poniedziałek, lutego 04, 2019

NC Nails Company - Crystal Pixie Candy Land i Balsam do ciała The One.

Hej!
Witajcie, czy u Was również zrobiła się zima od nowa?
Wczoraj było już sucho po poprzednim śniegu, już miałam nadzieję, że będzie wiosna a tu rano śniegu za kostkę.
No nic, jakoś przetrwamy do wiosny, już bliżej jak dalej :)
Żeby umilić sobie to czekanie, pokażę Wam dzisiaj przesyłkę od NC Nails Company, wpisy podzielę ją na dwie części. Dzisiaj omówię dwa produkty, a w kolejnym poście dwa pozostałe.
Pierwsze zobaczycie śliczne kryształki Swarovski Crystal Pixie i balsam do ciała The One. Dwa lakiery hybrydowe będą w drugiej części.
Zapraszam na post :)


"Zapach balsamu inspirowany Paco Rabbane Lady 1 Million.
Balsam dla kobiety pełnej energii, wyzwolonej, patrzącej na świat przez różowe okulary.
Nutami głowy są grejpfrut, mięta i czerwona mandarynka; nutami serca są róża, cynamon i nuty przyprawowe; nutami bazy są skóra, nuty drzewne, ambra i indyjska paczula."

 Balsam mamy w przeźroczystej, plastikowej butelce z dozownikiem. Dzięki temu, że jest przeźroczysta możemy kontrolować stan zużycia balsamu. Kolor balsamu jest biały. Konsystencja zbita, ale delikatna, lekka i aksamitna. Rozsmarowuje się szybko i błyskawicznie wchłania. Nie rozmazuje się i nie zostawia białych smug. Wchłania się do matu. Skóra natychmiast staje się delikatna, aksamitna i pięknie pachnąca. Balsam jest perfumowany i inspirowany zapachem Paco Rabbane Lady 1 Million, kto zna i kocha ten zapach, będzie z miłą chęcią sięgał po ten balsam, by czuć cały dzień na skórze delikatny powiew tego zapachu.

 "Swarovski Crystal Pixie to niepowtarzalne kryształki do zdobienia paznokci zamknięte w jednej buteleczce. Dzięki nim uzyskasz niepowtarzalny efekt!!! Aplikacja produktu jest bardzo prosta...
Każdy kryształek Crystal Pixie jest odpowiednio szlifowany. Marka Swarovski to gwarancja najwyższej jakości. Rozmiar kryształków to 1,5 mm."

Myślę, że kryształków Pixie nie trzeba wszystkim przedstawiać. Jakiś czas temu zrobiły ogromną furorę w świecie stylistek paznokci. Myślę, że do tej pory ich popularność nie słabnie. Kryształki dostępne są w kilku wariantach kolorystycznych. Ja wybrałam wersję w kolorze różowym. Kryształki są niesamowicie malutkie, na paznokciach wyglądają jak kawior. Cechuje je piękny blask. Zresztą firma Swarovski słynie ze swojej bardzo dobrej jakości, więc tego się spodziewamy i to otrzymujemy.
W drugim poście pokażę Wam zdobienie, w którym wykorzystałam właśnie te kryształki.
Otrzymujemy je w kartoniku, wewnątrz znajduje się malutka, szklana buteleczka, która wygląda jak kryształ. Do buteleczki dołączony jest maleńki lejek, przez który wsypujemy ponownie te kryształki, które nam zostaną/spadną podczas aplikacji na paznokieć. Więc nic się nie zmarnuje.
Na paznokciach kryształki wyglądają bajecznie :)

Znacie te kryształki? Lubicie perfumowane balsamy inspirowane Waszymi ulubionymi zapachami perfum?
Pozdrawiam :) 

23 komentarze:

  1. na pewno pokochałabym ten balsam za fajne opakowanie- z pompką- idealne na szafkę nocną oraz za ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię balsamy perfumowane, ale teraz nie mogę ich używać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. aww te kryształki to istne perełki! jaka jest ich cena?

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam krysztalki, jak na sroke przystalo bardzo mi sie podoba, a co do balsamu to bardzo lubie przyjemnie pachnace :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię perfumowane balsamy, ale nie wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam kryształków tych, pierwszy raz na oczy widzę. Może dlatego że hybrydy nie używam, zresztą mało co z tej marki znam. Co do balsamow, to ja je zjadam 😀 ale jeżeli jest inspirowany zapachem pr trzeba to będzie zamówić 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym zobaczyć te kryształki na paznokciach - nie widziałam ich chyba wcześnej - zaskoczyłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor kryształków. A balsam bardzo mnie zainteresował. Super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kryształki z chęcią bym przygarnęła! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pięknie pachnące balsamy do ciała, ale muszę przyznać, że zapachu Paco Rabbane Lady 1 Million nie znam ;) Natomiast kryształki są cudowne i z chęcią sama bym je wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie zetknęłam się z takimi kryształkami do zdobienia, paznokcie muszą wyglądać przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam do czynienia z tą marką, ale kryształki wyglądają super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja dopiero poznaje produkty tej firmy, ale póki co jestem bardzo zadowolona ! stawiam pierwsze kroki w hybrydach i nie długo pokaże efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobno balsamy tej firmy pachną przeobłędnie. Chętnie bym się o tym przekonała :) Chyba muszę zakupy zrobić..

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja choć uwielbiam lakiery od NC to nie wiedziałam o tych kryształkach. Zaraz je zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam takie mieniące się produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasem sięgam po perfumowane balsamy, ale wolę te o delikatnych zapachach. :) Piękne kryształki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo ciekawa tych kryształków i efektu, jaki można dzięki nim osiągnąć. Marzą mi się pełne blasku paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie balsamiki szczególnie latem mmm:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zdecydowanie unikam perfumowanych balsamów.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger