czwartek, kwietnia 04, 2019

"Pościg" Elle Kennedy - Wydawnictwo ZYSK.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Jakiś czas temu dotarły do mnie nowości Wydawnictwa Zysk i s-ka. Trzy kobiece pozycje "POŚCIG" Elle Kennedy,  "NOWE JUTRO" Agaty Polte i "KRYMINALNE PRZYPADKI MATYLDY" Bożeny Mazalik. Dzisiaj recenzja pierwszej z nich. Zapraszam na post.



 "Pościg" Elle Kennedy
 "Pełna namiętności opowieść o dwojgu młodych ludzi, którzy odkrywają, że choć wzajemnie doprowadzają się do szału, nie mogą bez siebie żyć…
 Summer to dziewczyna z wyższych sfer, pozornie pochłonięta wyłącznie zakupami i wyglądem. Fitz jest hokeistą, który realizuje swoje marzenia dzięki graniu w drużynie uniwersyteckiej, co zapewnia mu opłacenie upragnionych studiów. To seksowny i ponury facet, którego tatuaże i sposób bycia zupełnie nie pasują do Summer. Jednak obydwoje czują do siebie ogromny pociąg. Wszystko wydaje się iść ku dobremu, jednak kilka nieuważnych słów Fitza sprawia, że urażona Summer odsuwa się od niego, by zacząć flirtować z jego kolegą z drużyny. Jednak obydwoje nie mogą o sobie zapomnieć, zwłaszcza że widzą się codziennie, gdyż zostają współlokatorami. Dzięki temu Fitz poznaje bliżej dziewczynę i radykalnie zmienia o niej zdanie…"
 
Tytuł: Pościg
Autor: Elle Kennedy

Rok wydania: 2019
Stron:
 400
Oprawa: miękka


Z autorką Elle Kennedy spotykam się pierwszy raz czytając tę książkę. Bardzo byłam ciekawa twórczości tej autorki, dlatego tym bardziej ucieszyłam się z możliwości przeczytania jednej z jej książek.
Akcja rozgrywa się na terenie kampusu Briar, głównymi bohaterami są hokeista Fitz i pochodząca z bogatej rodziny,  bogata blondyneczka Summer. Jak możemy się domyślać, Summer jest popularną dziewczyną, która ma zawsze wokół siebie tłumy wielbicieli, jest lubiana przez innych, pewna siebie, jednocześnie jest bardzo przyjacielska i towarzyska. Z kolei hokeista Fitzy jest jej totalnym przeciwieństwem - lubi ciszę, spokój i samotność. Jest hokeistą, gra w uczelnianej drużynie, co przysparza mu popularności, grono wielbicielek po każdym meczu, jednak on z tego nie korzysta, tak jak pozostali członkowie drużyny. Zdecydowanie bardziej woli zamknąć się w swoim pokoju, czytać książki i projektować gry komputerowe. 
Autorka w tej książce poruszyła jeszcze kilka bardzo ważnych tematów, jak np. rozwód rodziców i to, jak taka sytuacja ma wpływ na rozwój dziecka i próby manipulacji nim. Zaskoczeniem może być również pojawienie się wątku ADHD u osoby dorosłej i konsekwencji z tym związanych, np. trudności z nauką - myślę, że mało kto o tym wie. Nie są to jedyne tematy poruszone w tej książce, jednak niewątpliwie są to jedne z najważniejszych.
Obie postaci są bardzo różne od siebie pod względem charakteru i osobowości - jednak jak to zawsze bywa "przeciwieństwa się do siebie przyciągają" tak było i w tym wypadku. Bohaterowie mimo odmienności pałają do siebie ogromną miłością, czy jednak ich odmienność pozwoli im się połączyć, czy mimo tak różnych charakterów zdecydują się na bycie razem? Czy mimo wszystko coś z tego będzie?....
Nie zdradzę Wam wszystkiego, żeby poznać jak ta znajomość się zakończy, musicie sami sięgnąć po tę książkę.

„Pościg” czytało mi się bardzo przyjemnie, z chęcią poznam inne tytuły tej autorki. Książkę czytało się lekko i przyjemnie, jest to dobra propozycja na weekend, po ciężkim i męczącym tygodniu pracy.
 
Za możliwość przeczytania tej książki bardzo dziękuję:


https://sklep.zysk.com.pl/

Znacie autorkę i jej książki? Czytaliście "Pościg"?
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. brzmi świetnie, lubię taką literaturę i dwie skrajnie różne osoby, które coś łączy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle ze ksiazka znajdzie swoich zwolennikow, niestety nie lezy w mojej strefie zainteresowan ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze nic tej autorki, ale może sięgnę po tą książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysle ze moze byc to na prawde fajna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa propozycja, myślę że to książka dla młodzieży

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie typowe książki o miłości już mi się znudziły ale kiedyś je uwielbialam :D Dalej często sięgam po książki , w któych jest jakiś wątek miłosny ale więcej jest innej tematyki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że tematyka dla mnie bliska, sama jestem po rozwodzie, a mój syn ma podobne schorzenie do ADHD. Jestem ciekawa jak przedstawione jest to u osoby dorosłej. Chętnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moje klimaty, bardzo rzadko sięgam po tego typu ksiażki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa książka, ostatnio nie mam czasu na czytanie a więc może kiedyś siegne po nia

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w ogóle nie miałam styczności z tą autorką!

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka zapowiada się ciekawie, a te widoczne w tle też mam na swojej liście!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej autorki, ani tym bardziej jej twórczości, ale ta książka zapowiada się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę ciekawa fabuła, trzeba przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam autorki, ale myślę że książką mogłaby mi się spodobać, lubię literaturę typowo kobiecą

    OdpowiedzUsuń
  15. zapowiada się ciekawa książka, nie słyszałam o tej pozycji wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fabuła bardzo ciekawa. Lubię takie książki, które czyta się lekko i przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie książki, z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To chyba nie mój typ literatury..Nie przepadam za takimi babskimi książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie emocjonujące ksiażki. Myślę, że mogłaby mnie zaciekawić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś czuję że ta tematyka nie jest do końca dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie kojarzę, ale na razie tkwię w recenzenckich, więc nie rozglądam się za nowościami ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger