środa, marca 13, 2019

DISCOVER Tuscan Sunset - żel pod prysznic i mydełko.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj pokażę Wam dwa kosmetyki do pielęgnacji ciała, będzie to żel pod prysznic i mydełko w kostce Discover Tuscan Sunset firmy Oriflame.
Zapraszam na post.
 

"Inspirowany bogatym i majestatycznym krajobrazem Toskanii żel pod prysznic, który wspaniale się pieni, doskonale lecz łagodnie oczyszcza i nadaje skórze piękny zapach toskańskich winogron. Nie zawiera mydła. Zrównoważone pH." 250ml/15,90zł

Żel pod prysznic mamy w niedużej, płaskiej, przeźroczystej, rozszerzanej u dołu butelce. Całość utrzymana jest w kolorze ciemnego, brudnego różu. Naklejka przedstawia piękny zachód słońca nad winnicą, do tego piękne, soczyste kiście ciemnych winogron.
Zapach również jest zachowany w klimacie soczystych winogron, jednak przepleciony nutami kwiatów. 
Dobrze się pieni, zmywa zanieczyszczenia z ciała, czyli doskonale sprawdza się w roli żelu pod prysznic.

"Inspirowane pięknem winnic Toskanii, cudownie pachnące mydełko. Łagodnie oczyszcza, pozostawiając na skórze romantyczny aromat toskańskich winogron." 90g/6,90zł

Mydełko, to tradycyjna kostka myjąca. Zapachem nawiązuje do linii Tuscan Sunset. Ładny, owocowo-kwiatowy zapach.
Od mydełka oczekujemy usunięcia brudu i brzydkich zapachów z rąk i tak też robi. Dobre mydełko.

Znacie któryś z tych kosmetyków? Wolicie mydła w płynie, czy w kostce?
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. jak kupuje zel to patrze jedynie na to by ładnie pachniał, tuta zapach mnie skusił

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne opakowania. żeli pod prysznic nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze są te kosmetyki, a ich szata graficzna zachwyca! :) Ciekawi mnie zwłaszcza żel pod prysznic, bo musi mieć śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten zestaw, zapach obłędny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już samo opakowanie mnie kusi - muszę zamówić sobie taki zestaw, Kiedyś często je zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie barwne, żywe szaty graficzne :) Nigdy nie miałam żeli ani mydeł z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych kosmetyków, ale zdecydowanie opakowania zachecają do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor mydelka. Osobiście że używam ale śliczne. A żel ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś czuję, że zapach wpasowałby się w mój gust <3 Muszę je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten żel pod prysznic muszę spróbować, lubię takie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ta seria bardzo do mnie przemawia ciekawi mnie ich zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne opakowanie. Kiedyś często sięgałam po te żele. Mają piękne zapachy a ten musi pachnieć ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie wolę mydła w płynie. Te w kostce wysuszają moje dłonie jeszcze bardziej dlatego ich nie stosuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ ten oriflame ma szeroki asortyment- co rusz to coś nowego!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piękna szata graficzna, ciekawe kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żele z tej serii są bardzo przyjemne zapachowo i trzeba przyznać, że mają bardzo zachęcający design opakowań.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam jeszcze tych produktów, ale wizualnie bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestawik :) dawno nie mialam nic pod prysznic z Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo ciekawa jakie składy mają te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie w łazience stoi inny zapach :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger