wtorek, kwietnia 30, 2019

Coraz bliżej lata, okulary przeciwsłoneczne damskie i męskie Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Mimo, że jeszcze jest dosyć chłodno, na pewno większość z nas już powoli szykuje się na te słoneczne i gorące, letnie dni kiedy będziemy mogli zdjąć ciepłe, wierzchnie okrycia. Każdy chce mieć pięknie opalone ciało, chociaż w praktyce jest to różnie, część z nas ma jasne karnacje, ja właśnie do tej grupy niestety należę. Co roku muszę wspomagać się różnymi kosmetykami przyśpieszającymi opaleniznę, albo różnego rodzaju samoopalaczami. Tym razem jest podobnie, już zaczynam zamawiać i smaruję się nowością firmy Oriflame, jest to spray samoopalający Sun Zone. Dbam nie tylko o ciało, ale i moje oczy, dlatego zamówiłam również dla mnie i  męża okulary przeciwsłoneczne.
Zapraszam na post.


 "Nadaje skórze naturalnie wyglądającą, złocistą opaleniznę w ciągu zaledwie 3 godzin. Intensywnie nawilża, dzięki czemu efekt jest bardziej trwały. Szybkoschnąca, lekka formuła i aplikator w formie sprayu pozwalają na uzyskanie świetnych rezultatów bez smug. Przyjemny, letni zapach. Testowany dermatologicznie." 100ml

Spray znajduje się w ładnej, zgrabnej i poręcznej, plastikowej butelce w kolorze jasnego/perłowego brązu z atomizerem. Nadaje się do używania nie tylko na ciało, ale i na twarz. Samoopalacz zapewnia subtelną opaleniznę bez smug, również nawilża dzięki zawartości kwasu hialuronowego. Nadaje skórze w przeciągu 3h naturalnie wyglądającą, złocistą opaleniznę.Co mnie zaskoczyło, to zapach który jest bardzo ładny, jakby kokosowo/migdałowy. Zupełnie nie wyczuwam tego dziwnego smrodku jakby spalonego ciała, który przeważnie wyczuwam w takich kosmetykach. Super, jestem mega pozytywnie zaskoczona. Na razie stosuję tylko na ręce i twarz, bo je najczęściej najpierw eksponuję ;)

 "Stylowe i zarazem supermodne okulary przeciwsłoneczne, których projekt podkreśla linię brwi. Zgodne z najnowszymi trendami odcienie brązu i przydymionego różu sprawiają, że okulary sprawdzą się jako dodatek do wielu stylizacji. W zestawie etui i ściereczka do czyszczenia. 100% ochrona przed promieniowaniem UV."

Jak większość z Was wie, jestem uzależniona od okularów przeciwsłonecznych, po prostu uwielbiam je nosić. Mam wiele par i moja kolekcja stale się powiększa. Nie mogę się oprzeć i zamawiam kolejne. Tym również nie mogłam się oprzeć, na zdjęciach może nie widać ich pięknego delikatnego różowego koloru oprawki u góry. Jestem w nich zakochana, leżą po prostu idealnie, nic nie uwiera przy nosie i uszach, nie uciskają i nie są za luźne, by spadać z nosa. Posiadają ochronę UV400 przed promieniowaniem słonecznym. W zestawie mamy różowe etui i ściereczkę do czyszczenia.

 "Okulary przeciwsłoneczne w niebieskiej tonacji i klasycznym stylu Wayfarer."

Dla męża również zamówiłam okulary, które są w niebieskim kolorze. Te również mają niebieskie etui i niebieską ściereczkę do czyszczenia. Obie pary bardzo ładnie przyciemniają promienie słoneczne. Używając ich podczas jazdy samochodem, idealnie się spisują - mąż bardzo dużo jeździ i potrzebował okularów, które dadzą mu komfort podczas słonecznych dni, kiedy słońce mocno razi w oczy. Teraz nie rozstaje się z nimi. Polecam, jesteśmy mega zadowoleni z tych okularów. Również ochrona UV ma dla nas duże znaczenie.

Jak jest u Was, lubicie nosić okulary przeciwsłoneczne? Używacie samoopalaczy, czy jesteście w grupie szczęśliwców mających ciemną karnację?
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. mam gdzieś okulary z oriflame z poprzedniego sezonu, te są bardziej nowoczesne i chętnie je zamówię

    OdpowiedzUsuń
  2. Damskie okulary bardzo mi się podobają.Samoopalaczy nie stosuję boję się że narobie sobie plam

    OdpowiedzUsuń
  3. Słońce mnie kocha i opalam się nawet w cieniu;) A co do okularów, jednak tu nie ryzykuję i kupuję u optyka. Jednak oprawki bardzo mi się podobają!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Męskie okulary są super i mój syn ma nawet podobne. Co do damskich to nie mój styl. Spray fajnie się zapowiada i chętnie go poznam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nigdy nie przekonałam się do samoopalacza. Okulary przeciwsłoneczne używam bardzo często podczas prowadzenia samochodu. Okulary damskie jak i męskie podobaja mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ten spray samoopalający mam ochotę - lubię tego typu kosmetyki ( bo nie przepadam za leżeniem na słońcu ).
    A okulary - te męskie bardzo mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz częściej zaczynam rozglądać się za wakacyjnymi gadżetami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kosmetyki samoopalające, pod warunkiem że nie zostawiają smug :D ps super te damskie okulary

    OdpowiedzUsuń
  9. O taki spray by mi się przydał. Okulary są rewelacyjne! Szkoda, że nie mogę takich nosić.. jestem przywiązana do swoich korekcyjnych na stałe ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciężko mi się nosi te przeciwsłoneczne, przez to, że zwykle noszę korekcyjne :P I takim oto sposobem ostatnio pojechałam dłuższą drogą na uczelnię, bo zamiast zwykłych miałam przeciwsłoneczne, a 2 pomyliłam z 8 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobaja mi sie te damskie okulary, szukam wlasnie czegos nowego na ten sezon :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne okulary. Ja mam wrażliwe na światło oczy, więc zawsze zakładam okulary, gdy świeci słońce. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rzadko sięgam po samoopalacze ja jestem z tych co lubią słońce, piękne okulary!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne te okulary, zawsze mrużę oczy, ale nie moge dopasować sobie okularów;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie pary okularów bardzo mi się podobają :) U mnie okulary przeciwsłoneczne to must have w słoneczne dni, o każdej porze roku, ponieważ mam bardzo wrażliwe oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Warto zabezpieczać się przed słońcem! Okulary to must have!

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie cudne okulary! przegapiłam je chyba! muszę takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O właśnie, w przyszłym tygodniu mam 2 imprezy, muszę sięgnąć po samoopalacz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam okulary przeciwsloneczne :) co roku jakies kupuje

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger