środa, marca 27, 2019

Grace Karin Vintage - ciemno szara sukienka.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Nareszcie, jest słoneczko, ptaszki ćwierkają, niebo błękitne - wiosna :)
Aż chce się żyć, uśmiechać bez powodu.
Korzystając z tej przecudnej pogody chciałam Wam pokazać śliczną, ciemno szarą sukienkę ze sklepu Grace Karin.
 Za chwilę troszkę Wam o niej opowiem, zapraszam na post.


Bardzo dawno nie było u mnie żadnej modowej stylizacji. Ostatnio dotarła do mnie ta śliczna, ciemno szara sukienka i chciałam Wam ją pokazać. Sukienka jest uszyta z aż 96% poliesteru, lekko się rozciąga. Materiał jest grubszy, nadaje się właśnie na wczesną wiosnę, czy jesień. Z tyłu posiada zamek błyskawiczny, który jest schowany. Z przodu i na rękawach ma ozdobne guziki. Do sukienki dołączony jest pasek, który możemy przewiązać, zrobić kokardę, bądź całkiem go zdjąć - jak kto woli. Ja go tylko przewiązałam.
Powiem Wam, że jakość tej sukienki jest bardzo dobra, jest ładnie uszyta, żadne nitki nie zwisają, wszystko jest prosto uszyte. Wysyłka jest bardzo szybka, ja czekałam niecałe 2 tygodnie na sukienkę. Zajrzyjcie na stronę sklepu, na pewno coś dla siebie wybierzecie, warto bo jakość jak widzę jest super.
Jeśli macie ochotę na tę sukienkę, to przy kodzie:  SKLB 
 kupicie ją aż 60% taniej.

21 komentarzy:

  1. piękna fryzura i elegancja w najlepszym wydaniu. Bardzo ładna stylizacja i wiosenne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta sukienka. Od pewnego czasu sama lubię tegu tupu ubrania.
    Pięknie Ci w tym kolorku i fryzurze - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega sukienka, wygląda elegancko, ale fajnie można połączyć ją z codziennymi stylizacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze wyglądasz w tej sukience! jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nei przepadam za ciemnymi ubraniami

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam sukienki z tej strony i jestem z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka i fajnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wyglądasz. Sliczna jest ta sukienka :) elegancka i z klasą

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna sukienka, już ją widzę u siebie, idealna do pracy

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie sie prezentujesz, z klasa i elegancją

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana piekna sukienka i Ty wygladasz jak milion dolarow :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancka i bardzo kobieca sukienka, a takie lubię najbardziej :) Wyglądasz w niej obłędnie Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jest ta sukienka. Niby taka prosta ale bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna ta sukienka i w ogóle super kolor. podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta sukienka z pewnością spodobałaby się mojej mamie ;) Ja w ogóle nie lubię nosić sukienek ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna stylizacja :) dosc uniwersalna i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uniwersalna sukienka, idealna do pracy. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie w tej sukience :) Pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się podoba ta sukienka... chociaż wolałabym kolorową :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger