wtorek, marca 05, 2019

BORN TO FLY for HER woda dla pań i SI MAGNIFIQUE! balsam do ciała.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dwóch kosmetyków firmy Oriflame. Będzie to nowość, zapach Born To Fly for Her i rozświetlający balsam do ciała Si Magnifique!.
Jak te kosmetyki u mnie się sprawdziły, za chwilę się o tym dowiecie.
Zapraszam na recenzję.


 "Uwolnij swe pragnienie wolności i poczuj dreszczyk emocji, który pojawia się na myśl o podróżach, poznawaniu świata. Wyjątkowa woda toaletowa, której zapach inspirowany jest meksykańskim nektarem z agawy, pyszną japońską gruszką nashi i wspaniałą francuską magnolią. Różowy pieprz z Madagaskaru podkreśla odważny charakter kobiet, które noszą ten zapach."

Born To Fly For Her zostały wydane w tym roku 2019, jest to nowy zapach. Są to orientalno - kwiatowe perfumy dla kobiet. Twórcą tego zapachu jest Fanny Bal.  
Nutami głowy są: mandarynka, różowy pieprz i magnolia; nutami serca są: gruszka, frezja i róża; nutami bazy są: agawa nektaru, bursztyn i drzewo sandałowe.
Mamy tutaj kartonik w delikatnych, pastelowych fioletach. Woda również zabarwiona jest na delikatny, jaśniutki fiolet. Flakonik jest prosty, przeźroczysty ze srebrną nakrętką. Można powiedzieć "nic szczególnego", ale jak to często bywa "w prostocie tkwi siła" i tutaj tak jest. Niby prosty flakonik, który nie przykuwa uwagi swoim wyglądem, ale za to główną jego siłą jest zamknięty w nim zapach. Mamy tutaj piękny bukiet magnolii z różą, frezją, poprzez owocowe akordy gruszki i mandarynki, które dodają słodkości kończąc na drzewie sandałowym i różowym pieprzu. Mieszanka jakże różna, za to barwna i kolorowa. Piękny, subtelny, ciepły zapach. 

"Spraw przyjemność swojemu ciału i zmysłom, dzięki połyskującemu balsamowi do ciała Si Magnifique. Szybko się wchłania, nie jest tłusty, nadaje skórze cudowną miękkość, subtelny blask oraz wyrafinowany, wyjątkowy zapach Si Magnifique!."

Balsam mieści się w ładnym, czerwonym opakowaniu, na którym widnieją czerwone róże.
Złote elementy dodają klasy i elegancji opakowaniu.
Sam balsam jest w kolorze jaśniutkiego, perłowego różu. Jest lekki i delikatny, bardzo dobrze się rozsmarowuje na ciele. Szybko wchłania, przez co możemy zaraz po aplikacji nałożyć ubrania. Balsam zostawia na skórze bardzo delikatne, połyskujące drobinki. Pachnie pięknie, słodko, otulająco ale z domieszką czegoś tajemniczego. Balsam jest inspirowany zapachem wody toaletowej Si Magnifique!, stąd jego tak cudowny zapach. Balsam jest rewelacyjny, jestem nim oczarowana :)
Szczerze Wam polecam te dwa kosmetyki, na pewno nie będziecie nimi zawiedzeni :)

Znacie któryś z nich?
Pozdrawiam :)

27 komentarzy:

  1. Zapach tej wody raczej nie byłby dla mnie. Zbyt dużo pojedynczych nut, za którymi nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach perfum wydaje sie mocny a ja takie lubie!połyskujący balsam brzmi świetnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wodę znam i bardzo lubię ten zapach. A balsamu (jak i perfum w tej wersji) jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woda niestety nie do końca jest moim zapachem więc oddałam przyjaciółce, jednak męska wersja mnie urzekła. Balsam do ciała mnie zainteresował - ogólnie nie używam balsamów ale jak połyskuje to czemu nie?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kolor tej wody. A zapach w moim stylu. Super

    OdpowiedzUsuń
  6. na razie unikam testowania nowych zapachów. muszę wypsikać w połowie to co mam :D
    a balsamów nigdy dość, tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zapach Born To Fly for Her mnie intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach myślę, że mógłby mi się spodobać, lubię tego typu perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Połyskujący balsam do ciała musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oba kosmetyki wyglądają super, ale to zapach perfum intryguje mnie najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mialam zadnego ale ten zapach wyglada bardzo pozytywnie i byc moze by mi sie spodobal :D

    OdpowiedzUsuń
  12. perfumy na pewno sobie zamówię, ostatnio idą u mnie jak woda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapach tej wody bardzo mnie kusi, pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  14. NIe znam tych kosmetyków. Perfumki mają ładny flakonik.Nuty zapachowe bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem tego zapachu, bo chyba nie miałam nigdy podobnego połączenia zapachowego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze tych kosmetyków. Ale jestem ciekawa jak pachnie ten perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mnie ciekawi ten balsam do ciała :) Myślę, że będzie świetny do stosowania w lecie, a te drobinki, będą pięknie się prezentować na opalonej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, ale zapach mnie bardzo ciekawi. Balsam idealny na lato, bo lubię takie delikatnie drobinki jak są widoczne w słońcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam ten zapach i bardzo go polubiłam. Prosta buteleczka, a takie ładne wnętrze :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Balsamów nigdy zbyt wiele :) bo z zapachami to u mnie zawsze jest problem :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Balsam rozświetlający? Kurcze, jakoś umknął mi ten kosmetyk w asortymencie Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak nic nie chciałam aż tak z Oriflame, to perfum akurat bym kupiła. Znam jedna wielka fajkę gruszki w perfumach, trzeba będzie się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapach musi być bardzo ciekawy. Myślę, że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten balsam zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Na lato będzie w sam raz. Przy najbliższej okazji oniecznie muszę go zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  25. Coś Ty, nie znam żadnego z wymienionych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem bardzo ciekawa tej wody perfumowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaopatrzyłabym się w takie "śmierdzidełko" ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger