wtorek, lutego 05, 2019

North For Men Urban/ żel i HairX Advanced Care/ odżywka.

Hej!
Witajcie :) Nie wiem jak u Was, ale u mnie od rana świeci pięknie słoneczko, mimo że śniegu od wczoraj dużo leży, to aż chce się żyć, tak jest pięknie :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dwóch kosmetyków Oriflame. Jeden będzie dla mężczyzn, a drugi dla kobiet. Poznacie nowość, czyli żel dla mężczyzn 3w1 i odżywkę dodającą objętości.
Zapraszam na post.


 "Opracowany specjalnie dla mężczyzn, odświeżający żel z węglem do mycia twarzy, ciała i włosów. Skutecznie usuwa zanieczyszczenia, pielęgnuje oraz chroni skórę i włosy. Z technologią Arctic Pro Defence."

Żel mamy w czarnej, plastikowej i nie dużej butelce. Mimo, że ma 250ml pojemności jest stosunkowo mała, co mnie osobiście zdziwiło, ale i pozytywnie zaskoczyło. Nie zajmuje dużo miejsca zarówno na półce w łazience, jak i spokojnie zmieści się w kosmetyczce podczas wyjazdu. Mój mąż bardzo lubi żele 3w1, czyli do włosów, ciała i twarzy. Nie musi mieć kilku kosmetyków, ale jeden którym się umyje praktycznie cały. Żel jest przeźroczysty, odpowiednio gęsty. Dobrze się pieni i dobrze usuwa zabrudzenia. Pięknie pachnie, świeżo i bardzo męsko. Polecam.

  "Łagodna odżywka dodająca włosom objętości. Formuła z ceramidami delikatnie odżywia włosy i skórę głowy, jednocześnie nadając niesamowity blask i wspaniale unosząc włosy. Aby uzyskać najlepsze rezultaty, należy ją stosować po umyciu włosów szamponem Volume Lift. Do codziennego użytku."

Odżywkę mamy w stojącej tubce, która ma piękny, jasno fioletowo-perłowy kolor. Zamknięcie jest typowe na klik. Przez otwór i miękkość tubki nie mamy najmniejszego problemu z wydostaniem kosmetyku do samego końca. Kolor odzywki jest biały. Jest gęsta, ale przy tym miękka, aksamitna i delikatna. Do tego pięknie i bardzo przyjemnie pachnie, jak byśmy były u fryzjera. Same działanie odżywki oceniam bardzo dobrze, nie powoduje przetłuszczania włosów, ani ich przyklapu. Jest to odżywka dodająca objętości Volume Lift, więc takiego efektu oczekuję. Podczas modelowania, włosy zyskują zdecydowanie na objętości. Pięknie się układają. Jestem z niej bardzo zadowolona. Mam jeszcze z tej serii suchy szampon, o którym opowiem Wam innym razem.

Znacie któryś z tych kosmetyków? Wasi mężczyźni wolą kosmetyki, jeden do wszystkiego, czy raczej jak są oddzielnie?
Pozdrawiam :)

31 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego kosmetyku z Orifame. I zdecydowanie wolą te trzy w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba zamówię sobie tą odżywkę, myślę, że przy moich włosach też by się dobrze sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  3. ta odżywka to coś dla mnie jak prostuje włosy to strasznie tracą na objętości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żel dla mężczyzn bardzo mnie zaciekawił. Chętnie sprawię go mojemu mężowi. Odżywki dla kobiet raczej nie wypróbuję, bo wolę maski do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten żel ma fajne, bardzo męskie opakowanie :) testosteron aż z niego kipi :) Chętnie sprawię go mężowi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel nie kojarzę go. Chociaż sądzę że mezowi by podpasowal.. Super..

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam owej marki:) ale ciekawa szata graficzna

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa, czy ten żel pod prysznic przypadłby do gustu mojemu Mężczyźnie ;) Zaciekawiła mnie też ta odżywka do włosów, bo nigdy nie miałam produktów do włosów od Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem mega ciekawa tego żelu dla faceta, wygląda już ciekawie to i zapach musi mieć obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mój mąż lubi takie uniwersalne kosmetyki, jeden żel a umyje wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie jak zele meskie dobrze pachna :) moze kupie dla mojego

    OdpowiedzUsuń
  12. Moj maz jest wierny Dove, ale ta odzywka do wlosow wyglada bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odżywkę chętnie bym wypróbowała. Lubię efekt volume na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój mąż woli każdy oddzielnie, ale to tylko z tego względu, że musi używać konkretnego szamponu przeciwłupieżowego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubię testować odżywki do włosów,muszę ją sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten zel dla męża bylby lk

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że ten żel spodobałby się mojemu mężowi.

    OdpowiedzUsuń
  18. tych produktow nie znam ale moze poznam za jakis czas:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mężczyźni najczęściej sięgają po wielozadaniowe kosmetyki i myślę, że ten duet to najlepszy przykład. Jestem pewna, że wielu mężczyzn byłoby zadowolonych z tych kosmetyków. Moi na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie kosmetyki od Oriflame specjalnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam kosmetyków z Oriflame i jakoś specjalnie mnie nie zachęcają

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam naturalne volume na włosach heheh :) Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna prezentacja! Odżywka wygląda bardzo zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Żelu jeszcze nie kupiłam, ale myślę, że to tylko kwestia czasu. Odżywki tej akurat nie miałam, ale jej siostry tak i były super ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno nie kupowałam kosmetyków z Oriflame. Kiedyś kupowałam od nich rewelacyjne mydełka. Miałam tez świetny rozświetlasz:)

    Pozdrawiam Serdecznie

    https://jmzphotography.eu/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam żadnego z tych produktów, ale zdjęcia cudne

    OdpowiedzUsuń
  27. Zupełnie nie znam oferty Oriflame, choć odzywka wydaje się ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  28. Żel ma fajny kształt butelki. Dawno nie miałam nic z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  29. Tych kosmetyków nie znam. Mój narzeczony lubi kilka kosmetyków w jednym :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger