niedziela, lutego 10, 2019

The One paletka do konturowania i suchy szampon HairX Advanced.

Hej!
Witajcie Kochani w piękną i słoneczną niedzielę :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dwóch kosmetyków firmy Oriflame.
Opowiem o paletce do konturowania i suchym szamponie, dodającym objętości.
Zatem zapraszam serdecznie na post.


 "Zestaw do konturowania, dzięki któremu "wyrzeźbisz" rysy twarzy do perfekcji. W zestawie znajdują się trzy odcienie, mające za zadanie definiować, rozświetlać i ożywiać twarz. Zaakcentuj to, co najpiękniejsze niczym profesjonaliści. Jedwabiste pudrowe formuły zapewniają doskonałe rozprowadzenie i przyleganie kosmetyków do skóry."

 Zestaw do konturowania twarzy znajduje się w ładnej, ciemno śliwkowej kasetce choć na zdjęciach wygląda jakby była granatowa. Z tyłu mamy ściągę jak prawidłowo nakładać, i w których dokładnie miejscach jaki kolor powinien się znaleźć. Kolory są delikatne, dosyć jasne, ładnie podkreślają i rzeźbią kontury twarzy i policzków. Ostatnio brakowało mi właśnie takiego zestawu 3w1 i ta paletka jest idealna. Bronzer, róż i rozświetlacz pięknie ze sobą współgrają i się uzupełniają. Są dobrze napigmentowane, dobrze się rozcierają. Jestem z tej paletki bardzo zadowolona i szczerze Wam ją polecam :)

"Suchy szampon, błyskawicznie odświeżający przetłuszczoną nasadę włosów, która obciąża fryzurę i nadaje jej niezdrowy wygląd. Zawiera odżywcze fitoskładniki oraz ceramidy, pomagające zatrzymać wilgoć i proteiny. Sprawia, że włosy są bardziej błyszczące i gładsze."
 
Suchy szampon w końcu zagościł w mojej kosmetyczce :) Od kilku lat czytam recenzje na blogach dziewczyn, które polecają suche szampony, w końcu skusiłam się na jeden z nich.
Szampon do złudzenia przypomina tradycyjny dezodorant w aerozolu. Gdyby ktoś nie umiał czytać, na pewno by go pomylił i psikałby np. pod pachy ;)
Mamy tutaj ładne, jasno wrzosowe/fioletowe opakowanie i 150ml pojemności. Sam szampon pięknie pachnie, odświeża fryzurę. W szybki sposób możemy sprawić, że nasze włosy będą odświeżone i będą wyglądały jak byśmy dopiero je umyli. Nie wiem dlaczego, ale spodziewałam się po nałożeniu białego nalotu, ale nic takiego nie miało miejsca. Praktycznie nie widać niczego po nałożeniu ale czuć, że się czymś je spryskało. To uczucie trwa chwilę. Ogólnie jestem z tego szamponu zadowolona, na pewno od czasu do czasu mi się przyda, gdy będę musiała niespodziewanie gdzieś wyjść, a nie zdążę umyć włosów. Teraz już wiem, dlaczego wszyscy polecają te suche szampony. Każdy powinien mieć go w swojej łazience, idealny do nagłych wypadków.
Polecam :)
 
A Wy używacie suchych szamponów? Lubicie takie paletki do konturowania?

14 komentarzy:

  1. Zwróciłam uwagę na tę paletkę do konturowania przeglądając katalog, ale nie spodziewałam się, że ma taką przyzwoitą pigmentację.

    OdpowiedzUsuń
  2. paleta super, podoba mi się ten róż

    OdpowiedzUsuń
  3. Palety do konsturowania nie używam, ale suchego szamponu zdarzy się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Suchy szampon zawsze się przyda w awaryjnych sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ogólnie lubię kosmetyki ori :)

    Zapraszam i do mnie :)
    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta paletka, jest bardzo podobna do mojej ale z innej marki

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletki do konturowania lubię - chociaż teraz juz odchodzę od takich trio na rzecz pojedynczych, ale dopasowanych idealnie do mnie... Co do suchego szamponu...cały czas się przekonuję;)))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suchych szamponów ogólnie nie używam bo moje włosy rzadko się przetłuszczają, jak już to wtedy je myję - nie zaskoczą mnie rano i nie mam potrzeb żeby ratować je na szybko. Paletka mi się podba. Lubię takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  9. super jest to duże lusterko w palecie do konturowania, zawsze mam jakiś suchy szampon

    OdpowiedzUsuń
  10. Suchy szampon to mój niezbędnik ;) Nie używam go często, ale stoi na półce "na czarną godzinę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooooo, nie wiedziałam, że Oriflame ma w ofercie suche szampony. Ja zawsze muszę mieć jakiś pod ręką, więc chętnie poznam ten :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Palet K wygląda naprawdę fajnie chociaż mam podobną z Wibo i kilku innych firm wyglądają praktycznie identyczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tego typu paletki, ciekawe czy ta przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger