sobota, marca 09, 2019

Zestaw 4 produktów Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać bardzo fajny zestaw, który ukazał się niedawno w katalogu Oriflame. Zestaw zawierał aż 4 produkty: mydło do rąk w płynie, szampon, krem do rąk i wodę toaletową za cenę 49,99zł.
Myślę, że bardzo opłacało się zamówić ten zestaw.
Zapraszam na post.


"Zapewnia włosom czystość, świeżość i piękny zapach. Formuła z pokrzywą i cytryną, idealna do włosów przetłuszczających się. Przedłuża czas między kolejnymi myciami głowy, usuwając nadmiar sebum. Biodegradowalny. Nie zawiera silikonów."250ml

Szampon Love Nature z pokrzywą i cytryną znajduje się w przeźroczystej, wąskiej butelce z wygodnym otwarciem typu klik. Fabrycznie zamknięcie posiada dodatkową blokadę, która uniemożliwia otwarcie i wylanie szamponu, dopiero kiedy oderwiemy plombę otworzymy wieczko.
Nie jest za gęsty, taki w sam raz. Bardzo ładnie, rześko pachnie za sprawą tych cytrynowych aromatów. Szampon bardzo dobrze oczyszcza moje włosy, dawno nie miałam szamponu gdzie czułabym takie mocne oczyszczenie.
 
"Mydło do rąk o pobudzającym zapachu z naturalnymi olejkami. Nawilża skórę oraz pozostawia na niej aromat cytryny i werbeny. Luksusowe, bogate w składniki nawilżające oraz łagodne - może być używane do codziennej pielęgnacji. Testowane dermatologicznie."300ml

Mydło w płynie o świeżym zapachu cytryny i werbeny. Znajduje się w przeźroczystej, wąskiej butelce z pompką, tradycyjne opakowanie, w jakim najczęściej mamy mydła w płynie.
Jednak trzeba przyznać, że prezentuje się bardzo ładnie w łazience na umywalce.
Zapach jest cytrusowy, w sumie przypomina mi cytrynowe landrynki.
Mydło jak mydło, powinno dobrze oczyścić z zabrudzeń nasze dłonie i to też robi.

"Kwiatowo-wodna kompozycja, przywołująca nastrój błogiego relaksu na słonecznej, egzotycznej plaży. Zmysłowy kwiat frangipani, nuta cascalone, niosąca delikatny aromat morskiej bryzy i ciepły akord świeżego mleka kokosowego tworzą rozkoszny zapach wymarzonych wakacji."30ml

Zapach został wydany w 2016 roku, czyli najnowszy już nie jest i zapewne większość może już go poznała, jednak dla mnie jest to nowość. Żółty kartonik z rysunkiem hamaka i rajskiej plaży w tle jak dla mnie oznaczał coś ładnego i takiego co lubię. Szczerze mówiąc nie zawiodłam się i moje oczekiwania się spełniły. Mimo, że flakonik jest skromny i prosty, skrywa w sobie bardzo ładne akordy, morskie, wodne, kwiatowe, to coś co zdecydowanie lubię. Wyczuwam tutaj nuty melona, ale nie jestem do końca pewna czy to melon, czy morska nutka nęci mój zmysł. Tak czy inaczej żałuję tylko, że ta woda ma tak małą pojemność.

"Luksusowy krem do rąk z kolekcji Spiced Citrus ma radosny, wspaniały zapach mandarynek, kwiatów pomarańczy i cynamonu. Doskonały pomysł na prezent!"75ml

Krem do rąk Spiced Citrus jak tylko go otworzyłam skojarzył mi się ze świętami Bożego Narodzenia. Mandarynki, pomarańcze, goździki i cynamon, to zdecydowanie świąteczne klimaty. Ale zupełnie mi to nie przeszkadza jeśli chodzi o krem do rąk.
Bardzo lubię zapach goździków i cynamonu, w połączeniu z mandarynkami i pomarańczami przywołują wspomnienia cudownych świąt.
Ogólnie ujmując, jestem bardzo zadowolona z całego zestawu. Świeże nuty w całym zestawie świetnie orzeźwiają i dodają energii. Wyczekujcie tego zestawu, jak tylko się pojawi szybko zamówcie, bo na prawdę warto >> klik.

Znacie któryś z tych kosmetyków, a może udało Wam się upolować ten zestaw?
Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. Z tych kosmetyków, które tu pokazałaś znam właśnie ten zapach - bardzo przyjemny..
    Co do pozostałych kosmetyków - jeszcze po nie nie sięgnęłam ( ale nie mówię "nigdy nie mów nigdy" ) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki ale kosmetyki bardzo mnie zainteresowały. Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego, ale udało Ci się je kupić za korzystną cenę 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. W fajnej cenie trafiłaś, ja gdybym się zdecydowała, to głównie dla wody toaletowej :). Nie jestem fanką innych ich produktów i raczej je omijam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się wydaje, że ogólnie warto zamawiać zestawy :D chociaż sama dawno nic nie miałam. lubię Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy z tych kosmetyków jest dla mnie zupełną nowością. Prezentują się one naprawdę dobrze i do tego jeszcze taka dobra cena.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie ten zestaw i jeśli chodzi o kosmetyki, zapachy i cena fajna

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo! Fajny ten zestaw jako prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od lat nie miałam nic z tej marki. Zestaw wydaje się bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo rzadko sięgam po kosmetyki Oriflame, ostatni raz chyba jakieś 10 -15 lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny zestaw, zastanawiałam się nad jego zakupem i teraz troszkę żałuję że go nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam dostepu do Oriflame, ale wygladaja bardzo wiosennie, swiezo i zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam ich ale ta woda toaletowa mogłaby mi sie spodobać

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena za taki zestaw jest idealna. Wodę toaletową chętnie sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mydło w płynie mnie ciekawi, no i oczywiście perfumy - jestem maniaczką zapachową :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nie miałam żadnego z tych produktów ale regularnie zamawiam z oriflame i pewnie z czasem też je przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubie ich produkty, zawsze pieknie pachna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cytryna, werbena, rajska plaża - same wspaniałości! :) I kolejna woda toaletowa, której zapach wydaje się być stworzony dla mnie. Muszę poznać te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo wiosenne opakowania, kolory i zapachy. Kuszące

    OdpowiedzUsuń
  20. Już widzę, że muszę zrobić zakupy. :) Bardzo fajne i ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te produkty wyglądają super :D

    OdpowiedzUsuń
  22. To jakaś nowość chyba, bo jeszcze ich nie widziałam... a wodę toaletową z tej serii mam, ale inny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te kosmetyki wyglądają bardzo kusząco, maja piękne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zainteresował mnie szczególnie szampon. Skoro dobrze oczyszcza włosy to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger