poniedziałek, marca 18, 2019

Piękna torebka True Romance i Dare to Shine uwodzicielska woda toaletowa dla pań.

Hej!
Witajcie Kochani w nowym tygodniu :)
Wczoraj czuć wyraźnie było powiew wiosny, a dzisiaj już pochmurno i buro na dworze, ale jak mówi staropolskie przysłowie w "marcu jak w garncu" i to się w 100% sprawdza.
Chcę Wam dzisiaj pokazać ostatnie nowości jakie pokazały się w Oriflame - jest to śliczna listonoszka/torebka w kolorze nude i pudrowego różu, oraz woda toaletowa Dare to Shine. Co sądzę o tych dwóch nowościach, dowiecie się idąc dalej :)
Zapraszam na post.


"Wygodna, nieduża torebka w supermodnych, delikatnych odcieniach nude i pudrowego różu. Pasuje zarówno do dziennych, jak i popołudniowych stylizacji. Możesz ją nosić w ręku, trzymając za specjalne, ozdobne kółko lub - z dołączonym paskiem - na ramieniu. Obowiązkowy dodatek sezonu!"

Piękna i modna, nie duża torebka zachwyca kolorem, kształtem i designem. Możemy ją nosić na ramieniu, bądź trzymając ją w ręku za ozdobne kółeczko. Sprawdzi się zarówno przy dziennych stylizacjach, jak również zachwyci przy wieczorowych wyjściach. Śliczny, pudrowy róż/nude będzie uzupełnieniem praktycznie każdej stylizacji. 
Jest porządnie uszyta, jakość tej torebki jest na wysokim poziomie. Jestem nią oczarowana, będzie mi towarzyszyć bardzo często.
 
"Pełna blasku kompozycja z wyrafinowanymi nutami kwiatów Tiare, zielonej gruszki, ciepłego akordu wanilii i odrobiną różowego pieprzu. Intensywnie kwiatowy zapach Dare to Shine został zamknięty we flakonie inspirowanym kształtem diamentów." 50ml

Dare to Shine są to nowe, orientalno-kwiatowe perfumy dla kobiet, wydane w tym roku. Twórcą tej wody jest Philippine Courtiere. Nutami głowy są: gruszka, malina i różowy pieprz; Nutami serca są: gardenia tahitańska, jaśmin wielkolistny i heliotrop; Nutami bazy są drzewo sandałowe, bursztyn i wanilia.
Na pierwszy rzut oka zachwyca nas flakonik, który jest inspirowany kształtem diamentów. Myśl przewodnia tej wody to "Lśnij jak diament" ten moment jest właśnie dla Ciebie, pokaż swój blask, pokaż swoją charyzmę, kobiecość i śmiałość.
Zapach Dare to Shine jest pełen blasku, kompozycja z nutami kwiatów Tiare, zielonej gruszki, ciepłej wanilii i odrobiną różowego pieprzu. Jest to intensywnie kwiatowy zapach. W pierwszej chwili wydaje się słodki, jednak po chwili ta słodycz zmienia swoją intensywność, łagodnieje i przeradza się w eleganckie, kwiatowe nuty. Powiem Wam, że jest to mega kuszący zapach, bardzo ale to bardzo kobiecy, jestem pewna że większości się spodoba. Mimo, że jest to woda toaletowa, to zaskoczyła mnie jej zaskakująco długa trwałość na skórze.
Warto po niego sięgnąć, wyraź siebie.
Oba produkty skradły moje serce, bardzo jestem z nich zadowolona i cieszę się, że się na nie zdecydowałam. Teraz możecie jeszcze skorzystać z promocji na wodę Dare to Shine.

Znacie te produkty? Jak Wam się podoba torebeczka? 
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Torebka śliczna,jestem też ciekawa zapachu tej wody

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest ta torebka a perfumy uwielbiam, pięknie pachną

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie torebka będzie pasować do wielu stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka faktycznie śliczna. Te perfumy widzę że cieszą się popularnością

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że zestaw idealny na wiosnę. Piękna torebka i zapach mocno mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach kuszący, tym bardziej, że nuty zapachowe mi się podobają. Śliczna ta torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to nowosci, a torebka bardzo mi sie podoba, przywodzi takie letnie i sloneczne klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki ale flakonik jest śliczny. A torebka bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa zapachu , niestety sobie nie umiem go wyobrazić na podstawie opisu.
    flakon całkiem przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te perfumy pewnie mega ciekawe. Dla mnie świetny design buteleczki <3
    A torebka boska! Wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Flakonik wygląda niezwykle ekskluzywnie , nuty zapachowe intrygują...ciekawa jestem jak to pachnie na żywo:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna torebeczka, idealna do wiosennych stylizacji. Co do perfum to mogłyby mi się spodobać, bo mają w sobie gardenię tahitańską którą uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach kusi i to bardzo a torebka bardzo śliczna.Idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna torebeczka :) taka uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zarówno torebka jak i flakoniki są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfumy mają bardzo ładny flakon..a torebka - cóż..urocza!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna torebka! :) Wszystko mi się w niej podoba - kształt, kolor i design. Chyba też sobie muszę taką sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach mam - ale jak będzie ciepło, to niestety nie będzie sprzyjał on mojemu samopoczuciu. Teraz, kiedy jest chłodno jest idealny - bo tak fajnie otula. Torebeczka świetna - uwielbiam takie małe do których zmieszczę portfel i klucze z telefonem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie prezentuje się ta torebka, rzadko widziałam torebki w takim kształcie, więc od razu zwróciła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebeczka jest cudowna <3 Aż sama bym taką przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna torebka, sama takie uwielbiam bo nie są typowe.

    OdpowiedzUsuń
  22. Od pewnego czasu wody toaletowe z Oriflame zdobywają moje uznanie. Ta również bardzo mnie zaciekawiła. Ma przepiękny, dosyć oryginalny flakonik, od którego aż nie można oderwać wzroku.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger