piątek, kwietnia 05, 2019

Torebka Ally Messy i Dark Wood Men's Collection - Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać nowość, jaka ukazała się w nowym katalogu Oriflame, jest to śliczna, supermodna torebka formą nawiązująca do będącego na topie stylu lat 90tych. Wygodna i pojemna z elementami ozdobnymi wykonanymi ręcznie, idealna do codziennych stylizacji. Drugim produktem będzie woda toaletowa dla mężczyzn - Dark Wood Men's Collecion.
Zapraszam na post.


 "Nutą przewodnią tej wyjątkowej kompozycji jest drewno gwajakowe o ciepłym, a jednocześnie męskim i zmysłowym charakterze. Przygotuj się na prawdziwie zmysłowe doświadczenie!" 75ml

Dark Wood Men's Collection to orientalno-drzewne perfumy dla mężczyzn. Zapach został wydany w 2014 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jest Dora Baghriche. Perfumy zawierają takie składniki jak drzewo gwajakowe, czarny pieprz, czy tytoń leśny.
Flakonik jest prosty, prostokątny, smukły, przeźroczysty zdobi go tylko mała naklejka z nazwą i złoty korek. Woda jest koloru lekko herbacianego. 
Po psiknięciu, zapach mojemu mężowi skojarzył się z dawnym Adidasem - jest to zapach, który kojarzy mu się z młodzieńczymi latami, od razu przypadł mu do gustu. Męski, ciepły i zmysłowy zapach funduje nam zawarte tutaj drewno gwajakowe. Jest piękny spodoba się nie tylko panom ale i paniom, pokochacie ten zapach.

 "Wiosna to czas rozkwitania i ponownego połączenia z naturą. U nas znajdziesz zarówno delikatne, kobiece dodatki w stylu boho, jak również najmodniejsze, minimalistyczne akcesoria. Poczuj tę świeżość i tchnij życie w swoją garderobę!
 Supermodna torebka, formą nawiązująca do będącego na topie stylu lat 90. Wygodna i pojemna, z elementami ozdobnymi wykonanymi ręcznie. Klasyczne zestawienie kolorów. Idealna do dziennych stylizacji."

Śliczna torebka w kolorze śliwki, zamykana na magnes, z jednym uchwytem idealnie się sprawdzi do codziennych stylizacji. Faktycznie nawiązuje do lat 90, pamiętam z czasów szkolnych kiedy były takie torebki modne, miło jest wrócić do tych wspomnień. Bardzo lubię torebki z jednym "uchem", najwygodniej się je nosi, drugie ucho nie spada, nie zsuwa się z ramienia. Na pewno będzie mi towarzyszyć bardzo często, tym bardziej, że lubię ciemniejsze kolory, cieszę się że nie jest to czerń, ją zostawię sobie na jesień i zimę. 

Znacie ten męski zapach? Podoba Wam się torebka?
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. rzeczywiście, torebka jest trochę vintage, co do perfum to lubię tą kolekcję. mam z niej damski zapach - lilac

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachu nie znam- musiałabym gdzieś powąchać;) A torebka faktycznie lekko vintage - wpada w oko!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka mi się bardzo podoba! i nawet kolor mi pasuje

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka fajna choć kolor raczej nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudny kolorek ma ta torebka! <3 Ja też lubię torebki z jednym uchem, bo są dla mnie wygodniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby torebka miała inny kolor to bym ją zamówiła, bo ogólnie mi się podoba, ale ja nie jestem fanką fioletu. Natomiast męska woda mnie zainteresowała, mój mąż podobnie jak ja lubi otaczać się różnymi zapachami.

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka nie w moim kolorze, ale woda zaciekawia

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka odważnym kolorze, a perfumy idealne dla mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego zapachu ale sądze że mój mąż byłby zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam zapachu, ale uwielbiam męskie i pewnie mój byłby zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach znam bardzo dobrze. Mój mąż chętnie po niego siega :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka nie jest w moim guście, wybieram inne, Perfumy za to moga mieć ciekawy zapach

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj, nie znam tego zapachu..:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego konkretnego męskiego zapachu Oriflame, ale chętnie bym zobaczyła w która nutę uderza. Najczęściej to ja właśnie wybieram zapachy mojemu mężowi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele słyszałam o tych perfumach i jestem nimi zaciekawiona. Prosty flakonik zdecydowanie trafia w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach znam :) torbeka ladna chociaz nie moj kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mysle ze mojemu mezowi spodobal by sie ten zapach, uwielbia wlasnie takie drzewne nuty :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka bardzo mi się podoba :)
    Zapach znam tylko z katalogu i z kartki, na żywo jeszcze nie wąchałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za tego typu torebkami ;) Są dla mnie za małe ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger