środa, lutego 27, 2019

Miejska elegancja w stylu Born To Fly - zegarek i perfumy dla mężczyzn.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Mój mężczyzna lubi dobrze wyglądać i dobrze pachnieć. Często stawia na sportową elegancję. A piękne dodatki uzupełniają całości. Jego ulubioną biżuterią są zegarki i to je kupuje najczęściej. Tym razem postawił na piękny, elegancki i ponadczasowy złoty zegarek z czarnym paskiem. 
Smak miejskiej elegancji dopełnił zapach Born To Fly For Him, nowość firmy Oriflame.
Zapraszam na post :)


 Zegarek męski To You Classic 32295
"Idealny prezent dla wyjątkowego mężczyzny. Klasyczna forma jest doskonałym tłem dla oryginalnego połączenia czerni i koloru różowego złota. Ponadczasowy i elegancki dodatek, pasujący do każdej stylizacji. Japoński mechanizm kwarcowy zapewnia dokładność. Z dołączoną baterią."
  • zapakowany w pudełko - gotowy do podarowania
  • mechanizm PC21J Seiko
  • materiał: PU, tył koperty ze stali nierdzewnej
  • długość: 26 cm, średnica koperty: 4 cm
Piękny, elegancki zegarek. Nie za duża tarcza idealnie pasuje do eleganckich, formalnych stylizacji. Klasyczny, prosty design zachwyca delikatnością, połączeniem klasycznej czerni z ponadczasowym złotem.
Zegarek jest zapakowany w ozdobny kartonik, idealnie nadaje się jako prezent. 
Mój mąż jest nim zachwycony, przeważnie stawiał na sportowe zegarki, takiej klasycznej elegancji brakowało w jego kolekcji.

"Kompozycja, której zapach przywodzi na myśl ekscytujące, dalekie podróże. W jej sercu musuje śmiały akord, inspirowany meksykańskim nektarem z agawy, aromatycznymi polami szałwii muszkatołowej, francuskiej lawendy i japońskimi ogrodami, w których rosną yuzu. Born to Fly zaprasza do odkrywania świata i życia pełnego przygód."

Born To Fly For Him to drzewno-wodne perfumy dla mężczyzn. Są to nowe perfumy wydane w tym roku - 2019. Twórcą kompozycji zapachowej jest Caroline Dumur.
* Nutami głowy są: yuzu i pieprz
* Nutami serca są: szałwia muszkatołowa i lawenda
* Nutami bazy są: agawa nektaru, paczula i bursztyn

Flakonik jest prosty, kwadratowy ze srebrną nakrętką. Kolor wody jest delikatnie zielony. Na flakoniku z przodu mamy kontury miasta, ja je kojarzę z miastami dalekiego wschodu. Sam zapach jest śliczny, mocny, energetyzujący. Świeżość i jeszcze raz świeżość, rześkość i elegancja. Wszystkie powyższe wymienione akordy pięknie się ze sobą mieszają i przeplatają, serwując niesamowite doznania i działają na zmysły.
Wąchając ten zapach, mam przed oczami prawie biegnącego bruneta w białej, nie do końca zapiętej koszuli z teczką pełną dokumentów, rozmawiającego przez telefon i śpieszącego się do biura.
Co jak co, ale zapach zachwyca swoją elegancją.
Na pewno polecam Wam te produkty, które dzisiaj dla Was opisałam :)
Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. Ten zapach sprawia, że mam ochotę tulić mego męża non stop. Działa na mnie :) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. oo kurce, chciałabym zobaczyć opisanego przez Ciebie bruneta :) zapach musi być super .

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosty ale śliczny zegarek. Uwielbiam jak mężczyźni noszą zegarki na rękach. Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzę, że zapach spodobałby się mojemu mężowi, a zegarek też piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zegarek, niby prosty, ale to coś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego zapachu, mógłby się mojemu spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego zapachu - zastanawiam się czy podpasowałby mojemu nosowi. A jeśli chodzi o mojego Męża to on ufa mi i ja wybieram mu zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się zegarek, jest subtelny, ale przyciąga według mnie uwagę. :)
    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się zegarek jest prosty ale ma to coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  10. zapach musi być bardzo ładny. Zegarek jest cudowny. Szkoda, że mój mąż nie lubi nosić zegarków.

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjny duet na dzień mężczyzny. Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna propozycja na zbliżający się dzień chłopaka!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Elegancki zegarek, sama bym nosiła ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny zestaw, myślę że każdy mężczyzna byłby z niego zadowolony :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zegarek elegancki. Mój mąż jednak nie lubi perfum z Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwazam ze ten zegarek jest bardzo uniwersalny i trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ten zegarek, bo klasyczna elegancja jest zawsze w modzie :) Natomiast zapachu perfum jestem szalenie ciekawa, bo zapowiadają się bardzo intrygująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamówiłam damski odpowiednim Born to fly i jestem z niego bardzo zadowolona. Może zamówię tez dla męża męski wariant :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny zegarek, prosty ale elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem ciekawa zapachu , uwielbiam męskie perfumy i obdarowywać nimi mojego faceta.
    mój zegarka nie nosi, ale ten jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapach ma ciekawe nuty:) zegarek taki uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się ten zegarek będzie pasował do wielu Stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam zamiar sprawić mojemu mężowi ten zapach. Ja używam damskiej wersji i bardzo lubię :) A zegarek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mój mąż byłby zachwycony! kocha i zegarki i nowe zapachy!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger