poniedziałek, lutego 25, 2019

REVERS COSMETICS - puder bronzująco-rozświetlający i puder matujący.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Jakiś czas temu dotarła do mnie przesyłka od Revers Cosmetics, którą podzieliłam na dwie części. Nie chciałam mieszać ze sobą produktów do pielęgnacji paznokci i do twarzy, dlatego będą dwie części - dzisiaj poznacie dwa produkty do twarzy, rozświetlacz i puder.
Mam nadzieję, że oba te produkty przypadną Wam do gustu, zapraszam na post :)



BRONZE&SHIMMER Puder brązująco – rozświetlający
Aksamitna, kremowa konsystencja bronzera z rozświetlającymi mikrodrobinkami pozwala cieszyć się lśniącą opalenizną przez cały rok, a także spektakularnie dopełnić makijaż wieczorowy.
BRONZE&SHIMMER idealnie uwydatnia i podkreśla kości policzkowe, jednocześnie konturując i rozświetlając rysy twarzy. Puder nałożony na skórę twarzy, dekolt i ramiona podkreśli i wzmocni naturalny koloryt skóry, nadając jej muśnięty słońcem, wielowymiarowy wygląd. Łatwo się rozprowadza i nie tworzy smug, pozwala na budowanie intensywności koloru.
Sposób użycia: Najlepszy efekt uzyskasz nakładając BRONZE&SHIMMER na wybrane partie twarzy i ciała grubym pędzlem.
NATURALNIE ROZŚWIETLONA, MUŚNIĘTA SŁOŃCEM CERA.
Cena 11,99 zł
Zobaczcie jak pięknie wypiekany jest ten bronzer, aż szkoda go zużywać :) Jak widzicie na powyższym zdjęciu, do wyboru mamy 4 warianty kolorystyczne. Ja mam nr 03 i uważam, że należy do średnich, nie jest za ciemny i nie jest za jasny. Przyznam szczerze, że używam go w umiarze, ze względu na jego właściwości rozświetlające. Sam bronzer posiada ładny i przyjemny zapach. Jego struktura jest aksamitna i kremowa. Bardzo łatwo nakłada się na wybrane partie twarzy i ciała za pomocą dużego pędzla. Dobrze się rozciera, nie tworzy smug i plam. Przyjemnie się z nim pracuje. Jest moim ulubieńcem. 


FIX MAT Matujący puder prasowany, który posiada właściwości absorbujące nadmiar sebum, dzięki czemu twarz przez cały dzień wygląda, świeżo, zdrowo i promiennie. Lekka niezatykająca porów formuła łatwo się rozprowadza i zapewnia długotrwały matowy efekt wykończenia makijażu. Jedwabista konsystencja pudru stapia się ze skórą, nadając jej naturalny odcień. Dzięki doskonałemu kryciu niweluje drobne niedoskonałości skórne, zmniejsza widoczność porów i ujednolica koloryt cery.
Matujący Puder FIX MAT może być stosowany samodzielnie lub na podkład, aby uzyskać prawdziwie matowe wykończenie. Przedłuża trwałość makijażu. Idealnie mieści się do kosmetyczki, dzięki czemu można mieć go zawsze przy sobie.
Odpowiedni dla każdego rodzaju skóry, szczególnie tłustej i mieszanej. 
Cena 8,99zł


 W przypadku pudru matującego, mamy również do wyboru 4 warianty kolorystyczne. Ten, który ja mam to nr 04. Jest to ciepły beż. W dotyku jest bardzo jedwabisty i miękki. Ja osobiście wszystkie pudry aplikuję na podkład, dla przedłużenia jego trwałości. Pudry matujące pozwalają mi utrzymać strefę T w nienagannym stanie przez kilka godzin, nie muszę się martwić o to, że za chwilę będę się świecić jak żarówka.
Kolejny raz jestem bardzo zadowolona z kosmetyków do makijażu firmy Revers Cosmetics, która oferuje nam bardzo fajne kosmetyki w atrakcyjnych cenach. Na uznanie zasługuje również fakt, że firma cały czas się prężnie rozwija i co chwilę oferuje nam jakieś nowości. Te produkty, które Wam dzisiaj pokazałam, są również jednymi z nowości firmy.

Znacie te kosmetyki? Macie któryś z nich?
Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. rozświetlający bronzer jest pięknie wypiekany, lubię kosmetyki, które dodają skórze blasku

    OdpowiedzUsuń
  2. No no te pudry brazojace bardzo przypadly mi do gustu, ostatnio mam faze na blyszczace opalanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. puder brązująco-rozświetljący N01 ma cudowny odcień

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie za ciemne kolory, ale mam od Revers podkład i jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale z bronzerem kiedyś miałam przygode. Jak przed wyjściem zrobiłam sobie nim krzywdę. Od tego czasu, boję się na nie spoglądać. Co do pudru matujacego to jeżeli spotkam to, kupię. Czasem przyda się odmiana od mojego HD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne te pudry brązujące. Można dobrać kolor do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc jeszcze niczego z tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się! Ten bronzer jest tak pięknie wypiekany, że aż żal dotykać go pędzlem ;)
    I w dodatku ma bardzo ładny odcień. Ciekawi mnie też ten puder, bo zapowiada się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ostatnio testuję produkty z tej firmy i przyznaje że pozytywnie zaskakują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten puder brązujący ma bardzo fajne odcienie, wpadły mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Markę znam szerzej jedynie z blogów, choć dosyć często trafiam na pozytywne opinie :). Bronzer wygląda fajnie, ale dla siebie brałabym chyba 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainteresowal mnie bronzer. Ale tych kosmetyków wogole nie znam tzn już znam dzięki twojemu wpisowi

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz racje pięknie wyglądają:) Z niektórych kosmetyków tej marki byłam zadowolona, z niektórych nie. Ciekawa jestem czy te by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale przepiękne tłoczenie ma ten puder, bardzo mi się podoba jego dwufunkcyjność :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie tłoczenia są genialne- bardzo mi się podobają - też szkoda by mi było używać;) A co do pudru - nie stosuję w takiej formie. Firmę znam i bardzo lubię:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie zaczynam testowanie tych dwóch kosmetyków. Rozświetlacz faktycznie wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  17. puder brązujący mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  18. Puder matujący mnie zainteresował. Jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej mnie zainteresował puder matujący. Ale rozświetlacz też wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten puder brązujący jest przepiękny! Wszystkie odcienie mi się podobaja..Miałabym chyba problem z wyborem jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten pierwszy ma ładne tłoczenie - mimo wszystko nie skuszę się bo nie przepadam za tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam puder brązujący i faktycznie ma świetnie się z nim pracuje, choć ja chyba nie trafiłam z kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Te kosmetyki znam z blogów no i czasem gdzieś je widuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. ucze się własnie używać tego bronzera... bo błysk ma cudowny!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger