poniedziałek, marca 25, 2019

Giordani Gold Man - Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Nie wiem jak jest u Was, ale mój mąż ma bardzo dobry gust, potrafi dobrze ubrać siebie i często pomaga również w moich stylizacjach. Jeśli chodzi o wybór zapachów, jest wybredny, nie zadowoli go każdy, musi mieć to coś w sobie, co go w nim zafascynuje. Z tego co wiem, bardzo go urzekła linia Giordani Gold z Oriflame. Są to zapachy, po które najczęściej sięga. Numerem jeden dla niego stał się Giordani Gold Notte, czy jego brat Giordani Gold Man dorówna mu kroku?
O tym dowiecie się czytając dalej. Zapraszam na post.


 "Ten sam wyjątkowy aromat wetiweru, teraz zamknięty we wspaniałym flakonie. Kultowy zapach, idealny dla charyzmatycznego mężczyzny, który potrafi docenić wyrafinowane drobiazgi. Kompozycja rozświetlona bergamotką, ze szczyptą pieprzu i wysublimowaną, drzewną nutą wetiweru."

Giordani Gold Man są to drzewno-kwiatowo-piżmowe perfumy dla mężczyzn. Zostały wydane w 2016 roku. Twórcą tej wody jest Nathalie Feisthauer. 
* Nutami głowy są: włoska cytryna, czarny pieprz, paragwajski petitgrain, mandarynka i kardamon; 
* Nutami serca są: jaśmin, neroli i absynt; 
* Nutami bazy są: drzewo sandałowe, piżmo, haitańska wetyweria i bursztyn.
Woda toaletowa Oriflame Giordani Gold Man to dynamiczny i jednocześnie tajemniczy zapach, który wytworzy wokół Ciebie niezwykle kuszącą aurę.
* kwiatowo-drzewny zapach
* nowoczesnego, pewnego siebie mężczyzny
* do używania na co dzień, ale też na specjalne okazje

Mamy tutaj piękną, męską elegancję - ciemno brązowy flakonik, ze złotą nakrętką i napisami. Mimo, że szkło jest ciemne, bardzo dobrze widać pod światło zawartość i zużycie można śledzić na bieżąco. Każdy flakonik, który do mnie dociera, zawsze jest zafoliowany. 
Zapach zaraz po psiknięciu jest mocny, ja wyczuwam cytrynę i mandarynkę w pierwszym planie. Po chwili cytryna ustępuje miejsca delikatnym nutom kwiatów, by na koniec przenieść nas w świat męskiej świeżości okraszonej piżmem, drzewem sandałowym i wetywerią. Piękny, elegancki zapach, ale spokojnie możemy go również używać na co dzień. 
Jeśli chodzi o mojego męża, to jeszcze żaden z zapachów Oriflame, nie przebił jego ukochanego zapachu Giordani Gold Notte - ten jest u niego numer 1. 
Co oczywiście wcale nie oznacza, że ten jest gorszy - jest po prostu inny i na inne okazje. Oboje kochamy zapachy Oriflame, każdy z nich jest wyjątkowy, każdy ma coś w sobie i każdy jest piękny, polecamy :)
 
Znacie ten zapach? Kupujecie dla swoich mężczyzn perfumy? Trafiacie w ich gusta?
Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. ten zapach bardzo nam się podoba ale nie mieliśmy jeszcze Giordani Gold Notte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachu nie znam, ale buteleczka prezentuje się świetnie. Może je zamówię dla męża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nuty zapachowe sa bardzo ciekawe. Flakonik tego perfumu jest śliczny

      Usuń
  3. flakonik cudowny, nie pozostaje mi nic innego jak kupić mojemu mężowi te perfumy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny flakon. Myślę, ża zapach spodobałby się mojemu mężowi.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa jak pachnie szkoda że nie można wąchać przez kompa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego zapachu. Mój mężczyzna kupuje sobie sam perfumy

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachu nie znam ale opakowanie jest fajne, takie wyraziste

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie potrafię sobie wyobrazić zapachu, niemniej jednak flakonik wygląda niezwykle elegancko!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. brzmi intrygująco, ciekawy. Niestety nie znam żadnego zapachu Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam już ją gdzieś w sieci i jestem zaciekawiona, mój mąż z pewnością by się ucieszył z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  11. My zawsze kupujemy perfumy razem, razem sprawdzamy zapachy i raczej jesteśmy zgodni :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, wyglądają naprawdę pięknie. Ciekawa jestem jak pachną rzeczywiście. Zapach wydaje się mega ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz sam flakon wyglada przepieknie i bardzo tajemniczo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Flakon tych perfum jest bardzo elegancki :) A zapachu jestem ciekawa, bo męskie zapachy zawsze mnie intrygują ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamówiłam tę wodę mojemu mężowi. Bardzo podoba mi się ten zapach. Jest niesamowicie elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  16. musi cudownie pachnieć, ja uwielbiam wyszukiwać męskie zapachy i obdarowywać nimi mojego faceta :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie kupowałam i na razie nie mam komu kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mój mąż na pewno się ucieszy z takiego prezentu!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger