiedyś z jakieś firmy, ale jak przestałam używać to hurtowo mialam osłabione i zaczeły mi rzęsy wypadać ;/ masakra jakaś. teraz unikam takich produktów i nie testuje, bo się boje ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam serum do rzęs, ale o Long for lashes słyszałam wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  19. słyszałam, że to jedna z lepszych odżywek na rynku, poza tym widziałam efekt na rzęsach mojej koleżanki, były mega wielkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. To chyba najpopularniejsza odżywka do rzęs, wiele osób ja chwali.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kilka odżywek tego typu, efekty były widoczne i byłam z nich zadowolona. Niestety po kuracji efekty wróciły do normalnego stanu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chodzi za mną ta odżywka już od dawna, ale jakoś nie mogę się przekonać. Póki co, odżywiam olejkiem rycynowym i...są efekty. Może nie spektakularne ale są!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mialam to serum i ladnie moje rzesy wygladaly :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Osobiście nie stosowałam tej odżywki ale koleżanka ma po niej wachlarz rzęs - chętnie się na nią skuszę w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie używałam odżywek do rzęs prócz oleju rycynowego. Nie była bym systematyczna w stosowaniu i pewnie efektów bym nie widziała

    OdpowiedzUsuń
  26. Używałam tej odżywki kilka miesięcy i byłam bardzo zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stosowałam ja kiedyś. Całkiem fajne efekty, ale aby były cały czas trzeba systematyczności, a tej mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytałam wiele różnych opinii na temat tej odżywki, więc jestem ciekawa, jak by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I też uważam, że nie warto przepłacać, skoro można mieć dobry produkt, w przystępnej cenie ;)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger