poniedziałek, marca 11, 2019

Środki czystości firmy FLO.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj chciałam Wam przybliżyć firmę Flo, która specjalizuje się w produkcji środków czystości. W moim domu pojawiło się kilka produktów tej firmy: płyn do prania, płyn do płukania tkanin, płyn do mycia naczyń, płyn uniwersalny i do czyszczenia łazienki.
"Produkty marki Flo, charakteryzują się wysoką skutecznością działania z zachowaniem dbałości o naturę. To istotne dla współczesnych klientów, mających dużą świadomość ekologiczną i wysokie wymagania względem używanych produktów. To uniwersalne produkty tworzone przy użyciu naturalnych olejków oraz ekstraktów z owoców i kwiatów. W produkcji wykorzystywane są łatwo biodegradowalne, skuteczne związki powierzchniowo czynne. Produkty marki Flo są delikatne dla skóry rąk oraz zawierają konserwanty o niskim potencjale alergizującym, nie zawierają fosforanów ani parabenów. Produkty Flo łączą w sobie nowoczesność, troskę o czystość w domu i ochronę środowiska. Wyróżnia je bardzo wysoka jakość, wydajność i skuteczność użycia oraz piękny, naturalny zapach."
Zapraszam na post :)


Unikalna formuła żelu łączy w sobie siłę proszku do prania z enzymami, z pielęgnującymi właściwościami płynów. Połączenie substancji zmiękczających i piorących powoduje, że pranie jest miękkie i idealnie czyste. Zapewnia ochronę włókna oraz koloru, dzięki czemu tkaniny pozostają jak nowe. Nadaje tkaninom delikatność i świeży, długotrwały kwiatowy zapach. Odpowiedni do prania ręcznego i do pralek automatycznych.
  • idealnie czyste pranie
  • miękkie tkaniny
  • ochrona koloru
  • piękny zapach
 Żel do prania mamy w 2l butelce. Jak widać, szata graficzna jest ładna, mi się podoba - zresztą wszystkie produkty mają ładny design. Zapach jest delikatny, ładny, kwiatowy. Dobrze pierze, pranie jest czyste, delikatnie pachnące świeżością.
 
Płyn do płukania tkanin Flo Pure głęboko wnika w strukturę materiału na długo pozostawiając w nim przyjemny, delikatny zapach z nutami owoców i kwiatów. Zawiera składniki ułatwiające prasowanie Easy Iron oraz skutecznie zapobiega elektryzowaniu się tkanin. Daje długotrwałe uczucie miękkości i świeżości.
  • piękny zapach
  • miękkie tkaniny
  • efekt antystatyczny
  • łatwe prasowanie
Płyn do płukania tkanin pięknie, kwiatowo pachnie, mogłabym go cały czas wąchać. Od jakiegoś czasu zmagałam się z elektryzowaniem praktycznie wszystkiego, ubrań, podczas ubierania lub rozbierania, czy pościeli kiedy ścieliłam łóżka. Dopiero zmiana żelu do prania i płynu do płukania tkanin pozwoliły mi się  z tym problemem uporać. Nie było to przyjemne, wszystkiego czego się nie dotknęłam, powodowało "kopnięcie" prądem. Płyn mamy w kilku wariantach zapachowych.

 Skoncentrowany, niezwykle wydajny balsam do mycia naczyń idealnie usuwa tłuszcz i inne zabrudzenia. Aktywna piana ułatwia skuteczne usuwanie brudu. Wyjątkowo łagodny dla skóry dłoni. Zawiera Panthenol oraz olejki owocowe. Delikatny owocowo-kwiatowy zapach sprawia, że codzienne mycie naczyń staje się czystą przyjemnością.
  • zawiera Panthenol
  • idealnie usuwa tłuszcz
  • zawiera olejek arganowy
  • delikatny dla dłoni
Ładna, pół litrowa butelka balsamu do mycia naczyń z pompką. Ma delikatny zapach, trochę czuć olejek arganowy, a troszkę wyczuwam delikatne nuty cytryny, ale może się mylę ;) Moje dłonie często przy myciu naczyń były uczulone na różne składniki, detergenty powodowały zaczerwienione i swędzące placki między palcami. Po zmianie płynu ręce wróciły do dawnej formy, nic nie piecze, nie swędzi i nie jest zaczerwienione.
 
Flo Bathroom Cleaner to wygodny w użyciu spray przeznaczony do czyszczenia powierzchni zmywalnych w łazience. Dzięki specjalnej formule PRO ACTIVE FOAM płyn skutecznie usuwa kamień oraz osady z mydła. Przeznaczony jest do czyszczenia armatury łazienkowej, kabin prysznicowych, wanien i baterii ze stali nierdzewnej. Nie pozostawia smug na czyszczonej powierzchni. Nadaje powierzchniom przyjemny, odświeżający, cytrusowy zapach.
  • usuwa kamień i osad z mydła
  • wygodny w użyciu
  • nie pozostawia smug
  • cytrusowy zapach
Płyn do czyszczenia łazienki ma delikatny, ładny zapach cytrusów, coś między mandarynką, pomarańczą i cytryną.
Zadziwił mnie szczególnie brak chemicznego zapachu, jaki przeważnie mamy w tego typu produktach. Nie znajdziemy tutaj drażniącego, gryzącego w gardle, szczypiącego w oczy spraju, ale na prawdę delikatny płyn który skutecznie czyści umywalkę, wannę, czy krany.
 
Wyjątkowa formuła płynu uniwersalnego FLO skutecznie czyści wszystkie powierzchnie zmywalne. Delikatnie je pielęgnuje pozostawiając bez smug i zabrudzeń. Wspaniały, aromatyczny i długotrwały zapach pozwala cieszyć się czystością i świeżością.
  • długotrwały zapach
  • delikatna pielęgnacja
  • brak smug
  • extra skuteczny 
 Uniwersalny płyn do czyszczenia wszystkich powierzchni, o cudownym zapachu soczystej pomarańczy. Pozostawia powierzchnie czyste, wyczyszczone i pachnące.  Tutaj również mamy kilka wariantów zapachowych do wyboru.
Jestem mile zaskoczona zarówno skutecznym działaniem każdego z tych produktów ale również tym, że żaden z nich nie jest drażniący, ani uczulający, natomiast wszystkie są delikatne w swoim działaniu. Polecam Wam te produkty.
 
Znacie środki piorące i czyszczące firmy Flo?
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Markę FLO poznałam stosunkowo niedawno, ale jestem bardzo zadowolona z jakości ich chemii domowej. Są doskonałe i niedrogie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych środków, ale podoba mi się podejście marki :) Nie lubię środków czystości o drażniących zapachach, czasem nie mozna wytrzymać w niewielkiej łazience podczas sprzątania, wąchając te różne chemiczne "aromaty" Dobrze że są marki, które są zupełnie inne

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mialam jeszcze okazji ich uzywac :) ale mysle ze zapach by mi sie spodobal

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo ostatnio się czyta o tych produktach, ale osobiście ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam wogole tych środków. Ale sądze że w nie długim czasie je poznam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubiłam się z produktami tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nie znam tej marki. Muszę poszukać gdzieś stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dość ostrożnie podchodzę do nowych środków chemicznych, bo u niektórych moich domowników powodują one uczulenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ich produkty, kilka razy kupiłam. Z ich działania byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę je w końcu wypróbować, wiele osób poleca te środki czystości.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam do czynienia z tą marką, ale moja mama używa ich płynów do płukania i jest zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spotkałam się jeszcze z tą marka. Jestem wierna moim produktom do czyszczenia bo są skuteczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki, ale lubię mocno intensywne w zapachu płyny do płukania ( naszych dorosłych ubrań ). Czy myślisz, że tej firmy by mnie zadowoliły?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawił mnie ten żel do prania :) Muszę go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio testowałam FLO i dla mnie super ! mam płyn do podłóg coś tam z marsylią i zapach cudo :D jestem ciekawa innych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię środki czystości, które mają przyjemne zapachy i dobre działanie, a Twoja recenzja zachęciła mnie do poznania tych tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marke znam jedynie z blogosfery, dosc glosno o niej ale dobra chemia do domu to zawsze cos czego poszukuje :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie kojarzę tej firmy, ale uwielbiam te żele <3 Są o wiele lepsze od proszku :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety spotykam się z nimi dopiero po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy raz je widzę, ale poszukam w okolicy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger