poniedziałek, kwietnia 01, 2019

Dropship Dresses - dwie sukienki.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Korzystając z tej cudownej, wiosennej pogody przygotowałam dla Was dwie stylizacje. Większość z Was wie, że kocham sukienki, kiedy tylko mam okazję, chętnie je zakładam i w nich chodzę.
Te dwie sukienki, które dzisiaj pokażę znalazłam w sklepie internetowym Dropship Clothes .
Są to dwie sukienki w czarnym kolorze i obie z długim rękawem.
Zapraszam na post.
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
Hello, dear :)
Using this wonderful spring weather, I prepared two stylizations for you. Most of you know that I love dresses, whenever I have the opportunity, I willingly put them on and go in them. I found the two dresses that I will show today in the Dropship Clothes online store. They are two dresses in black and both with long sleeves. I invite you to post.


Asymetryczna sukienka uszyta jest z grubszego materiału, idealna na wiosnę, jesień i zimę. Materiał jest elastyczny i lekko rozciągliwy. Bardzo wygodna w noszeniu. Sukienka jest dobrze i prosto uszyta, żadne nitki nie zwisają. Jakość jej jest bardzo dobra. Ta sukienka należy do eleganckich, idealnie sprawdzi się do biura, na biznesowe spotkania lub na wyjścia, gdzie chcemy dobrze i elegancko wyglądać.
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
The asymmetrical dress is made of thicker material, ideal for spring, autumn and winter. The material is flexible and slightly stretchable. Very comfortable to wear. The dress is well and simply sewn, no threads hang down. Her quality is very good. This dress belongs to the elegant, ideally suited to the office, business meetings or at the exit, where we want to look good and elegant.


Czarna, długa sukienka z dzianiny z długimi rękawami idealnie sprawdzi się latem i wiosną. Jest dosyć cienka z dwoma kieszonkami z przodu i ozdobnymi guzikami. To taka sukienka na co dzień, bardzo wygodna. Możemy ją równie dobrze założyć do butów sportowych, klapek, czy sandałków.
Jest świetna, bardzo ją polubiłam za tę wygodę, już wiem że będę ją często nosiła.
Uwielbiam sukienki maxi.
Obie sukienki dostępne są w różnych kolorach, dlatego każda z nas może wybrać taki kolor, który lubi.
Polecam, sukienki Dropship Dresses są świetnej jakości.
Teraz w sklepie trwa wielka wyprzedaż BIG SALE, dlatego warto zajrzeć i zrobić zakupy.
∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽ 
Black, long, long-sleeved knitwear dress is perfect for summer and spring. It is quite thin with two pockets at the front and decorative buttons. It's a casual dress, very comfortable. We can also put it on sports shoes, flip-flops or sandals. She is great, I liked her so much for this convenience, I already know that I will wear her often. I love maxi dresses. Both dresses are available in different colors, that's why each of us can choose the one she likes. I recommend Dropship Dresses, the dresses are of great quality. Now the store is in big sale BIG SALE, so it's worth taking a look and doing shopping.

26 komentarzy:

  1. pierwsza sukienka bardziej mi się podoba bo jest idealnie dopasowana do Ciebie, świetnie leży . Ta druga mogłaby być w bardziej pogodnym kolorze ale fason jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta druga ma fajny fason, ale kolor wybrałabym bardziej żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza sukienka bardzo ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza jest bardziej w moim stylu, chcoaiż pewnie w drugiej czułabym się lepiej. Osatnio staram się nie wybierać czarnych, bo właśnie takich mam najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza przypadła mi do gustu. Wyglądasz w niej rewelacyjnie super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych dwój, bardziej pierwsza mi się podoba, choć dla mnie mogłaby mieć inny kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ta druga zdecydowanie bardziej mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Znacznie bardziej podoba mi się pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza sukienka jest świetna i uważam, że bardzo dobrze w niej wyglądasz - niesamowicie kobieco..Druga już średnio mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. druga zdecydowanie mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie sukienki są bardzo ładne. Świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie ładne, ta druga podoba mi się jednak bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  13. w obu ci pięknie, elegancko

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz w długich sukienkach, ja niestety źle się w nich czuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz zjawiskowo w tych sukienkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tych dwóch sukienek to ta druga najbardziej wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga sukienka jest blizsza memu sercu, ale obie mi sie podobaja :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza sukienka bardzo mi się podoba :) Idealnie podkreśla kobiece kształty i prezentuje się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze mówiąc nie miałam nigdy długich sukienek, może czas spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie sukienki są przepiękne! Ja również gustuję w czerni i szarościach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Odważna innowacja, nie jestem wyłączna, bardzo piękna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Comme cette conception, le col en V à boutonnage simple semble confortable et simple.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh hermosa ¡Qué geniales son los vestidos que nos muestras! Todavía falta aquí, pero no hay duda de que mantengo el objetivo. Hermoso beso!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger