sobota, marca 02, 2019

Ładowarka sieciowa indukcyjna, bezprzewodowa QI LED - IZIGSM.pl

Hej!
Witajcie Kochani w piękną i jak na razie słoneczna sobotę :)
Mam nadzieję, że spędzicie ten weekend aktywnie, korzystając z cudownej i już przedwiosennej pogody :)
Dzisiaj chciałam pokazać Wam bardzo fajne i pożyteczne urządzenie jakim jest bezprzewodowa, indukcyjna ładowarka do telefonów, która jest dostępna na stronie sklepu IziGSM.pl
Zaraz więcej Wam o niej opowiem, zapraszam na post :)


Ładowarka indukcyjna w standardzie QI jest doskonałym rozwiązaniem dla uszkodzonych gniazd ładowania oraz ciągle plączących się kabli w zwykłych ładowarkach.

Indukcja pozwala na wygodne ładowanie telefonu bez użycia kabli - wystarczy położyć telefon na ładowarce, a ładowanie rozpocznie się automatycznie.

Po naładowaniu telefonu ładowarka samoistnie przechodzi w stan uśpienia.

Zestaw zawiera ładowarkę indukcyjną oraz kabel microUSB, za pomocą którego podłączysz urządzenie do ładowarki sieciowej lub power banka.

Minimalne zasilanie musi wynosić nie mniej niż 2 ampery.
 
 
Telefon musi mieć wbudowany standard QI lub posiadać adapter QI
 
Specyfikacja:
Efektywność ładowania: powyżej 70%.
Napięcie wejściowe: 5V/ 1.5A.
Napięcie ładowania: 5V/ 1A.
Zasięg ładowania: do 6mm.
 
Wymiary:
Średnica: 100mm.
Wysokość: 9mm.
Waga: 50g.
Cena: 39,79zł

 Na tę ładowarkę zdecydowałam się z tego względu, że moja córcia często psuje ładowarki, tzn wejścia/gniazda, do których ona nieumiejętnie wciska ładowarkę. Ostatnio Wam pisałam, że zmieniłam telefon na ten, który widzicie na zdjęciach, a moja córcia przejęła po mnie mój poprzedni telefon i mając go zaledwie 2 tygodnie, potrafiła uszkodzić kolejne gniazdko, ładowarka ledwo łączy. 
Żeby uniknąć tego samego problemu zamówiłam taką bezprzewodową, indukcyjną ładowarkę. Powiem Wam, że jest to świetne rozwiązanie, wystarczy tylko podłączyć do końcówki ładowarki sieciowej, bądź power banka i jest gotowa do ładowania. Ale co jest w niej najfajniejsze, to to że nie trzeba kabelkiem podłączać do gniazdka w telefonie - tylko kładziemy telefon na tej płytce i zaczyna się telefon automatycznie ładować. Ładowarka podświetla się na niebieski kolor, który informuje nas o ładowaniu, gdy telefon jest już naładowany - ładowarka wchodzi automatycznie w stan uśpienia.
Jestem z niej bardzo zadowolona i polecam, jest to super wygodna opcja. Tylko musicie pamiętać, że Wasze telefony muszą mieć wbudowany standard QI, bądź adapter QI. Jeśli go nie macie, to taki adapter można zakupić osobno również na stronie sklepu IziGSM.pl
Znajdziecie w nim także inne potrzebne akcesoria do telefonów i nie tylko np. case, ładowarki sieciowe, bezprzewodowe, słuchawki, uchwyty samochodowe/do selfie, głośniki, power banki, baterie, szkła hartowane i wiele, wiele innych gadżetów.

Macie taką ładowarkę indukcyjną? Lubicie takie gadżety, czy raczej standardowe ładowanie?
Znacie sklep IziGSM?
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę taką ładowarkę. Wygodna opcja z tego co widzę no i ładnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra ładowarka, podoba mi się, a sklep znam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka ładowarka to super gadżet! Tez by mi się przydała, bo ostatnio muszę doładowywać telefon w ciągu dnia, a stara ładowarka coś się rozłącza (pękła przy wtyczce) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że nigdy nie miałam takiej ładowarki, ale teraz czuję się bardzo skuszona do jej zakupu :) Poza tym, nie wiedziałam, że jest aż tak wygodna w użytkowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa ładowarka. Bardzo mi się podoba ale firmy nie znam.

      Usuń
  5. podoba mi się to rozwiązanie! wstyd się przyznać ale nie wiedziałam wcześniej o niej

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, ale super gadżet. Muszę poszukać czegoś takiego. I jeszcze jak ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny gadżet ! podoba mi się .

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurczę! super ta ładowarka! ekstra gadżet

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna ładowarka, przydałaby mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam takie, Samsung ma nawet taka. Ale nie krzystam z takiej, wolę oryginalną na kablu. Ale grunt że sprawdziła się u Ciebie 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam takiej ładowarki, ale fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem każdy telefon powinien mieć takie adaptery wbudowane żeby można było korzystać z takich ładowarek. Mój Samsung niestety nie ma. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie pomocne gadzety, a jak sa ladne to lubie jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Fajna sprawa musiałabym sobie coś takiego kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna taka ładowarka, zwłaszcza podczas podróży. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zamierzam sobie sprawić tego typu ładowarkę. Często ładuję telefon w ciągu dnia po trochę i męczy mnie ciągłe wpinanie i wypinanie kabla. Z indukcyjną byłoby prościej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetna jest taka ładowarka. U mnie też często psują się ładowarki, więc ta będzie dla nas świetnym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Do teraz nie wiedziałam, że muszę ją mieć!!!! 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Taka ładowarka to bardzo przydatna rzecz w dzisiejszych czasach. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger