czwartek, marca 28, 2019

CHILLBOX - marzec 2019.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Marzec jest jednym z piękniejszych miesięcy roku, dobrze nam się kojarzy przede wszystkim z naszym świętem, czyli z Dniem Kobiet, ale również pojawiają się pierwsze cieplejsze dni, witamy kalendarzową wiosnę. 
Każdy z nas z utęsknieniem po zimie na nią czeka. Marcowy Chillbox idealnie wpisał się powiew wiosny, aktywność i kobiecość. Znalazło się w nim 7 produktów, które jak najbardziej mi się spodobały i trafiły idealnie w mój gust.
Zapraszam Was na przegląd tego, co się w nim znalazło.


 Koreańska maseczka na twarz BRZOSKWINIA, 4,95zł 
Maseczka na twarz w płacie z ekstraktem z brzoskwini i wodą lodowcową, stworzona z myślą o pielęgnacji cery suchej. Nawilża skórę, pozostawiając ją miękką, gładką i promienną. Ekstrakt z brzoskwini ma działanie lekko złuszczające, wygładza i rozświetla skórę, przywracając jej młodzieńczy wygląd. Woda lodowcowa z Islandii, bogata w drogocenne minerały, wspomaga kondycjonujące działanie maseczki.

Bardzo lubię maski w płachcie, tym bardziej się z niej ucieszyłam, bo w końcu będę mogła po części poznać tak zachwalaną, koreańską pielęgnację. Z miłą chęcią ją wypróbuję.


 Naturalny żel pod prysznic z ekstraktem z melona- Laq 14,00zł
Łagodna receptura oparta na substancjach myjących pochodzenia roślinnego, wzbogacona ekstraktem z melona zapewnia doskonałe oczyszczenie skóry bez jej przesuszenia. Dodatek ekstraktu z nasion lnu, płatków owsianych i mleka ryżowego zapewnia efekt gładkiej i nawilżonej skóry. Nie zawiera SLS, SLES, parabenów i silikonów. 300ml

Żel jest dosyć gęsty, o zapachu melona, chociaż zapach różnie może się kojarzyć - mnie kojarzy się z syropem dla dzieci, ale może również po części z gumą balonową. W kontakcie z wodą nabiera pięknego, melonowego zapachu. Na pewno stanie się naszym ulubieńcem. 

 Krem do twarzy malinowy lub figowy- Mokosh 45,00zł
FIGA - innowacyjny, a zarazem naturalny krem o apetycznym zapachu figi do regularnej pielęgnacji każdego typu skóry. Stworzony na bazie naturalnych olei i ekstraktów wykazuje silne właściwości nawilżające , regenerujące i odżywcze. 

Nie miałam okazji poznać kosmetyków tej firmy, dlatego bardzo się cieszę, że jest taka możliwość. Do mnie trafiła wersja FIGA. Ten krem, to wersja mini ma 15ml pojemności. Czasem warto mieć takie małe pojemności, idealnie sprawdzą się podczas wyjazdów kiedy kiedy liczy się każdy kawałek miejsca w bagażu. Mamy tutaj aż dwa lata na jego zużycie, na pewno zdążę go zużyć. Warto dodać, że pięknie pachnie.

Peeling do ust o zapachu gorącej pomarańczy - Hania Beauty, 19,90zł 
Peeling zapewnia Twoim ustom kompleksową pielęgnację - delikatne złuszczenie, odpowiednie nawilżenie, wygładzenie oraz odżywienie ust, a do tego ochronę przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi, na które jesteśmy narażeni. A przepiękny zapach pomarańczy zostanie na długo!Nic, tylko się całować. 20g

Jestem zadowolona, że naturalny peelig do ust jest w tym boxie. Moje usta często reagują na zmiany temperatur, wiatr, czy mróz - dlatego muszę szczególnie o nie dbać i je pielęgnować, takie peelingi idealnie mi w tym pomagają. Oczywiście obłędnie pachnie pomarańczami.
 
 Herbata Legends - Basilur 4,25zł
O każdym produkcie firmy Basilur Tea śmiało można powiedzieć, że jest to rzecz unikatowa i niepowtarzalna. Starannie dobrani, najwyższej klasy specjaliści z wieloletnim doświadczeniem nieomylnie selekcjonują i wybierają  najlepszego gatunku liście herbaty, aby stały się markowym produktem. Herbaty Basilur Tea są konfekcjonowane w ciągu kilku dni od zerwania liści. Co ważne, pakowana w tym miejscu gdzie rośnie, co niepomiernie wpływa potem na wyborną jakość każdej zaparzonej filiżanki napoju. Dodatkowo w takim uroczym opakowaniu!

Zaraz sobie zaparzę tę herbatkę i wypiję z najwyższą przyjemnością. Jakiś czas temu miałam okazję spróbować tych wybornych herbat u mojej sąsiadki, stąd wiem jak są pyszne, zachwycają nie tylko smakiem, ale i przepięknymi opakowaniami. Kto je widział, ten wie.

Królowie bourbona
Pełna dramatyzmu opowieść o rodzinnych sekretach i odnajdywaniu utraconej miłości, a także zaciętej rywalizacji między cudownie ujmującymi bohaterami i rozkosznie podłymi draniami. Zachwycicie się niezwykłą scenerią stanu Kentucky, wyszukanymi strojami i smakiem najlepszej amerykańskiej whisky. Zobaczycie, jak niezwykle przedstawione są związki między klasą uprzywilejowaną i uciśnionymi śmiertelnikami.


W boxie znalazła się również książka. Do wyboru mamy kilka gatunków obyczajową, przygodową, kryminał, fantasy i romans. Do mnie trafił romans z czego bardzo się cieszę, dawno nie czytałam żadnej książki z tego gatunku literackiego, dlatego z chęcią przeczytam. A już sam jej opis z tyłu książki skutecznie mnie do jej przeczytania zachęca. Lubicie czytać romanse? 

Kubek Królowej - Mondex 24,90 zł  
Kubek porcelanowy Elisabeth marki Affek Design by Mondex. Unikatowy kształt kubka z pokrywką w kształcie korony będzie świetnym prezentem dla każdej ważnej osoby. Nadaje się do zmywarki i kuchenki mikrofalowej. poj 360ml.

Myślę, że nie ma osoby która nie kocha kubów. Ja sama lubię je zbierać, wyszukuję oryginalne wzory. Tym kubkiem ChillBox zrobił mi największą przyjemność :) Jest piękny i w moich ulubionych różowo/brzoskwiniowych kolorach. Królowa zasługuje na koronę :) Poranna kawa lub herbata będzie w nim bosko smakować. 

Z całego marcowego Chillboxa jestem bardzo ucieszona, wszystkie produkty są fantastyczne. Kubek zachwyca, książka również a i kosmetyki są na wysokim poziomie, więc jak najbardziej jestem z całości zadowolona. 
Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. mam ten zestaw i jestem zachwycona zawartością, idealnie podrasował pod mój gust a kubek jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie przed chwilą opublikowałam post o tym boxie ;) Ale się naśmiałam jak zobaczylam, że Ty też to teraz zrobiłaś :) Ja jestem zadowolona w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam już zawartość, naprawdę fajna, a kubek to mistrzostwo świata :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kubek jest boski, też taki mam. Znam peeling do ust Hani i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy box, ja mam swój z innej firmy i wlasnie testuje kosmetyki z niego

    OdpowiedzUsuń
  6. Edycja bardzo fajna i ten kubek genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi sie oferta tych boksow, ogolnie chyba jeszcze mnie nie zawiodly :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kosmetyki Laq są mega! lubię poczucie humoru tej marki

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zawartosć kosmetyki rewelacja ten kubek jest bardzo uroczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubek jest czadowy i chyba też sobie muszę taki sprawić ;) A kosmetyki, z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się zawartość tego boxa. Myślę, że byłabym bardzo zadowolona gdybym taki dostała.

    OdpowiedzUsuń
  12. a dla mnie ten kubek wygląda mega kiczowato ! i cała zawartość pudełka na bardzo duży plus, tylko wg mnie ten kubek psuje całość ! ale kto co lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już któryś raz widzę ten kubek <3 Jest boski :D A na ten żel też się czaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zaciekawil mnie ten krem z figa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tego wszystkiego to chyba ten kubek robi największe wow...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny box. Najbardziej urzekł mnie kubeczek królowej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetna zawartość, a kubek rewelacyjny. Super box.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kubek wygrał wszystko, super zawartość boxa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger