sobota, kwietnia 13, 2019

The One A-Z Cream Hydra i NovAge Intensive Age Defence krem do rąk.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj przychodzę do Was z dwoma bardzo fajnymi kosmetykami, nowościami firmy Oriflame.
Jednym z nich jest krem koloryzujący TheOne A-Z Cream Hydra, drugim jest krem do rąk NovAge Intensive Age Defence.
Czytając poniżej dowiecie się, co sądzę na ich temat, zapraszam zatem na post.

"Krem koloryzujący, łączący zalety kremu i podkładu. Wygodny i szybki w stosowaniu, kryje w sobie ponad 10 korzyści, w tym całodniowe nawilżenie i ochronę przed zanieczyszczeniami oraz promieniowaniem UV, dzięki SPF 30. Beztłuszczowa formuła udoskonala i rozświetla cerę, a także zapewnia możliwość stopniowania intensywności makijażu."30ml

Mamy tutaj biały kartonik z szarymi napisami. Wewnątrz znajduje się wąska beżowa tubka (ombre) o poj 30ml, tubkę możemy postawić. Jest to również nowość w katalogu.  Ja wybrałam kolor Ivory łącznie mamy 4 warianty kolorystyczne do wyboru. Myślę, że kolory w katalogu są trochę przekłamane i warto albo zdać się na swoją intuicję, albo poszukać konsultantki, która pokaże nam na żywo kolory tych kremów. Chociaż z drugiej strony, wydawało mi się że mój kolor będzie za jasny, jednak po chwili idealnie stopił się z moją karnacją i dopasował do mojego koloru skóry. Ładnie wyrównuje koloryt, zakrywa przebarwienia. Daje ładne, rozświetlone wykończenie, które ja akurat bardzo lubię. Do tego przyjemnie, delikatnie pachnie. Już sama aplikacja sprawia przyjemność. Krem się nie roluje, nie ulatnia podczas całodziennego noszenia. Jestem z niego bardzo zadowolona. Również ochrona przed promieniowaniem UV, dzięki SPF30 skutecznie mnie do niego przekonała i z miłą chęcią po niego sięgam.

"Krem, który chroni dłonie przed przesuszeniem i jednocześnie redukuje widoczne oznaki starzenia: zmarszczki i przebarwienia. Wzmacnia barierę ochronną skóry oraz zapewnia komfortowe uczucie nawilżonej skóry, nawet po wielokrotnym umyciu rąk. Filtr SPF 25 chroni przed działaniem promieni UV."50ml

Krem otrzymujemy w kartoniku, do mnie trafiają kosmetyki zawsze zafoliowane. Kartonik jest biały z przodu widnieje napis, natomiast z tyłu mamy skład. Sama tubka jest również biała, spłaszczona, na zakrętce delikatny, złoty pasek - biel, złoto, delikatny napis. Elegancja w każdym calu. Bardzo mi się podoba, już samym wyglądem ten krem mnie do siebie przekonał. 
Teraz dobierzemy się do środka. Wewnątrz mamy biały krem, który wydostaje się przez wąski, wystający "dzióbek". Konsystencja kremu jest dosyć gęsta, aksamitna, taka jakby emulsyjna. Świetnie się rozprowadza po dłoniach. Natychmiast, od razu widać gołym okiem efekt już po pierwszym użyciu. Moje mega suche dłonie od razu zakochały się w tym kremie. Zostały potraktowane cudowną dawką nawilżenia, od razu suchość skóry zniknęła. Aż uśmiechałam się sama do siebie patrząc na efekt jaki on daje moim dłoniom.
I ten zapach, cudowny, lekko pudrowy, lekko słodki, zupełnie nie nachalny ale delikatny i taki, który nie przeszkadza. Moje dłonie zakochały się w tym kremie.
Tutaj również mamy ochronę SPF25.
W obu kosmetykach jestem zakochana i zaskoczona ich bardzo dobrą jakością i działaniem, szczerze Wam je polecam.

Miałyście któryś z tych kosmetyków?
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. serie znam ale tego koloryzującego kremu nie miałam okazji próbować

    OdpowiedzUsuń
  2. ten odmładzając krem do dłoni na pewno niebawem zamówię, do tej pory na niego nie trafiłam, umknął mi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem do rak to podstawa mojej pielęgnacji. Ten krem koloryzujący nei przemawia do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. W działaniu krem do rąk wygląda ciekawie, choć nie wiem, czy bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresował mnie krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poraz pierwszy widzę ta marka ale ciakawa jestem kremu

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe kosmetyki, mogłabym spróbować oba. Choć krem koloryzujący bardziej mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie stosowałam kremu koloryzującego, dlatego to właśnie on wzbudził we mnie największe zainteresowanie. Na pewno będę chciała wypróbować obydwa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię zarówno kremy koloryzujące, jak i kremy do rąk, więc z chęcią wypróbowałabym obydwa :) Muszę przyznać, że ostatnio upatrzyłam sobie sporo ciekawych kosmetyków w ofercie Oriflame, więc może czas na jakieś zamówienie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten krem koloryzujący wygląda jak podkład, z chęcią poszukam go w katalogu, może być dobrym zamiennikiem podkładów w upalne dni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem koloryzujący bardzo mnie zainteresował. Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam okazji stosować żadnego z tych produktów , będę musiała przejrzeć katalog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio coraz częściej używam kremów koloryzujących więc ten mnie bardzo zaciekawił. Będę miała go na uwadze przy kolejnym zamówieniu z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezbyt przepadam za takimi kremami koloryzujacymi, niestety jest w nich cos co nie dogaduje sie z moja cera ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią przetestowałabym ten krem do rąk! :) Już samo opakowanie zachęca - klasyka i kunszt.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mocno ciekawiły mnie te kremy koloryzujące, ale juz teraz widzę, że ten najjasniejszy odcien nadal byłby dla mnie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mialam jeszcze okazji ich testowac :) ale ten kremik koloryzujacy moglby byc super na lato

    OdpowiedzUsuń
  18. Krem koloryzujący bardzo mi się podoba! O tym do rąk wiecznie zapominam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze tych kosmetyków, ale odmładzający krem mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  20. Same opakowania już kuszą do zakupów. Muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger